ja vaak zat, dat varieert van huiswerk, tot voedsel, van sociale contacten tot gevoelens...
houd me altijd voor me huiswerk goed af te maken.. wanneer dat niet gebeurd, als ik me echt niet erop kan concentreren voelk me kei klote, heb het niet afgemaakt, terwijl ik het me wel had beloofd zeg maar...
voedsel... tja, *wat ben ik toch oppervlakkig* ik mag gewoo niks eten alsk mezelf weer eens te dik voel... en daar houd ik mij meestal *gelukkig* nooit aan... maar dan voel ik me wel weer zo zwak.
sociale contacten... ben gewoon moeilijk, durf niet goed, ben verlegen. als ik me dan voorneem iemand spontaan aan te spreken, of een gesprek op gang te houden lukt het meestal niet, omdat ik toch weer te onzeker ben... en dan voelk me weer kut.
gevoelens heb ik altijd, en kweet ook van mezelf dat ik er een paar heb die gewoon niet goed zijn... last van ziekelijke jaloersheid, totale achterdochtigheid, wantrouwen, noem maar op.... en dan in zon helder moment besluit je: "ik ga die gevoelens niet meer voelen" maar dat is no het lastigste van alles hier... die sluipen mn hoofd gewoon in... en daarna denk ik weer, he verdorie, dat was niet de bedoeling...