Oud 11-12-2004, 13:32
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Aanrader!
Ik twijfelde eerst na de afkraakrecentie van de Veronicagids, maar heb hem toch gekocht.
En mijn advies: Luister niet naar Veronica en koop dit spel, het is het beste LOTR-spel dat ik ooit gespeeld heb.
Ik heb Battle for Middle Earth overigens nog niet gespeeld.
Oud 11-12-2004, 14:56
Koning
Koning is offline
third
Oud 11-12-2004, 15:11
Verwijderd
afkraakrecensie
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 16:27
Verwijderd
Niet eens zo verschrikkelijk slecht voor een EA creatie, maar het is wel erg kort (Zit na 8 uur op 60%), en ja kan niet eens van de aangegeven route af...... Niet echt een rpg. Het eerste waarbij je zelf kan kiezen hoe je rondloopt enzo is in helms deep eventjes, in het kasteel.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 21:39
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
superduck schreef op 11-12-2004 @ 17:27 :
Niet eens zo verschrikkelijk slecht voor een EA creatie, maar het is wel erg kort (Zit na 8 uur op 60%), en ja kan niet eens van de aangegeven route af...... Niet echt een rpg. Het eerste waarbij je zelf kan kiezen hoe je rondloopt enzo is in helms deep eventjes, in het kasteel.
Na 8 uur heb je dan een hoop overgeslagen dat weet ik wel
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 22:41
Verwijderd
Nou, volgens mij niet......Heb zo ongeveer alle plaatsen doorzocht, alle armor etc. heb ik volgens mij al.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 23:37
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik heb het nog niet geweldig veel gespeeld maar de graphics zijn goed in mijn ogen.

Punt wat ik wel minder vind is dat als je door de 'adventure' map de vijanden niet ziet (alleen maar door dat icoontje dat groter word naarmate je dichterbij een gevecht komt)

Gevechten zelf zijn wel mooi uitgewerkt en ik speel normaal nooit dat turned base RPG dus het is zeldzaam dat ik het leuk vind

Hoewel ik toch moet zeggen dat LotR: Battle for Middle Earth de 1e plaats heeft gehaald bij mij met LotR spellen die er tot nu toe nog uit zijn gekomen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 12-12-2004 @ 00:37 :
moet zeggen dat LotR: Battle for Middle Earth de 1e plaats heeft gehaald bij mij met LotR spellen die er tot nu toe nog uit zijn gekomen
Ik wacht op LotR mmorpg van Vivendi.

Hmm, monthly fee. Dan maar betatesten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 15:35
dragonrider
dragonrider is offline
Citaat:
superduck schreef op 11-12-2004 @ 17:27 :
dan geniet je er niet echt van denk ik, ik zit nu op 20 uur bij 56%
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 19:29
DioS
DioS is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 11-12-2004 @ 14:32 :
Aanrader!
Ik twijfelde eerst na de afkraakrecentie van de Veronicagids, maar heb hem toch gekocht.
En mijn advies: Luister niet naar Veronica en koop dit spel, het is het beste LOTR-spel dat ik ooit gespeeld heb.
Ik heb Battle for Middle Earth overigens nog niet gespeeld.
De veronicagids heeft er ook de ballen verstand van
Oud 13-12-2004, 13:19
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Heb nu net alle persoontjes.

Spoiler
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten