Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2004, 19:25
Kurogane
Kurogane is offline
Nog een paar foto's om jullie te pesten

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2004, 19:27
Kurogane
Kurogane is offline
en nog een leuk filmpje
filmpje
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 22:24
Verwijderd
Me wanna touch.
Touch touch touch.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 18:56
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
nu is het wel weer genoeg
mijn handen gaan kriebelen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 06:46
Verwijderd
Hij word bijna verstuurd!!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 11:38
Kurogane
Kurogane is offline
Ik krijg er nog 1 binnen wat zal ik er mee doen moet
40,21 euro invoerrechten en belasting betalen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 14:01
Verwijderd
Waarom heb je er 2 gekocht?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 14:09
Kurogane
Kurogane is offline
Ik kon niet wachten tijdens het verzenden van de vorige ds duurde me te lang (die ene die dus door de douane is gegaan). Dus heb ik een ander gekocht, maar ik kreeg dus net die brief van GLS en dat ze komende werkdagen komen brengen en ik 40,21 euro contant moet geven.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 14:41
Onorthodox
Onorthodox is offline
Eind maart 2005

Zeker dat ik em nu ga importeren
Zodra het beschikbaar is natuurlijk

En de japanse versie is ook gewoon regio vrij?

Ennuh is de adapter van de SP te gebruiken op de DS?
Oud 09-12-2004, 16:05
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
En de japanse versie is ook gewoon regio vrij?
Ja

en als je een japanse ds import, krijg je een uitleg hoe je em op engels zet

Citaat:
Ennuh is de adapter van de SP te gebruiken op de DS?
99% zeker ja, dus onder voorbehoud

maar ik heb voor 5 euro een adapter voor ds gekocht, kan ik de sp aan mijn broertje geven
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 16:07
Onorthodox
Onorthodox is offline
Thanks

Dan bestel ik em wel in het japans

[EDIT]
Heh, de spellen die ik dan wel zou willen aanschaffen zitten allemaal in de pre-order of in de backorder...
Valt dat even tegen

Of ik moet japans gaan leren

Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 16:23.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 19:25
Verwijderd
Baka je ho.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 12:07
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 09-12-2004 @ 17:07 :
Thanks

Dan bestel ik em wel in het japans

[EDIT]
Heh, de spellen die ik dan wel zou willen aanschaffen zitten allemaal in de pre-order of in de backorder...
Valt dat even tegen

Of ik moet japans gaan leren
je kan hem bij mij kopen
staat in vraag&aanbod
sorry alweer verkocht

Laatst gewijzigd op 10-12-2004 om 19:44.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 08:14
Maxic
Maxic is offline
Waarom heb je eigenlijk ook een GBA movie player geimport??
en hoe werkt dat nou als je nieuwe films wil?..
Oud 11-12-2004, 11:30
Verwijderd
Je download ze. Zet ze op dat opslagkaartje, douwt dat kaartje in die movieplayer, de movie palyer in je ds en klaar.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 11:45
Maxic
Maxic is offline
En hoe krijg je dat kaartje aansloten aanpc/online dan??
Oud 11-12-2004, 16:10
Verwijderd
Daar heb je van die vage kaartlezers voor.
Zie hier:
http://www.lik-sang.com/list.php?nav...&category=246&

Ennuh, de mijne is eindelijk verstuurd, nu maar hopen dat ie snel komt.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 16:22
Kurogane
Kurogane is offline
er past gewoon een compact flash card in, gewoon een standaard kaartje zit bijna in elke digitale fotocamera. Maar het is eigenlijk een waardeloos ding, ligt niet zo zeer aan apparaatje zelf maar de nintendo ds/advance is gewoon niet goed geschikt daarvoor. Het geluid van mp3tjes (eigenlijk .gbs formaat) die zijn niet eens helder en kraken. Filmpjes zijn echt onduidelijk en klein, beeld wordt verkleind tot de grootte van gba advance sp heb je een resolutie van 240 x 160, is echt lastig om te kijken dus laat staan ondertitels. Iedereen (die dus de movieplayer hebben) wacht op de nieuwe versie voor complete ondersteuning van de nintendo ds, dus dat je ook de touch screen kan gebruiken om door muziek te scrollen en dat filmpjes gewoon het hele scherm gebruiken. eigenlijk bad and shitty device ( op de doos staat good en cool device ) wel grappig is dat je oude nintendo spellen mee kan spelen maar dat is dan wel het enige. voor multimedia heb ik toch liever de psp.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 21:55
plonserd
plonserd is offline
mn broer heeft m besteld (ook via liksang) en hij is dinsdag toegekomen..

