Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Whow.. wel 2 hele keren.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
<3 @ je sigje
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn oog viel laatst op een of ander vakblad voor de psychiatrie; 'causaal verband cannabis-psychose nog altijd niet bewezen' was de strekking. Ik kan me goed voorstellen dat je met aanleg door een emotieversterker een grotere kans krijgt, maar dit soort artikeltjes zonder diepgang, sja.. Paar dagen geleden stond er in diezelfde metro nota bene dat experimenteren met drugs goed is voor je persoonlijke ontwikkeling. Tell me about it
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en @ je andere post: voor je 16e zijn je hersens nog hard bezig te ontwikkelen, dan kan het gewoon meer kwaad. iets vergelijkbaars was over alcohol al bekend. verder maakt het ook nogal uit of je aanleg hebt voor schizofrenie, maar dat zal bij mij ook wel meevallen...maar een paar mensen in de familie hebben daar last van
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb om m'n 15e en 16e aardig wat geblowd. en ik heb op m'n 18e een psychose gehad. maar ik geloof niet dat het daar mee te maken heeft gehad. er zijn veel meer factoren die meespelen zoals aanleg en erfelijkheid. en ook niet iedere persoon die blowt voor z'n zestiiende krijgt een psychose. alleen als je er toevallig gevoelig voor bent.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De kans vergroot bij sommige jongeren, tis niet dat iedereen per definitie psychotisch wordt als ze voor hun 16e hebben geblowed. Een vriend van mij die veel blowde is trouwens ook in een psychose beland, maar hij begon pas met blowen na zn 17e..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik neem altijd een pistool mee omdat ik bang ben voor de stadsduiven, omdat ze mij steeds intimideren. Ook zitten ze vaak in een boom of bos. Bos is de vertaling van bush. Bush is een enge man. Enge mannen zijn gevaarlijk. Ik ben ook gevaarlijk. Ik was voor mijn 16e al een boefje. Dus jah, ik denk dat blowen voor je 16e een goed idee is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hoort misschien wel eens, of leest hier op het forum, dat stonede mensen tussen nuchtere mensen niet altijd fijn is. Je gaat je er meer bewust van zijn dat je stoned bent, en krijgt het gevoel dat mensen je aanstaren, op je gaan letten. Dat wekt natuurlijk een soort 'paranoia' op. Maar het is niet zo dat je als je stoned bent ineens gaat geloven in Area 51, Roswell, dat de CIA en de AIVD het allemaal op JOU gemunt hebben en dat stiekem iedereen daar met een glas whiskey-cola bij de geheime dienst zit ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|