Advertentie | |
|
![]() |
|
Thanks
Dan bestel ik em wel in het japans ![]() [EDIT] Heh, de spellen die ik dan wel zou willen aanschaffen zitten allemaal in de pre-order of in de backorder... Valt dat even tegen Of ik moet japans gaan leren
Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 16:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]() staat in vraag&aanbod sorry alweer verkocht Laatst gewijzigd op 10-12-2004 om 19:44. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar heb je van die vage kaartlezers voor.
Zie hier: http://www.lik-sang.com/list.php?nav...&category=246& Ennuh, de mijne is eindelijk verstuurd, nu maar hopen dat ie snel komt. ![]() ![]() |
![]() |
|
er past gewoon een compact flash card in, gewoon een standaard kaartje zit bijna in elke digitale fotocamera. Maar het is eigenlijk een waardeloos ding, ligt niet zo zeer aan apparaatje zelf maar de nintendo ds/advance is gewoon niet goed geschikt daarvoor. Het geluid van mp3tjes (eigenlijk .gbs formaat) die zijn niet eens helder en kraken. Filmpjes zijn echt onduidelijk en klein, beeld wordt verkleind tot de grootte van gba advance sp heb je een resolutie van 240 x 160, is echt lastig om te kijken dus laat staan ondertitels. Iedereen (die dus de movieplayer hebben) wacht op de nieuwe versie voor complete ondersteuning van de nintendo ds, dus dat je ook de touch screen kan gebruiken om door muziek te scrollen en dat filmpjes gewoon het hele scherm gebruiken. eigenlijk bad and shitty device ( op de doos staat good en cool device
![]() |
![]() |
|
![]() |
mn broer heeft m besteld (ook via liksang) en hij is dinsdag toegekomen..
Heel cool dingetje, gekocht samen met Mario DS, maar ik vind de mini-games cooler dan het spel zelf ^^ Pictochat is coole functie, maar ik ken zelf nog niemand in de buurt met een DS, dus dat wordt nog ff wachten om lekker cool te doen met dat ding op de trein ofzo ![]() Op Ebay wordt trouwens al tot 300 euro geboden voor een DS, dus mn broer denkt eraan nog een te kopen op Liksang en dan vet veel geld te verdienen door eentje te verkopen op eBay ![]() De waardebon die erbij zit is ook de moeite, omdat je nu een spel kan bijbestellen voor maar $19 ![]() M'n broer heeft één of andere lame muziekspelletje bijbesteld (genre dance dance revolution ofzoiets) maar ik had toch liever Metroid...
|
Vind ds eigenlijk tegenvallen, oke graphics zijn niet heel erg belangrijk. maar als je bij metroid naar de muur kijkt of naar de grond. Komt wel eens voor door de niet echt super handige touch besturing. Dan zie je echt allemaal vierkant, netzoiets als een wiskundeschrift. Idem bij mario 64 ds, maar mario 64ds ziet er beter uit omdat het minder polyofzoiets vraagt. Dat zijn vooral primaire kleuren die op grote vlakken gezet worden. De minigames zijn leuk maar niet echt heel bijzonder, touchscreen combinaties is wel heel vet vooral met die bommetjes katapult schieten. Maar kaartspellen zijn nou echt innovatief(heb niet alles uitgespeeld), de knopjes zijn echt veel te klein en drukken niet fijn! en ik heb helemaal geen grote handen. Els je met de touch screen werkt heb je wel gemerkt dat je met je duim niet precies uitkomt. En steeds je duim moet optillen. Via de D-pad loopt ook niet echt superfijn, iets te stroef. Ik denk na een paar maanden dat ze al een verbeterde versie van ds gaan uitbrengen. Ook met de stylus metroid spelen, lijkt net of je gewoon op n pda notities aan het zetten bent en ook erg onhandig vasthouden. En mini-games vind ik persoonlijk toch wel meer gericht voor jonge kinderen, dat zit ik nou niet heel de dag te spelen. Vind je niet, plonserd?
|
![]() |
|
hey,
ik zit er over te denken om ook en NDS te importeren, maar heb dit nog nooit gedaan. Waar kan dit, (lik-sang las ik?) hoe moet je betalen (creditcard noodzakelijk??) en is het nog de moeite waard?? Hoe lang gaat het dan duren?? en hoeveel kost ie dan?? alvast bedankt.
|
Verwijderd
|
http://www.lik-sang.com \
Daar kan je hem halen, daar zie je de actuele prijs, daar zie je de levertijden en de betalingsmogelijk heden ( overschrijven of creditcard ). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Kurogane .. als ik 't goed begrijp, kon je eerst zodanig niet wachten dat je uiteindelijk eindigt met 2 van die dingen .. en heb je 'm eenmaal, ga je 'm hier helemaal showen en roepen dat je 'm hebt en dat die zo tof is .. En dan kom je er ineens achter dat hij niet zo leuk was als je dacht, en wil je 'm weer verkopen?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want je zeurt nu over 1 game. Had je em maar niet moeten importeren ![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 12:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Kon je niet wachten op wat reviews van dat ding?) |
![]() |
||
Citaat:
Dus als ik had gezegd dat de DS n geweldige handheld was, had je hem dan wel willen kopen? Wat naiief Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 12:59. |
![]() |
||
Citaat:
Reviews zijn subjectief ja, maar als 8 van de 10 reviews negatief zijn maakt dat voor mij persoonlijk wel een groot verschil dan als 8 van de 10 reviews goed zijn. Echt wel dat ik even wacht met een aankoop als de meeste reviews negatief zijn. Lijkt me niet meer dan logisch. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 13:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben dus ook nu best benieuwd nu naar aankomende reviews; of ze die dingen die jij hierboven opnoemde, ook erin noemen. |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, je zeurt toch ook over dat Mario DS tegenvalt... En tja, de touchscreen werkt niet naar behoren... Hoe weet jij dat nou? Je hebt nog maar 2 games gespeeld... De rest weet ik natuurlijk niet want ik heb er geen ![]() Ik koop em wel in de winkel, kan ik em eerst even vasthouden ![]()
|
haha, nee kijk dat de touchscreen niet goed werkt is over het algemeen, niet specifiek de 2 games. Kijk je moet namelijk lopen met Mario daarvoor kan je de touchscreen gebruiken, maar als je dus steeds naar voren wilt blijven rennen moet je zorgen dat je met je duim ook over de touchscreen heen beweegt. Uiteindelijk kom je tegen de rand van het 2de scherm aan dus moet je duim weer snel optillen terug op zijn plaats (centrum van het scherm) en dan weer langzaam naar voren duwen. Het principe is hetzelfde als de muis, probeer eens met de muis te gaan lopen bij een spel dan moet je steeds je muis optillen terug naar achteren zetten en naar voren schuiven. Bij metroid
is de touchscreen muis besturing irritant omdat het net te langzaam is wil je dus snel achterom kijken dan moet je 2 keer met je duim van links naar rechts bewegen omdat de touchscreen niet haalt. Misschien zullen ze de gevoeligheid kunnen instellen maar die optie zat helaas neit bij de demo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar in deze gevallen ligt 't toch gewoon aan 't spel? Ze moeten dat ding ook niet gebruiken om je char te bewegen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Om in te gaan op de punten van Kurogane: Over de touchscreen, bij Madden 2005 werkt ie perfect, ook bij Pictochat, op het afsluitknopje ver in de hoek na dan.Die is moeilijk te raken. Maybe moet je hem nog goed calibraten in de options? De knoppen vind ik juist onwijs goed, neit te klein, niet te groot en reageren goed. De graphics zijn in Madden echt goed, Metroid heb ik er nie bij, heb de Japanse versie. Over de besturing bij Metroid, volgens mij zit eht nog nie bij de demo, maar je krijgt uiteindelijk 6 verschillende speelmanieren en kan je er dus 1 uitzoeken die het best bij je past. En verder geen zin meer om te typen, ik ga weer Madden spelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Na al die schit van Kurogane schrok ik effe, maar iedereen zijn mening, en meester revieuws zijn positief, over marioDS zelfs erg positief. maar ik ken zelfs mensen die metriod prime een slechte game vinden, dus ik blijf maar weer lekker wachten tot ik eindelijk mijn ds binnen heb, maar het wachten heeft me wel tijd gegeven fire emblem uit te spelen(nu laatste missie), beste gba titel in de kast hoor, thanks lik sang voor het mij laten wachten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Fire Emblem had ik al gespeeld maaar ga binnenkort nog ff The Minish Cap halen om op me DS te spelen. Je ken er tog 2 spellen ( 1 GBA/SP spel en 1 DS ) tegelijk in doen ( en dan is ie nog lichter dan een GBA zonder spel erin ).
Ik ben echt helemaal gek van dat ding. En Madden is een vet cool spel en ik ga dadelijk lekker metroid pre-orderen voor 20 eypo's emt de kortingsbon, heb ik die lekker snel binnen ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Psp Vice | 208 | 15-02-2005 05:30 |