Oud 07-12-2004, 21:09
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Heel weinig
Ik ben chronisch verstopt.
Oud 07-12-2004, 21:10
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
bench140 schreef op 07-12-2004 @ 21:38 :
2 tot 3 keer per dag
Wat een luxe! Dat wil ik ook!
(alhoewel, 1x per dag zou al een hele verbetering zijn)
Oud 07-12-2004, 21:11
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
XLerator schreef op 10-06-2003 @ 09:56 :
Een hele week niet kan haast niet.
Dan doe je het echt een paar keer onbewust. Dat kan heelgoed.
Weet je wat ook leuk is ( om aan te geven hoe je dingen onbewust doet of negeert ).
Als de klok in huis bim-bamt, moet je even aan je huisgenoten vragen of zij het ook gehoord hebben. Onder een TV programma ofzo.
Grote kans dat er een aantal zijn die het compleet onbewust volledig genegeerd hebben!
Komt bij ons vaak voor
Moraal van het verhaal
Je zit dan vast onbewust een keer op de plee.

Oh ja, ik vaak om de dag.
Je kan zelfs een jaar niet poepen. Maar dan moet daarna wel je dikke darm eruit.
Oud 12-12-2004, 20:02
hola
hola is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 13-06-2003 @ 16:21 :
kan je lachen, maar ik heb echt een tijdje gedacht dat dat niet hoorde als meisje zijnde, dus heb ik een tijd met verschrikkelijke buikpijn rondgelopen, ik dacht da tik abnormaal was...
ik heb dat ook wel. bij anderen 'durf' ik ook niet naar de wc. maar soms moet je wel... meestal verzin ik een smoes om naar huis te gaan.
ik heb hierom ook een hekel aan slapen bij anderen. omdat ik meestal moet poepen als ik wakker word. een hele dag niet lukt me haast niet. soms ..ik heb er ook best moeite mee. omdat het inderdaad 'als meisje niet hoort' . als ik voor dat ik naar school ga nog niet gepoept heb, raak ik ook in paniek. want op school wil ik niet!
maar vooral het slapen bij anderen vind ik vervelend! vooral nu ik een vriend heb en daar dus wel eens slaap. maar meestal sochtends weer naar huis ga..
Oud 12-12-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
hola schreef op 12-12-2004 @ 21:02 :
ik heb dat ook wel. bij anderen 'durf' ik ook niet naar de wc. maar soms moet je wel... meestal verzin ik een smoes om naar huis te gaan.
ik heb hierom ook een hekel aan slapen bij anderen. omdat ik meestal moet poepen als ik wakker word. een hele dag niet lukt me haast niet. soms ..ik heb er ook best moeite mee. omdat het inderdaad 'als meisje niet hoort' . als ik voor dat ik naar school ga nog niet gepoept heb, raak ik ook in paniek. want op school wil ik niet!
maar vooral het slapen bij anderen vind ik vervelend! vooral nu ik een vriend heb en daar dus wel eens slaap. maar meestal sochtends weer naar huis ga..
M'n vriend had een wc op z'n badkamer, dus deed ik vaak de douche al aan, en dan naar de wc, afzuiging erbij aan, lekker veel lawaai om me heen zodat ik niets hoor van buiten de badkamer (mensen die langs de badkamer lopen bv) en zodat mensen van buiten de badkamer mij niet kunnen horen Heel stom, maar 't werkt wel.
(Vervelend wanneer je dan zo'n vriendje hebt die zich er helemaal niet voor schaamt )
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 13:10
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
Another Way schreef op 09-06-2003 @ 21:48 :
meisjes poepen??

eeeeeeeeeiuw!!!!!

Hahaha...ja wij poepen lekker ook !
Oud 13-12-2004, 13:16
Party_P
Party_P is offline
eigenlijk elke dag wel, maar toen ik op vakantie was een week lang uitgehouden, smerige wc's maar kreeg pas laatste dag er moeite mee. Heel gek, normaal thuis kan ik dat echt niet zo lang uithouden
Oud 13-12-2004, 15:44
luchtballon
luchtballon is offline
om de dag denk ik.
op vakanties hou ik het langer op want dan is het vies of laat veel geluid door en dan wil ik niet. Ik weet niet precies hoeveel dan, maar op een 3-daags festival als lowlands poep ik gewoon niet.
Oud 13-12-2004, 15:59
ssjpan
ssjpan is offline
Ik moet meestal om de dag of zosm elke dag, maar op vakantie of idd lowlands ofzo, dan hoef ik gewoon niet, ik weet niet waarom, maar ik vind het niet erg.
Oud 13-12-2004, 16:41
Poepkind
Poepkind is offline
Waarom ben ik nooit op dit topic gekomen? Maareh ik poep zo'n 1 keer in de 2 dagen. Als ik veel vezelcrackers eet vaker. Dit topic is cool
Oud 15-12-2004, 09:39
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
confabulatie schreef op 10-06-2003 @ 20:35 :
ben ik dus niet de enige..
is erg vervelend
t tegenovergestelde is ook niet zo tof hoor,
mn toetsweek is net over en al mn klern zitten weer een aardig stukkie wijder door die verdomde klismakuur.....
dan baal je helemaal als hje vroeg op school moet zijn...

ook als ik geen stress heb moet ik iets van 2 keer per dag, btw
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 13:39
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
hola schreef op 12-12-2004 @ 21:02 :
ik heb dat ook wel. bij anderen 'durf' ik ook niet naar de wc. maar soms moet je wel... ik heb er ook best moeite mee. omdat het inderdaad 'als meisje niet hoort' .
ik heb dat ook gehad. Vooral op school en op m'n werk en op vakantie. M'n eerste wintersport (vorig jaar) heb ik de eerste 3 dagen steeds geprobeerd om het zo te "timen" dat ik in zo'n buitentoilet naar de wc kon. Pas toen de anderen waarmee ik op vakantie was, in het appartement gepoept hadden, durfde ik het daar.
Oud 16-12-2004, 18:18
Ananias
Ananias is offline
Elke ochtend! Voor een schoon begin van de dag, en hoef ik de rest van de dag nie meer. (Vinnik trouwens ook irritant als je ergens anders bent en je moet opeens..) Maar als ik op vakantie ben ofzo dan hoef ik de eerste 5 dagen nie te kakken!
Oud 18-12-2004, 16:39
W1A
W1A is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-06-2003 @ 19:52 :
Dat heb ik dus ook
Ik kan niet naar vreemde wc's
ben ik niet de enige
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: