Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2004, 15:54
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
he ik heb van mijn vriend voor mijn verjaardag een hartjes hangertje voro aan mn ketting gekregen met ;zijn naam erop

en jongens vinden cd's en luchtjes ook altijd helemaal top

maar nu is het bijna sinterklaas
en hij komt het bij ons vieren

maar ik wil hem dus iets geven, maar niet al te iets van dat iedereen weet dat ik het hem heb gegeven, want mijn broertje gelooft nog in sinterklaas, wat moet ik geven

xxx gogirl_1988
Oud 15-11-2004, 08:16
Bl0ndje
Bl0ndje is offline
Ik heb al 10 maanden met me vriend.. voOr kerst wil ik een geurtje geven.. maar als we een jaar hebben denk ik dat ik een ketting geef met mYn naam.. of een armband met mYn naam.. maar ik weet niet of jngens dat leuk vinden..?
Oud 15-11-2004, 10:22
Anaïs
Anaïs is offline
waarom niet neutrales? 'k Twijfel er ook aan of ik een kettinkje aan mn vriend zou geven... Als je er je naam in wil verwerken, dan misschien heel subtiel, zoals het er laten inscriberen of zo? (is inscriberen eigenlijk een woord ? )
Oud 16-11-2004, 12:18
saartjeh
saartjeh is offline
ik vind het vreselijk moeilijk, ik streef naar perfectie, das een beetje een probleem als het ook altijd origineel moet wezen. maar het gaat hier meestal over vriend/vriendin en daarnaast verschilt het voor hier ff mijn toevoeging

sieraden zijn vaak duur, het verschilt ook per persoon maar heel veel jongens van tegenwoordig vind het te 'gay', vind ik belachelijk maar je kunt het ze moeilijk opdringen. Ik heb een keer samen met een vriendin allebei dezelfde ring gekocht, dat is dan wel weer heel leuk en ik heb ook 1 super mooie dure ring van me moeder gekregen. maar om aan je vriend te geven (ketting ofzow, met jouw naam) vind ik nix en khoef zelf ook niet zo nodig 1 met zijn of mijn naam.
lingerie krijg je natuurlijk alleen van je vriend (en je kunt je vriend ook boxer geven ofzow). Ik vind het wel leuk kado, maar ik ken gozers die dvinden dat als je dat geeft,dat zo'n 'ik-vind-je-alleen-mooi-hier-in-en-daarom-geef-ik-het' idee is.
bodypaint vind ik zelf nix, maar massageolie vind ik wel leuk, heb ik ook aan me vriend gegeven toen we half jaar hadden, maar is meer een kadeautje voor beiden.
aftershave ed, deo, douchel, het is allemaal heel standaard, maar het verschilt ook per persoon en simpele dingetjes zoals ook chocola kunnen we weer speciale betekenis hebben. Zo had ik 3 maand met m'n vriend, toen ging ff uit, was ik op vakantie en was ik een gozer geweest en op een gegeven moment rook ik zijn haar en dacht egt van "goh, bekend" en vroeg wattie gebruikte, pantene pro v. Ja, dat had mijn 'ex' toen ook. Later ontmoette ik nog een hele leuke gozer (nix verder hoor, gewoon gezellie) en ik zag dattie gel pakte, ik vroeg of ie ff kon geven en toen ik keek stoote ik vriendin aan waarmee ik op vakantie was. Kijk, pantene pro v. Hartstikke gelachen natuurlijk, die gozer begrepen niet (spraken toch geen nederlands). Maar ik vertelde dat later, ging weer aan met m'n vriend, en egt zo van: ik weet nu op wat voor mannen ik val (want dat was voor andere vriendin en mij raadsel, keer nog vertelt, wel komisch maar ok) maar ik val gewoon op mannen die pantene pro v gebruiken. Toen heb ik em dat ook gegeven toen we half jaar hadden, kijk dat soort dingen zijn (toch wel een beetje???) origineel Kleine dingetjes kunnen heel veel betekenen.
rozen zijn, hoe standaard ook, altijd leuk voor vrouwen. of mannen het ook altijd geslaagd vinden ligt aan de persoon, maar eigenlijk gaat het gewoon om het idee. Een goeie vriend van mij heeft een keer een rode roos gegeven aan zijn ex, ze hadden heel lang wat gehad en het ging heel slecht met haar en was gewoon soort van vriendschapsroos. Heel leuk idee.
planten tja, voor je vader ist altijd leuk, of je moeder. Het kan ook altijd als iemand op kamers gaat, of mee bezig is maar steuntje in de rug nodig heeft.
vissen ja das weer iets anders. mijn pa kon zijn kadeau vroeger altijd raden, was niet leuk meer, wat je em ook gaf, laarzen, scheerapparaat, horloge, boormachine, boek, planten, kookspul. We hadden het er niet over, verpakte het vierkant, deden er wat tussen zodat hij niet kon rammelen en raden wat het was. We maakte het zelfs zwaarder. Hij kon het altijd raden. Heel frustrerend. Dus mijn broertje en ik op een dag met een zak achter onze rug. En hij mocht raden. Wist het natuurlijk niet. Vissen. Ja, dat had ie nooit gehaald. Missie geslaagd. Ja we waren 6.
cd's kunnen natuurlijk altijd, met speciale liedjes, 'ons liedje', heel typisch. Ook als je smaken totaal verschillen kan er altijd wel iets zijn. Cd die hij/zij je ooit gegeven hebt en die zij/hij ook wel mooi vond. Print de songtekst uit of schrijf em over. En ik had een keer van een vriend van mij een dvd speler gekregen (egt super tof) en daarbij een dvd met allemaal albums. Egt onwijs veel omdat ik helemaal geen muziek had En opgevuld met allemaal snoep en dingetjes. En mijn vriend had gezegd dat sims 2 niet bij ons op comp kon (ben super fan van sims namelijk) om het vervolgens als verrassing voor mij te kopen. Ja en toen bleek dat ut egt niet kon vond het wel super komisch egt waar.
kaartjes doen het altijd. Vandaag zag ik iets heel leuks, Wishou kaarjtes. Kun je zelf maken, met foto van jezelf, kan ook in een envelop (als té erg is ) en je kunt er tekst op schrijven, lijst om doen, tekst voorop. Heel leuk en heel persoonlijk, en word dacht ik wel gewoon per post verstuurt. Het staat zoiezo op tpg post site. Maar ik heb wel ff een link (als ie nog niet geweest is):
http://kaartenservice.proflexes.nl/k...ompanyid=49782
verzameling van teksten, smsjes, mailtjes, leuke woorden, dagen, kaartjes, treinkaartjes, concertkaartjes, foto's van discotheek, een fotoboek, enz, enz, enz. Dat soort dingen zijn altijd leuk. Ik heb een boekje met allemaal gedichten en foto's en teksten en plaatjes van de eerste periode dat ik met mijn vriend had. Teksten die ik toen schreef, maar ook songteksten die dat moment typeerden of eigen teksten en gedichten die ik eerder had geschreven, maar waar ik op dat moment aan dacht. Speciale grappige dingen. Het hoeft helemaal niet super te zijn, maar het is wel iets origineels en speciaal voor jullie.
kadeautjes voor een ander. Daarmee bedoel ik dat je bijvoorbeeld een leuk kadeau hebt voor je vriend/vriendin en dat je die ouders iets geeft om op te rotten. Of zoals een vriendin van mij deed, ik had een leuk kadeau voor mijn vriend (had ie ooit een keer gezegd dattie dat leuk vond dat je dat nog weet?? ja is weer goed voor je ego kommm-maa, kommaa komma) en zij had ook iets voor zijn kleine zusje gekocht. Hartstikke leuk natuurlijk.
herinneringen boek zoals 2 hierboven al eerder genoemd, maar het kan ook voor een vriend/fam lid enz. Zo ging mijn nicht een jaar naar Amerika, al haar vrienden en familie hadden 1 A4tje met een foto van hun, een verhaaltje over haar en iedereeen had er een recept bij. Dat was hartstikke leuk, want als je je fam en vrienden dan mist, kun je dat lezen en je gaat als je ze vaker leest ook bepaalde dingen zien die je eerst niet zag (dat ze denken dat knor wel in amerika is of dat er bij de foto's een persoon is bijgeplakt ipv dattie er al bij zat.
fopkadeautjes kunnen vreselijk zijn, vreselijk leuk Mijn broertjes angst om oa sloffen te krijgen voor sinterklaas werd beloond, gigantische dieren sloffen En een keer kreeg ie een zakje zout (voor de genen die sinterklaas amper kennen: dat krijg je als je stout bent) want hij was super fan van zout.

maar het kunnen altijd dingetjes zijn, een lamp omdattie bij hem/haar al jaren stuk is. Een extra angenda voor de grote chaoot, iets bijzonders met de dag dat persoon is geboren of dat je je vriend/vriendin hebt ontmoet (bij ons is 04-04-04, opzich wel leuk, ja half jaar was op dierendag ja, the joy) maar vanalles, weet ik ut.

En nu, waneer niet te vergeten (uitzonderingen daar gelaten, maar als je iemand niet zo geod kent of wat dan ook of zelfs als de persoon meent dattie het nix vind, tenzij je er egt slechte herinneneringen aan hebt, is het gewoon wel zo leuk om het niet te vergeten en gewoon te vieren, weer een excuus om uit eten te gaan, overigens ook een leuk kadeau. En als de persoon er echt slechte herinneringen bij heeft, kun je natuurlijk altijd zorgen dat het een leuke herinnering word):
natuurlijk verjaardag
half jaar vind ik wel kunnen en anderhalf ook
zoiezo ieder jaar
valentijns dag (nee dat is niet clichee (schrijf je dat zo) maar das gewoon fout om te vergeten, uitzonderingen opnieuw daargelaten)
verjaardag
vader/moeder dag
sinterklaas (is gewoon leuk maar hoeft niet altijd bij iedereen, wij hebben dr nooit in geloofd, wel zo leuk want we vieren het nog. Winter is egt 1 groot feestfestijn voor mij, kom ik eindelijk op normaal gewicht, dan de rest van het jaar om weer te worden zoals ik ben)
kerst , is gewoon een leuk feest
oud en nieuw (hoef je niet gelijk kadeau te geven, maar kaartje is natuurlijk voor iedereen leuk (en ja, dat weet ook iedereen eigenlijk wel)
speciale dag altijd aangevuld met "eerste keer dat ..." alleen bij DE vriend/vriendin.

Nou, da wast wel. Nou moet ik zelf nog opzoek naar leuk kadeau, wil ff wat voor z'n zusje kopen voor sinterklaas en voor hem iets voor kerst maar god mag weten wat.... nog steeds geen ideeen, maar hopelijk jullie wel met dit gigantische lange mailtje
Oud 17-11-2004, 15:57
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline

dat zijn wel erg veel ideeën!
maar goed, als niemand nu nog niks vindt...
Oud 21-11-2004, 23:24
Verwijderd
Ik hoef echt geen sieraden te krijgen. Eigenlijk is toch alles fout....
Oud 22-11-2004, 09:37
Verwijderd
cadeau of kado, niet kadeau
Oud 24-11-2004, 18:14
suusch
suusch is offline
Ik heb gisteren voor mijn ouders bij kadopagina.nl 2 kaartjes voor zo'n kuuroordgedoedag. En dan voor kerst.
Oud 24-11-2004, 18:22
gogirl_1988
gogirl_1988 is offline
weet je wat erg leuk is om je vriend of vriendin cadeau te geven...
zo'n foto cubus, vandaag heb ik die gekocht bij de blokker
in zwart wit en heel veel andere kleuren, is echt heel vet, en zeker omdat er heel veel foto's inkunnen
het is maar 5 euro
ik wil geen reclame maken, maar ik vond hem heel leuk
en voor jongens is die zwarte ook wel leuk hoor, vond mijn vriend teminste wel
Oud 29-11-2004, 12:22
puk_666
puk_666 is offline
oke weet er iemand een cadeau waarmee je je ouders een avondje weg hebt ik dacht al aan een sauna bon maar die is best wel vroeg gesloten.
Oud 29-11-2004, 13:33
saturday
saturday is offline
Hey ik wil in de kerstvakantie met mijn vriend naar een 4 sterrenhotel voor 1 of 2 nachten, ergens in nederland, het liefst in de buurt van Amsterdam. Nu wil ik een niet te duur(rond de 100 euro)arrangement voor 2 personen. Weten jullie nog een mooi hotel waar dit kan? Iemand ervaring?
xx
Oud 29-11-2004, 21:31
Verwijderd
Citaat:
puk_666 schreef op 29-11-2004 @ 13:22 :
oke weet er iemand een cadeau waarmee je je ouders een avondje weg hebt ik dacht al aan een sauna bon maar die is best wel vroeg gesloten.
Bioscoopbon, Hotelbon.
Oud 30-11-2004, 21:17
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Haai,

Ik zit me al weken weer suf te piekeren zoals elk jaar want m'n vriend is bijna jarig. Ik heb bijna alle websites met leuke cadeautjes al gehad volgens mij maar ik heb echt geen idee wat ik moet kopen want volgens mij heeft hij echt alles al.....
Dus ik zou jullie hulp wel kunnen gebruiken:

-Het mag ongeveer 50 euro kosten,
-Het moet iets zijn waar hij echt iets aan heeft,
-Verder is hij niet echt romantisch dus het moet niet zoiets zijn.

Alvast bedankt!!
Oud 30-11-2004, 21:20
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Haii mensen

Ik heb een heel lief vriendinnetje en ze was vandaag jarig. Binnenkort geeft ze een klein feestje en ik wil haar graag verrassen met iets speciaals. Mijn geldbudget is vreselijk laag dus ik zal het echt moeten doen met een euro of 10. Ik wou wel zo'n herinneringen ding, maken, maar het irritante is, dat ze mijn een paar dagen geleden zoiets heeft gegeven omdat ik me niet zo lekker voel de laatste tijd. Dus dat kan ik niet meer doen.
Heeft iemand idee/tips?

-Ze is 16 geworden btw

Alvast heel erg bedanktt !
Oud 30-11-2004, 22:24
barbara.inc
barbara.inc is offline
Mijn vriend wordt over 2 weken 24, heb het echt moeilijk gehad met iets verzinnen, hij is namelijk echt ontzettend onromantisch, en heeft ook niks met frutseltjes en fototjes enz...

Maar weet dat hij heel erg graag op wintersport wil. Dat kan ik natuurlijk niet betalen, maar ga hem nu een dagdeel snowboarden cadeau geven. En als we dan s avonds terugkomen, wil ik ervoor zorgen dat zn hele kamer echt tot het plafond vol zit met balonnen. Goed idee?
Oud 01-12-2004, 00:01
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Heel gaaf idee!!!!!
Oud 02-12-2004, 10:48
saartjeh
saartjeh is offline
kado.nl is trouwens ook een goeie

maar nu zit ik zelf met een probleem. ik weet geen cadeau (sorry) voor mijn vriend.
ik heb heel internet al afgezocht
ik heb al iets voor hem voor kerst, een soort boekje met allemaal dingetjes van ons enzow, herinneringen, doe ik nog wel iets egt bij.
maar ik heb nooit zoveel geld en moet het dus maar van me originaliteit hebben
hij had het erover dat hij nog nix voor mij had voor sinterklaas. oh kut, hadden we dat afgesproken dan ja dat zei ik maar niet.

Maar nu, meneer houd niet van sieraden of lingerie zeg maar, cd's enzow geeft ie mij altijd en vet dure dingen maar ik heb niet zoveel cash, massage olie had ik em al es gegeven, douchespullen ook, boekje oid ga ik dus met kerst geven, er is niet iets wat ie speciaal wil. chocolade wil ie niet want dan eet ie gelijk alles in het hele huis op (en ze hebben heeeel veel chocolade) ik heb geen idee. alles wat een beetje zeg maar 'té romantisch' is vind ie nix, kaartje weet ie al dak dat wou doen en dat lukte niet.
ik weet egt helemaal nix. zit de hele dag te piekeren want zondag ist al zo ver.
hij doet niet bepaald soort werk waar ik iets mee kan zeg maar, werkt in fabriek, heeft niet iets wat ie heel graag wil, heeft alles wat ook maar enigsinds met techniek te maken heeft (computers, muismat, brander, cd's, dvd's, weet ik ut) rozen vind ie ook nix tis egt zo'n typ die heel snel dingen gay-achtig vind.
help wat moet ik nou doen

ik heb weinig geld,
hij heeft alles al,
leuke, originele dingen heb/ga ik al (ge)geven
mijn inspiratie is op!!!!!!
wat moet ik nouw????
is er iemand die ook iets totaal niet standaard heeft gegeven???
ohja, ik hij woont ook nog thuis en duurt nog wel ff voordat ie uit huis gaat dus das verder ook nix. hij heeft niet speciale hobby ofzow, rookt wel maar dat ga ik em niet aanmoedigen en drinkt ook wel maar das dan óf te goedkoop of champagne ofzow dat vind ie dan weer nix.
ik weet ut nie meer........

ik heb maar weer eens alles doorgelezen wat iedereen heeft neergetypt. misschien moet ik iets doen van 1000 redenen waarom ik van je zou kunnen houden. en dan op het eind 1 reden, dan iets van omdat jij ook van mij houd of gewoon omdat ik van je hou of omdat je lief bent of whatever. maarja, dan moet je wel weer 1000 redenen verzinnen........ maar ik wil er zowieso ook nog iets 'echts' bij. tja...

Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 11:08.
Oud 02-12-2004, 11:54
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 02-12-2004 @ 11:48 :
*lang verhaal*[/SIZE]
misschien iets praktisch zoals een warme sjaal ofzo?

Ik heb mijn vriend voor ons tweejarig samenzijn een zelfgemaakte naaktkalender gegeven
Oud 02-12-2004, 12:23
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Sarah schreef op 02-12-2004 @ 12:54 :
misschien iets praktisch zoals een warme sjaal ofzo?

Ik heb mijn vriend voor ons tweejarig samenzijn een zelfgemaakte naaktkalender gegeven
hij loopt met winter zonder jas.... is geboren op de noordpool ofzow, ik weet het niet

dat laatste zal bij hem wel in de smaak vallen ja wel cool idee trouwens maar ikzelf stel dat liever nog eventjes uit

tis wel een moeilijk geval trouwens zeg... zucht

edit: ik zit nu bij reden 146, tot nu toe typ ik ze achterelkaar, ff naar beneden geweest en ik weet er nog meer
Oud 02-12-2004, 13:19
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb voor mijn vriend voor sinterklaas een (leuk en niet al te ingewikkeld) kookboek gekocht! Ik ben benieuwd wat hij er van vindt...
Oud 02-12-2004, 17:03
Amelienne
Amelienne is offline
Ik heb nu 1 weekje een vriendje.... en nou zou ik hem graag iets leuks, liefs, kleins, iets niet al te duurs voor Sinterklaas willen geven. Maar ik weet niet zo goed wat..... zo heel goed ken ik hem nog niet.
Iemand leuke ideetjes?
Oud 03-12-2004, 11:11
saartjeh
saartjeh is offline
ik heb tot nu toe voor pakket voor sinterklaas het volgende:

- badeendje (omdat hij de eerste was met wie ik in bad zat en ik er na enkele voorstellen op in ging en mijn eerste reactie was: dat had ik eerder moeten doen. en vind het wel gezellig, zo'n eendje dr bij)
- kussensloop (hij slaapt heel veel bij mij dus dan mag ie wel z'n eigen kussensloop toch? maar ik weet nog niet zeker of ik dat ga doen)
- slagroombus + aarbeien en maybe nog chocosaus (omdat we dat altijd nog een keer zouden doen en we beiden dol zijn op slagroom en chocosaus en het is niet heel erg duur ook, alleen die aarbeien worden nog een beetje een probleem met dit seizoen)
- poster van Pulp Fiction of Al Pacino (net even gespeurd en gevraagd waar ik die kon vinden, hoop dus maar op de expo en anders kijk ik nog wel even rond. hij zei namelijk tegen mij dat hij die wou)
- 1000 redenen waarom ik van je zou kunnen houden (worden waarschijnlijk 500 haha maar ok. ik denk dat ik nog even een lijstje koop oid)
- spulletjes die ik ooit eens gekocht had, 2 kopjes, 2 schaaltjes, 2 vorken, 2 messen (omdat we over een poos misschien samen gaan wonen en omdat ik dit nog had)
- plank met mes waar cheese op staat (omdat ik die ook nog over had en word dan meer voor vlees, want daar is hij dol op en ik ben vegetarier dus we hebben nooit wat voor hem)

dus 5 pakjes
1- badeend + kussensloop
2- slagroom, aarbeien, chocosaus
3- poster
4- 500 redenen
5- samenwonen spulletjes

wat ik nog moet kopen:
chocosaus?
kussensloop?
vlees?
lijstje
aarbeien
slagroom
badeend
poster!

goed idee of ab-so-luut niet???
ik heb dr nog wel gedichtje bij, ik bedoel, tis sinterklaas he
Oud 03-12-2004, 11:24
Verwijderd
Ik vind t erg leuke ideeen allemaal

Overigens krijgt mijn vriend voor sinterklaas handschoenen en een klok. Omdat-ie dat graag wilde.
Oud 03-12-2004, 15:00
zus
zus is offline
Mijn vriend krijgt van Sinterklaas zo'n id-plaatje, hier genoemd hier. Het is erg mooi geworden en je krijgt nog een keycord bij ook Ook krijgt ie een lichtslang, die wou hij graag.
Oud 05-12-2004, 11:22
rodina
rodina is offline
Citaat:
saturday schreef op 29-11-2004 @ 14:33 :
Hey ik wil in de kerstvakantie met mijn vriend naar een 4 sterrenhotel voor 1 of 2 nachten, ergens in nederland, het liefst in de buurt van Amsterdam. Nu wil ik een niet te duur(rond de 100 euro)arrangement voor 2 personen. Weten jullie nog een mooi hotel waar dit kan? Iemand ervaring?
xx
100 euro ben je zo kwijt, zeker als je iets wilt wat romantisch er uit ziet met een mooi bed en bad etc.

Probeer eens een bed&breakfast ding. Leuk, betaalbaar, knus.
Oud 06-12-2004, 20:39
saturday
saturday is offline
Citaat:
rodina schreef op 05-12-2004 @ 12:22 :
100 euro ben je zo kwijt, zeker als je iets wilt wat romantisch er uit ziet met een mooi bed en bad etc.

Probeer eens een bed&breakfast ding. Leuk, betaalbaar, knus.
hmm ik zal even zoeken..
wordt lekker duur
Oud 07-12-2004, 22:24
waves
waves is offline
mijn vriendje kreeg voos sinterklaas... wat drank, een zak met van die hartjes met tekst, en een flesje massage olie... en natuurlijk een lang gedicht...

(die massage olie is echt leuk... )
Oud 08-12-2004, 19:36
barbiebitch
barbiebitch is offline
Citaat:
xx
kijk op www.weekendjeweg.nl heb je zat aanbiedingen van ong. 100 euro. zelfs nog goedkoper.
Oud 08-12-2004, 19:41
barbiebitch
barbiebitch is offline
maarre, ik heb ook ff vraagje.
Maandag heb ik een half jaar en ik wil wat voor mn vriend kopen.
Ik zat te denken aan iets liefs, bij de EXPO vandaan. Maar nu geeft hij mij een kettinkje kado die we samen gaan uitzoeken (zei ie gister).
maar dan vin ik ut btje lullig als ik dan een btje goedkoop kadootje aan hem geef, of maakt dta niet uit als het iets liefs of grappigs is?

En heeft er iemand nog een id voor kadootje? en geen luchtje of sieraad want luchtje krijgt ie binnekort in zn verjaardag en sieraden draagt ie nooit.

HELP ME
Oud 08-12-2004, 19:44
Verwijderd
zijn er bij expo dan goedkope dingen te koop?

maar geef gewoon iets wat hij leuk vindt, dan komt het wel goed en ik weet niet wat hij leuk vindt dus tja.
Oud 10-12-2004, 00:32
Hakkie
Hakkie is offline
Ik heb mijn vriend beloofd een lampje voor hem te kopen, omdat het enige lampje wat ie op zn kamer heeft echt een schijnwerper is Nu ga ik dus een sfeerlampje voor hem kopen.
Ik heb nog niets gevonden, is nog best moeilijk, lampen zijn ook best duur! Maar ik heb nog niet zo goed gezocht. Iemand nog tips voor waar je een wandlampje rond de 20 euro kan kopen?

Vond t wel een leuk idee iig. Krijgt ie wat sfeer op zn kamer.
Oud 11-12-2004, 00:16
zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
(een beetje leuke) lampen zijn vrijwel altijd duur

misschien bij de ikea ofzo... (maar of het dan nog een leuke lamp is weet ik niet)

Ik loop al een tijdje met het idee rond om van een (grote) chocolade reep een (tijdelijk) fotolijstje oid te maken...

zeg maar de middelste "blokjes" van de chocolade reep er uit halen zodat in het midden een opening komt voor de foto..

Moet alleen nog even kijken of het haalbaar is....
Oud 11-12-2004, 19:12
Jules
Jules is offline
anders smelt je toch een reep en giet je dat in een kartonnen mal oid..
Oud 11-12-2004, 19:29
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 10-12-2004 @ 01:32 :
Ik heb mijn vriend beloofd een lampje voor hem te kopen, omdat het enige lampje wat ie op zn kamer heeft echt een schijnwerper is Nu ga ik dus een sfeerlampje voor hem kopen.
Ik heb nog niets gevonden, is nog best moeilijk, lampen zijn ook best duur! Maar ik heb nog niet zo goed gezocht. Iemand nog tips voor waar je een wandlampje rond de 20 euro kan kopen?

Vond t wel een leuk idee iig. Krijgt ie wat sfeer op zn kamer.
ikea?
xenos? er zijn er zoveel!
Oud 13-12-2004, 16:28
watervrouw
watervrouw is offline
Mijn vriend is over een maand jarig. Nu had ik op het in dit topic gezocht of er een leuk idee instond. Maar ik vind er niet echt iets bij staan wat echt bij hem past
Ik wou hem altijd een armband of ketting geven als hij jarig was maar daar is hij het type niet voor dus dan is het zonde omdat voor hem te kopen.

Een weekendje weg samen lijkt me erg leuk maar we gaan inde kerstvakantie ook al op wintersport.

Samen uit eten vind ik opzich ook wel leuk maar ik wil eigenlijk gewoon iets aan hem geven wat ech speciaal is.

Heeft iemand een idee voor mij?

groetjes mij
Oud 16-12-2004, 12:32
T!ne
T!ne is offline
Ik dacht voor mijn vriendje iets origineels 'proberen' te maken
Fruitella's hebben nl. papieren omhulsels. Nu ben ik van zin in die papiertjes iets te schrijven iets in de aard van 'Ik heb je lief' en nog meer van die 'romantische & lieve' zinnetjes Ik vraag me af of hij het zal kunnen appreciëren.. En ben ook van zin van badzout voor hem te halen of van die bruisballen. Hij zit nl. bijna elke dag in bad
Voor mijn broer ga ik de video van Shrek 2 halen en voor mijn mama badolie wss..
Maar papa's zijn toch altijd zo moeilijk.. ik denk dat ik maar weer ga voor een fles wijn
Oud 17-12-2004, 10:44
T!ne
T!ne is offline
Owh.. even iets vergeten ! Mijn broer zit nu in een andere school en kan niet meer voorbij de Snoepshop komen.. Dus ga ik op de computer bonnetjes maken in de aard van 'met dit bonnetje kan je je zus verplichten smoelentrekkers te gaan halen '
Oud 18-12-2004, 11:36
Verwijderd
Hé aep niet lezen!

Ik heb voor als we 8 maanden hebben allemaal kleine stukjes uit oude msn gesprekken van ons achter elkaar geplaatst. Je kan precies zien hoe het begon enzo tussen ons begon, was heel grappig om terug te lezen.
Oud 19-12-2004, 17:56
Sade
Sade is offline
Ik wil graag iets aan mijn schoonouders geven omdat ik mee uit eten mag met kerst, iemand een ideetje?
Oud 19-12-2004, 17:58
Sade
Sade is offline
Citaat:
xx
www.weekendjeweg.nl
Oud 20-12-2004, 14:53
wutang
wutang is offline
Citaat:
verse rozenblaadjes zul je zelf van rozen af moeten plukken. Gedroogde zijn wel te koop als potpuorri... ik weet niet waar precies, misschien wel gewoon bij v&d
Iemand anders misschien enig idee waar rozenblaadjes te koop zijn?

Ik ben namelijk van plan een pad te maken van rozen maar als dit met echte rozenblaadjes moet gebeuren ben ik veel geld kwijt en waarschijnlijk zijn alle blaadjes al verdort na een paar uurtjes
Oud 21-12-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
wutang schreef op 20-12-2004 @ 15:53 :
Iemand anders misschien enig idee waar rozenblaadjes te koop zijn?

Ik ben namelijk van plan een pad te maken van rozen maar als dit met echte rozenblaadjes moet gebeuren ben ik veel geld kwijt en waarschijnlijk zijn alle blaadjes al verdort na een paar uurtjes
Xenos
Oud 22-12-2004, 17:05
wutang
wutang is offline
Zijn die ook nog te krijgen in dit seizoen???
Oud 22-12-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
wutang schreef op 22-12-2004 @ 18:05 :
Vast wel. Ga gewoon kijken! Dan weet je t meteen
Oud 23-12-2004, 16:08
Verwijderd
Ik heb voor mijn vriend (onder andere) een oudejaarslot van de Staatsloterij gekocht met als eindcijfer de datum waarop we iets kregen.
Oud 24-12-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
bij ons zijn ze uitverkocht, maar wie weet ergens anders nog wel. Die dingen zijn er meestal het hele jaar door. Anders ff bellen van te voren (adressen op www.xenos.nl), dan weet je het zeker
Oud 28-12-2004, 21:21
hallootjuus
hallootjuus is offline
Heejj Allemaal..!!
Over 1 maand heb ik een half jaar. Ik wil mn vriend (19) graag een cadeautje geven, maar ik heb geen idee wat.. Heeft 1 van jullie misschien leuke tips, of dingen die jezelf eens hebt gedaan bij je vriend die erg geslaagd waren en toch niet zo duur? Alle tips zijn welkom..
KusS Moniek
Oud 02-01-2005, 13:51
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
happy birthday
Oud 06-01-2005, 13:27
PV
PV is offline
Iets voor ouders die 25 jaar getrouwd zijn..? Eerder genoemde ideeën waren 25 foto's van belangrijke momenten, uit eten, weekendje weg, zelf voor ze koken, eten laten bezorgen of een dildo/opblaaspop (niet mijn idee maar misschien zijn er ouders die het kunnen waarderen )

Andere suggesties?
Oud 06-01-2005, 15:09
RockaholiC
RockaholiC is offline
surprisepartyyyyyyy met al hun vriendjes en alles

Regels voor berichten