Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind het vreselijk moeilijk, ik streef naar perfectie, das een beetje een probleem als het ook altijd origineel moet wezen. maar het gaat hier meestal over vriend/vriendin en daarnaast verschilt het voor hier ff mijn toevoeging
sieraden zijn vaak duur, het verschilt ook per persoon maar heel veel jongens van tegenwoordig vind het te 'gay', vind ik belachelijk maar je kunt het ze moeilijk opdringen. Ik heb een keer samen met een vriendin allebei dezelfde ring gekocht, dat is dan wel weer heel leuk en ik heb ook 1 super mooie dure ring van me moeder gekregen. maar om aan je vriend te geven (ketting ofzow, met jouw naam) vind ik nix en khoef zelf ook niet zo nodig 1 met zijn of mijn naam. lingerie krijg je natuurlijk alleen van je vriend (en je kunt je vriend ook boxer geven ofzow). Ik vind het wel leuk kado, maar ik ken gozers die dvinden dat als je dat geeft,dat zo'n 'ik-vind-je-alleen-mooi-hier-in-en-daarom-geef-ik-het' idee is. bodypaint vind ik zelf nix, maar massageolie vind ik wel leuk, heb ik ook aan me vriend gegeven toen we half jaar hadden, maar is meer een kadeautje voor beiden. aftershave ed, deo, douchel, het is allemaal heel standaard, maar het verschilt ook per persoon en simpele dingetjes zoals ook chocola kunnen we weer speciale betekenis hebben. Zo had ik 3 maand met m'n vriend, toen ging ff uit, was ik op vakantie en was ik een gozer geweest en op een gegeven moment rook ik zijn haar en dacht egt van "goh, bekend" en vroeg wattie gebruikte, pantene pro v. Ja, dat had mijn 'ex' toen ook. Later ontmoette ik nog een hele leuke gozer (nix verder hoor, gewoon gezellie) en ik zag dattie gel pakte, ik vroeg of ie ff kon geven en toen ik keek stoote ik vriendin aan waarmee ik op vakantie was. Kijk, pantene pro v. Hartstikke gelachen natuurlijk, die gozer begrepen niet (spraken toch geen nederlands ![]() ![]() rozen zijn, hoe standaard ook, altijd leuk voor vrouwen. of mannen het ook altijd geslaagd vinden ligt aan de persoon, maar eigenlijk gaat het gewoon om het idee. Een goeie vriend van mij heeft een keer een rode roos gegeven aan zijn ex, ze hadden heel lang wat gehad en het ging heel slecht met haar en was gewoon soort van vriendschapsroos. Heel leuk idee. planten tja, voor je vader ist altijd leuk, of je moeder. Het kan ook altijd als iemand op kamers gaat, of mee bezig is maar steuntje in de rug nodig heeft. vissen ja das weer iets anders. mijn pa kon zijn kadeau vroeger altijd raden, was niet leuk meer, wat je em ook gaf, laarzen, scheerapparaat, horloge, boormachine, boek, planten, kookspul. We hadden het er niet over, verpakte het vierkant, deden er wat tussen zodat hij niet kon rammelen en raden wat het was. We maakte het zelfs zwaarder. Hij kon het altijd raden. Heel frustrerend. Dus mijn broertje en ik op een dag met een zak achter onze rug. En hij mocht raden. Wist het natuurlijk niet. Vissen. Ja, dat had ie nooit gehaald. Missie geslaagd. Ja we waren 6. cd's kunnen natuurlijk altijd, met speciale liedjes, 'ons liedje', heel typisch. Ook als je smaken totaal verschillen kan er altijd wel iets zijn. Cd die hij/zij je ooit gegeven hebt en die zij/hij ook wel mooi vond. Print de songtekst uit of schrijf em over. En ik had een keer van een vriend van mij een dvd speler gekregen (egt super tof) en daarbij een dvd met allemaal albums. Egt onwijs veel omdat ik helemaal geen muziek had ![]() ![]() kaartjes doen het altijd. Vandaag zag ik iets heel leuks, Wishou kaarjtes. Kun je zelf maken, met foto van jezelf, kan ook in een envelop ![]() ![]() ![]() http://kaartenservice.proflexes.nl/k...ompanyid=49782 verzameling van teksten, smsjes, mailtjes, leuke woorden, dagen, kaartjes, treinkaartjes, concertkaartjes, foto's van discotheek, een fotoboek, enz, enz, enz. Dat soort dingen zijn altijd leuk. Ik heb een boekje met allemaal gedichten en foto's en teksten en plaatjes van de eerste periode dat ik met mijn vriend had. Teksten die ik toen schreef, maar ook songteksten die dat moment typeerden of eigen teksten en gedichten die ik eerder had geschreven, maar waar ik op dat moment aan dacht. Speciale grappige dingen. Het hoeft helemaal niet super te zijn, maar het is wel iets origineels en speciaal voor jullie. kadeautjes voor een ander. Daarmee bedoel ik dat je bijvoorbeeld een leuk kadeau hebt voor je vriend/vriendin en dat je die ouders iets geeft om op te rotten. Of zoals een vriendin van mij deed, ik had een leuk kadeau voor mijn vriend (had ie ooit een keer gezegd dattie dat leuk vond dat je dat nog weet?? ja is weer goed voor je ego ![]() herinneringen boek zoals 2 hierboven al eerder genoemd, maar het kan ook voor een vriend/fam lid enz. Zo ging mijn nicht een jaar naar Amerika, al haar vrienden en familie hadden 1 A4tje met een foto van hun, een verhaaltje over haar en iedereeen had er een recept bij. Dat was hartstikke leuk, want als je je fam en vrienden dan mist, kun je dat lezen en je gaat als je ze vaker leest ook bepaalde dingen zien die je eerst niet zag (dat ze denken dat knor wel in amerika is ![]() fopkadeautjes kunnen vreselijk zijn, vreselijk leuk ![]() ![]() maar het kunnen altijd dingetjes zijn, een lamp omdattie bij hem/haar al jaren stuk is. Een extra angenda voor de grote chaoot, iets bijzonders met de dag dat persoon is geboren of dat je je vriend/vriendin hebt ontmoet (bij ons is 04-04-04, opzich wel leuk, ja half jaar was op dierendag ja, the joy ![]() En nu, waneer niet te vergeten (uitzonderingen daar gelaten, maar als je iemand niet zo geod kent of wat dan ook of zelfs als de persoon meent dattie het nix vind, tenzij je er egt slechte herinneneringen aan hebt, is het gewoon wel zo leuk om het niet te vergeten en gewoon te vieren, weer een excuus om uit eten te gaan, overigens ook een leuk kadeau. En als de persoon er echt slechte herinneringen bij heeft, kun je natuurlijk altijd zorgen dat het een leuke herinnering word): natuurlijk verjaardag half jaar vind ik wel kunnen en anderhalf ook zoiezo ieder jaar valentijns dag (nee dat is niet clichee (schrijf je dat zo) maar das gewoon fout om te vergeten, uitzonderingen opnieuw daargelaten) verjaardag vader/moeder dag sinterklaas (is gewoon leuk maar hoeft niet altijd bij iedereen, wij hebben dr nooit in geloofd, wel zo leuk want we vieren het nog. Winter is egt 1 groot feestfestijn voor mij, kom ik eindelijk op normaal gewicht, dan de rest van het jaar om weer te worden zoals ik ben ![]() kerst , is gewoon een leuk feest oud en nieuw (hoef je niet gelijk kadeau te geven, maar kaartje is natuurlijk voor iedereen leuk (en ja, dat weet ook iedereen eigenlijk wel) speciale dag altijd aangevuld met "eerste keer dat ..." alleen bij DE vriend/vriendin. Nou, da wast wel. Nou moet ik zelf nog opzoek naar leuk kadeau, wil ff wat voor z'n zusje kopen voor sinterklaas en voor hem iets voor kerst ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb mijn vriend voor ons tweejarig samenzijn een zelfgemaakte naaktkalender gegeven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat laatste zal bij hem wel in de smaak vallen ja ![]() ![]() ![]() tis wel een moeilijk geval trouwens zeg... zucht edit: ik zit nu bij reden 146, tot nu toe typ ik ze achterelkaar, ff naar beneden geweest en ik weet er nog meer
||
Citaat:
Probeer eens een bed&breakfast ding. Leuk, betaalbaar, knus.
||
![]() |
Citaat:
wordt lekker duur ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
xenos? er zijn er zoveel! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heejj Allemaal..!!
![]() Over 1 maand heb ik een half jaar. Ik wil mn vriend (19) graag een cadeautje geven, maar ik heb geen idee wat.. Heeft 1 van jullie misschien leuke tips, of dingen die jezelf eens hebt gedaan bij je vriend die erg geslaagd waren en toch niet zo duur? Alle tips zijn welkom.. ![]() KusS Moniek
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Iets voor ouders die 25 jaar getrouwd zijn..? Eerder genoemde ideeën waren 25 foto's van belangrijke momenten, uit eten, weekendje weg, zelf voor ze koken, eten laten bezorgen of een dildo/opblaaspop (niet mijn idee maar misschien zijn er ouders die het kunnen waarderen
![]() Andere suggesties? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic #4 x-spekkie-x | 309 | 21-11-2012 14:00 | |
Liefde & Relatie |
Kado vriend Piepje0123 | 4 | 02-03-2009 18:07 | |