![]() |
||
Citaat:
(alhoewel, 1x per dag zou al een hele verbetering zijn)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik heb hierom ook een hekel aan slapen bij anderen. omdat ik meestal moet poepen als ik wakker word. een hele dag niet lukt me haast niet. soms ..ik heb er ook best moeite mee. omdat het inderdaad 'als meisje niet hoort' . als ik voor dat ik naar school ga nog niet gepoept heb, raak ik ook in paniek. want op school wil ik niet! maar vooral het slapen bij anderen vind ik vervelend! vooral nu ik een vriend heb en daar dus wel eens slaap. maar meestal sochtends weer naar huis ga.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Vervelend wanneer je dan zo'n vriendje hebt die zich er helemaal niet voor schaamt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
mn toetsweek is net over en al mn klern zitten weer een aardig stukkie wijder door die verdomde klismakuur..... dan baal je helemaal als hje vroeg op school moet zijn... ook als ik geen stress heb moet ik iets van 2 keer per dag, btw |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
uitwisselen poep muertesoulfly | 4 | 09-06-2004 19:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
bloed bij poepen en hele erg krampen. konijntje18 | 35 | 11-02-2004 14:16 | |
De Kantine |
Hoe laat poep jij meestal? ArieP | 16 | 08-07-2003 21:22 | |
Flora & Fauna |
Puppy eet eigen poep KrizzZzZZzzjE :P | 32 | 25-05-2003 14:20 | |
De Kantine |
welke figuren poep je altijd,wat voor kleur is je poep wel is geweest Verwijderd | 4 | 05-02-2003 09:16 | |
Games |
poep stonecold | 4 | 09-04-2002 19:46 |