Heel cool dingetje, gekocht samen met Mario DS, maar ik vind de mini-games cooler dan het spel zelf ^^

Pictochat is coole functie, maar ik ken zelf nog niemand in de buurt met een DS, dus dat wordt nog ff wachten om lekker cool te doen met dat ding op de trein ofzo

Op Ebay wordt trouwens al tot 300 euro geboden voor een DS, dus mn broer denkt eraan nog een te kopen op Liksang en dan vet veel geld te verdienen door eentje te verkopen op eBay

De waardebon die erbij zit is ook de moeite, omdat je nu een spel kan bijbestellen voor maar $19

M'n broer heeft één of andere lame muziekspelletje bijbesteld (genre dance dance revolution ofzoiets) maar ik had toch liever Metroid...
Oud 11-12-2004, 23:58
Kurogane
Kurogane is offline
Vind ds eigenlijk tegenvallen, oke graphics zijn niet heel erg belangrijk. maar als je bij metroid naar de muur kijkt of naar de grond. Komt wel eens voor door de niet echt super handige touch besturing. Dan zie je echt allemaal vierkant, netzoiets als een wiskundeschrift. Idem bij mario 64 ds, maar mario 64ds ziet er beter uit omdat het minder polyofzoiets vraagt. Dat zijn vooral primaire kleuren die op grote vlakken gezet worden. De minigames zijn leuk maar niet echt heel bijzonder, touchscreen combinaties is wel heel vet vooral met die bommetjes katapult schieten. Maar kaartspellen zijn nou echt innovatief(heb niet alles uitgespeeld), de knopjes zijn echt veel te klein en drukken niet fijn! en ik heb helemaal geen grote handen. Els je met de touch screen werkt heb je wel gemerkt dat je met je duim niet precies uitkomt. En steeds je duim moet optillen. Via de D-pad loopt ook niet echt superfijn, iets te stroef. Ik denk na een paar maanden dat ze al een verbeterde versie van ds gaan uitbrengen. Ook met de stylus metroid spelen, lijkt net of je gewoon op n pda notities aan het zetten bent en ook erg onhandig vasthouden. En mini-games vind ik persoonlijk toch wel meer gericht voor jonge kinderen, dat zit ik nou niet heel de dag te spelen. Vind je niet, plonserd?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 16:19
plonserd
plonserd is offline
Maar het Mariogame zelf is zo snel uitgespeeld, dus hou ik me maar wat bezig met de minigames (mn ouders beginnen gamen nu zelfs leuk te vinde )

Ik wacht tot mn broer Metroid koopt (ik heb geen geld )
Oud 12-12-2004, 19:30
Di-Jet
Di-Jet is offline
hey,

ik zit er over te denken om ook en NDS te importeren, maar heb dit nog nooit gedaan. Waar kan dit, (lik-sang las ik?) hoe moet je betalen (creditcard noodzakelijk??) en is het nog de moeite waard?? Hoe lang gaat het dan duren?? en hoeveel kost ie dan??

alvast bedankt.
Oud 12-12-2004, 19:34
Verwijderd
http://www.lik-sang.com \
Daar kan je hem halen, daar zie je de actuele prijs, daar zie je de levertijden en de betalingsmogelijk heden ( overschrijven of creditcard ).
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 20:47
Onorthodox
Onorthodox is offline
Maarja, nog maar weinig US-games
Oud 12-12-2004, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 12-12-2004 @ 21:47 :
Maarja, nog maar weinig US-games
Jep, ik wacht nog wel een half jaartje tot ik de DS of de PSP koop, afhankelijk van waar de leukste spellen op uitkomen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 09:32
Verwijderd
Er zijn nog weinig US games ja. Maar ag, er zijn er al 120 in de maak dus komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 10:09
Kurogane
Kurogane is offline
Zal ik hem kopen ?

- Only "Value Packs" for $529 (EUR 398/GBP 275) can be shipped
currently
- Only Ridge Racers or Vampire Chronicle can be shipped ($59.90)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 10:24
Verwijderd
Lol,een value pack van 398 euro.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 10:26
Verwijderd
Die DS is wel super gaaf.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 10:38
Kurogane
Kurogane is offline
Wie wil mijn ds + mario 64ds kopen voor 398 euro
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:14
Verwijderd
Ik heb mijne net binnen .
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:21
Marcade
Marcade is offline
Kurogane .. als ik 't goed begrijp, kon je eerst zodanig niet wachten dat je uiteindelijk eindigt met 2 van die dingen .. en heb je 'm eenmaal, ga je 'm hier helemaal showen en roepen dat je 'm hebt en dat die zo tof is .. En dan kom je er ineens achter dat hij niet zo leuk was als je dacht, en wil je 'm weer verkopen?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:40
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-12-2004 @ 12:21 :
Kurogane .. als ik 't goed begrijp, kon je eerst zodanig niet wachten dat je uiteindelijk eindigt met 2 van die dingen .. en heb je 'm eenmaal, ga je 'm hier helemaal showen en roepen dat je 'm hebt en dat die zo tof is .. En dan kom je er ineens achter dat hij niet zo leuk was als je dacht, en wil je 'm weer verkopen?
In het begin vond ik het erg leuk, heel bijzonder met dat touchscreen gedoe en voor het eerst 3D handheld, maar toen steeds verder vorderde met mario 64ds merkte ik dat de mini-games eigenlijk helemaal niet zo innovatief waren en de gameplay gewoon anders is maar niet veel leuker. Dus ja je hebt het goed begrepen, interesse om te kopen?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:41
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Robo schreef op 13-12-2004 @ 12:14 :
Ik heb mijne net binnen .
gratz wat vind je er van tot nu toe?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:48
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 13-12-2004 @ 12:40 :
In het begin vond ik het erg leuk, heel bijzonder met dat touchscreen gedoe en voor het eerst 3D handheld, maar toen steeds verder vorderde met mario 64ds merkte ik dat de mini-games eigenlijk helemaal niet zo innovatief waren en de gameplay gewoon anders is maar niet veel leuker. Dus ja je hebt het goed begrepen, interesse om te kopen?
Nee dank je ik heb net al een gamecube gekocht; ik wacht nog even met een DS.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:20
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 13-12-2004 @ 12:40 :
En wat dacht je van wachten tot er meerdere en misschien wel leukere/mooiere/betere games uitkomen?

Want je zeurt nu over 1 game.
Had je em maar niet moeten importeren
Oud 13-12-2004, 12:34
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 13-12-2004 @ 13:20 :
En wat dacht je van wachten tot er meerdere en misschien wel leukere/mooiere/betere games uitkomen?

Want je zeurt nu over 1 game.
Had je em maar niet moeten importeren
Ja logisch, tuurlijk weet ik wel dat er nieuwe games komen beter en leuker (mooier weet ik niet, mario 64ds & metroid ziet er al goed uit, aantal poly/s is zelfde als n64 ps1 echt veel mooier kunnen ze denk ik niet). Heb er ook geen spijt van dat ik hem geimporteerd heb, speel er nog elke dag mee. Maar ik geloof dat PSP mij beter ligt, aangezien ik geen 398 euro en meer meteen heb, heb ik liever de DS kwijt en met het geld + extra de PSP bestellen. En ik zeur niet over 1 game ik heb het over de DS in het algemeen, hoe de touchscreen niet naar behoren werkt, de graphics en het geluid tegenvallen, de knopjes te klein zijn, de gba movieplayer kut is, en de ds niet te gebruiken is als extra mp3 speler, hoe onhandig het is om die thumb ding om elke keer om je duim te doen, en dat pennetje steeds uit de achterkant van de ds te halen, de D-pad aanvoelt als de sagem telefoontoetsen. Zonder geimporteerd te hebben had ik dat ook niet kunnen weten dus wat zeur jij nou, jij hebt niet eens n ds!

Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 12:43.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:46
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 13-12-2004 @ 13:34 :
Zonder geimporteerd te hebben had ik dat ook niet kunnen weten ;
Nou ja Onorthodox en ik weten nu toch ook, zonder geld ergens aan uitgegeven te hebben en dankzij jou, hoe kut de DS blijkbaar is?

(Kon je niet wachten op wat reviews van dat ding?)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 12:55
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-12-2004 @ 13:46 :
Nou ja Onorthodox en ik weten nu toch ook, zonder geld ergens aan uitgegeven te hebben en dankzij jou, hoe kut de DS blijkbaar is?

(Kon je niet wachten op wat reviews van dat ding?)
Tuurlijk heb ik reviews gelezen, zo bedoel ik het niet. Reviews zijn subjectief duh, dus ik heb er persoonlijk niet zo veel aan, wel natuurlijk handig de feitelijke informatie. Wat de ene nou mooie graphics, goed geluid, fantastische besturing vindt, hoef ik niet perse ook te gaan vinden. En dat blijkt weer zo, maar anyway zo kut is de DS ook weer niet. Het zijn alleen een paar minpunten die mij zijn opgevallen, voor de rest is ds erg vermakelijk. ik raad het je ook niet af, maar is natuurlijk ook weer een persoonlijke keuze.
Dus als ik had gezegd dat de DS n geweldige handheld was, had je hem dan wel willen kopen? Wat naiief

Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 12:59.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 13:10
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 13-12-2004 @ 13:55 :
Dus als ik had gezegd dat de DS n geweldige handheld was, had je hem dan wel willen kopen? Wat naiief
Nee natuurlijk niet.

Reviews zijn subjectief ja, maar als 8 van de 10 reviews negatief zijn maakt dat voor mij persoonlijk wel een groot verschil dan als 8 van de 10 reviews goed zijn. Echt wel dat ik even wacht met een aankoop als de meeste reviews negatief zijn. Lijkt me niet meer dan logisch.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 13:14
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-12-2004 @ 14:10 :
Nee natuurlijk niet.

Reviews zijn subjectief ja, maar als 8 van de 10 reviews negatief zijn maakt dat voor mij persoonlijk wel een groot verschil dan als 8 van de 10 reviews goed zijn. Echt wel dat ik even wacht met een aankoop als de meeste reviews negatief zijn. Lijkt me niet meer dan logisch.
Ja oke dat meende ik ook niet, maar volgens mij waren de reacties juist positief? En qau verkoop ging het erg goed met de nintendo ds zo'n half miljoen in 1 week VS? En erg veel pre-orders bij verschillende shops. Echt veel slechte dingen heb ik niet gehoord. Maar iig de graphics van de DS ziet er in real time stuk beter uit, dan de verschillende screenshots die je op het net ziet. Dat was wel een verrassing en alles loopt erg soepel.

Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 13:18.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 13:16
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 13-12-2004 @ 14:14 :
Ja oke dat meende ik ook niet, maar volgens mij waren de reacties juist positief? En qau verkoop ging het erg goed met de nintendo ds zo'n half miljoen in 1 week? En erg veel pre-orders bij verschillende shops.
Veel preorders heb ik ook gehoord ja; en dat DS apart en vernieuwend is enzo, bla bla, ook gehoord. Maar ik heb nog geen daadwerkelijke reviews van dat ding gezien? (om eerlijk te zijn heb ik er ook niet echt naar gezocht)

Ben dus ook nu best benieuwd nu naar aankomende reviews; of ze die dingen die jij hierboven opnoemde, ook erin noemen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 13:28
Kurogane
Kurogane is offline
Ik ook, heb de minpunten niet overdreven ofzo, het is echt ook wat er ik van vind, er wordt ook zoveel mogelijk aangemoedigd om de touchscreen te gebruiken zowel in de handleiding als in het spel. Alsof de knopjes en de cursor pad niet goed werken .
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:07
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 13-12-2004 @ 13:34 :
Ja logisch, tuurlijk weet ik wel dat er nieuwe games komen beter en leuker (mooier weet ik niet, mario 64ds & metroid ziet er al goed uit, aantal poly/s is zelfde als n64 ps1 echt veel mooier kunnen ze denk ik niet). Heb er ook geen spijt van dat ik hem geimporteerd heb, speel er nog elke dag mee. Maar ik geloof dat PSP mij beter ligt, aangezien ik geen 398 euro en meer meteen heb, heb ik liever de DS kwijt en met het geld + extra de PSP bestellen. En ik zeur niet over 1 game ik heb het over de DS in het algemeen, hoe de touchscreen niet naar behoren werkt, de graphics en het geluid tegenvallen, de knopjes te klein zijn, de gba movieplayer kut is, en de ds niet te gebruiken is als extra mp3 speler, hoe onhandig het is om die thumb ding om elke keer om je duim te doen, en dat pennetje steeds uit de achterkant van de ds te halen, de D-pad aanvoelt als de sagem telefoontoetsen. Zonder geimporteerd te hebben had ik dat ook niet kunnen weten dus wat zeur jij nou, jij hebt niet eens n ds!
Tja, je vindt de graphics wel mooi en denkt dat het niet beter kan... Maar het valt wel tegen...
Nouja, je zeurt toch ook over dat Mario DS tegenvalt...
En tja, de touchscreen werkt niet naar behoren... Hoe weet jij dat nou? Je hebt nog maar 2 games gespeeld...

De rest weet ik natuurlijk niet want ik heb er geen

Ik koop em wel in de winkel, kan ik em eerst even vasthouden
Oud 13-12-2004, 16:23
Kurogane
Kurogane is offline
haha, nee kijk dat de touchscreen niet goed werkt is over het algemeen, niet specifiek de 2 games. Kijk je moet namelijk lopen met Mario daarvoor kan je de touchscreen gebruiken, maar als je dus steeds naar voren wilt blijven rennen moet je zorgen dat je met je duim ook over de touchscreen heen beweegt. Uiteindelijk kom je tegen de rand van het 2de scherm aan dus moet je duim weer snel optillen terug op zijn plaats (centrum van het scherm) en dan weer langzaam naar voren duwen. Het principe is hetzelfde als de muis, probeer eens met de muis te gaan lopen bij een spel dan moet je steeds je muis optillen terug naar achteren zetten en naar voren schuiven. Bij metroid
is de touchscreen muis besturing irritant omdat het net te langzaam is wil je dus snel achterom kijken dan moet je 2 keer met je duim van links naar rechts bewegen omdat de touchscreen niet haalt. Misschien zullen ze de gevoeligheid kunnen instellen maar die optie zat helaas neit bij de demo.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:26
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 13-12-2004 @ 17:23 :
haha, nee kijk dat de touchscreen niet goed werkt is over het algemeen, niet specifiek de 2 games. Kijk je moet namelijk lopen met Mario daarvoor kan je de touchscreen gebruiken, maar als je dus steeds naar voren wilt blijven rennen moet je zorgen dat je met je duim ook over de touchscreen heen beweegt. Uiteindelijk kom je tegen de rand van het 2de scherm aan dus moet je duim weer snel optillen terug op zijn plaats (centrum van het scherm) en dan weer langzaam naar voren duwen. Het principe is hetzelfde als de muis, probeer eens met de muis te gaan lopen bij een spel dan moet je steeds je muis optillen terug naar achteren zetten en naar voren schuiven. Bij metroid
is de touchscreen muis besturing irritant omdat het net te langzaam is wil je dus snel achterom kijken dan moet je 2 keer met je duim van links naar rechts bewegen omdat de touchscreen niet haalt. Misschien zullen ze de gevoeligheid kunnen instellen maar die optie zat helaas neit bij de demo.
Hrmm dat klinkt inderdaad klote; ik had gehoopt dat ze wel zo slim waren geweest iig. niet 'dat' soort dingen te doen. Dat werkt gewoon niet lekker. Net zo iets als op een laptop met touchpad gaan werken.

Maar in deze gevallen ligt 't toch gewoon aan 't spel? Ze moeten dat ding ook niet gebruiken om je char te bewegen?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 17:05
Verwijderd
Maar een touchpad op een laptop werkt blijkbaar toch anders; als ik m'n muis naar boven wil bewegen, en m'n touchpad is 'op', dan hoef ik niet m'n vinger op te tillen; aan de rand gaat hij vanzelf die richting op, zeg maar. Hadden ze met de DS ook kunnen doen, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 13-12-2004 @ 12:41 :
gratz wat vind je er van tot nu toe?
Goed.
Om in te gaan op de punten van Kurogane:
Over de touchscreen, bij Madden 2005 werkt ie perfect, ook bij Pictochat, op het afsluitknopje ver in de hoek na dan.Die is moeilijk te raken. Maybe moet je hem nog goed calibraten in de options?
De knoppen vind ik juist onwijs goed, neit te klein, niet te groot en reageren goed.
De graphics zijn in Madden echt goed, Metroid heb ik er nie bij, heb de Japanse versie.
Over de besturing bij Metroid, volgens mij zit eht nog nie bij de demo, maar je krijgt uiteindelijk 6 verschillende speelmanieren en kan je er dus 1 uitzoeken die het best bij je past.
En verder geen zin meer om te typen, ik ga weer Madden spelen .
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 23:02
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
De graphics zijn in Madden echt goed, Metroid heb ik er nie bij, heb de Japanse versie.
wow, jij hebt em gewoon al
Na al die schit van Kurogane schrok ik effe, maar iedereen zijn mening, en meester revieuws zijn positief, over marioDS zelfs erg positief.
maar ik ken zelfs mensen die metriod prime een slechte game vinden, dus ik blijf maar weer lekker wachten tot ik eindelijk mijn ds binnen heb, maar het wachten heeft me wel tijd gegeven fire emblem uit te spelen(nu laatste missie), beste gba titel in de kast hoor, thanks lik sang voor het mij laten wachten
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 14:00
Verwijderd
Fire Emblem had ik al gespeeld maaar ga binnenkort nog ff The Minish Cap halen om op me DS te spelen. Je ken er tog 2 spellen ( 1 GBA/SP spel en 1 DS ) tegelijk in doen ( en dan is ie nog lichter dan een GBA zonder spel erin ).
Ik ben echt helemaal gek van dat ding. En Madden is een vet cool spel en ik ga dadelijk lekker metroid pre-orderen voor 20 eypo's emt de kortingsbon, heb ik die lekker snel binnen ( alhoewel ie pas in mei komt ).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten