Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Succes ermee! Hou je ons op de hoogte? ![]() Ontopic: Ja, ook meegemaakt ![]() We hadden 10 maanden. In de zomervakantie samen op vakantie geweest met mijn ouders erbij (kamperen). Grootste fout van mijn leven ![]() ![]() Mijn beslissing was om elkaar nooit meer te zien. In ieder geval het eerste jaar niet, zodat we over elkaar heen konden komen. Daarna konden we eventueel vrienden worden als we daar behoefte aan hadden. Naja, toen was het dus uit. Eerste paar dagen klampten we ons vast aan LiveJournal (online dagboek), waarin we communiceerden met elkaar via elkaars entries. Uiteindelijk bleek dat dus niet te werken (duh ![]() Tien dagen later was ik jarig, was ik met mijn vriendin naar de sauna gegaan. Kom ik terug in de kleedkamer, heb ik een smsje. Ik dacht: leuk, iemand die my een happy birthday wenst. Je raadt het al, die iemand dat was hij dus ![]() Een lang smsje met een dubbele mening. Het kon betekenen: ik hou voor altijd van je, of ik hou van je maar ik wil je eigenlijk terug. Ik wilde duidelijkheid en besloot hem dus te bellen. Uiteindelijk twee uur aan de telefoon gehangen en dat was zo vertrouwd ![]() ![]() Sindsdien zijn we dus weer bij elkaar. De eerste maanden moest het vertouwen weer groeien. Ik was bang dat hij het weer zou uitmaken. Ook zijn je problemen niet meteen weg. We're still working on that part. Maar ja, nu weer bij elkaar dus ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Nee, geen ervaring mee. De eerste jongen waar ik echt verliefd op was wilde me wel terug na een maand, maar toen had ik het echt gehad met hem. M'n andere ex wilde me niet terug ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja, Heb er ervaring mee ik had een relatie van 10 maanden en toen was het 1 maand uit..omdat hij vreemdging en en toen waren we weer bij elkaar..maar dats heel lang geleden
||
Citaat:
Jeetje, wat een bekend verhaal... ![]() Ik wil niet mn hele verhaal hier neerzetten omdat het veel te lang wordt, maar mijn ex en ik zijn niet terug bij elkaar. We zijn nu bijna 1.5jaar uit elkaar en we hebben maar 6maanden wat gehad. Maar het blijft zo speciaal dat het niet te omschrijven is. En iedereen blijft roepen dat we weer bij elkaar komen. We zullen zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het duurde echt iets van 22 maanden / 2 jaar voor we weer samen waren, maar ik heb ik de tussentijd wel bijna 19 maanden een relatie gehad. We zijn de 2e en laatste keer 5 maanden, bijna 6 samen geweest. Het is uit omdat ik heel erg onzeker ben, en hij is iemand die zegt wat hij denkt, vele vrienden en vriendinnen heeft en daar ook veel tijd en aandacht aan besteedt. Ik zat, en zit, in de knoop met mezelf, en dan was het niet leuk om te merken dat hij tijd met anderen doorbracht. Dus heb heel lang getwijfeld, en het toen uitgemaakt. We zijn nog steeds echt supergoede vrienden, en ik heb van die 2e keer een relatie aangaan met hem absoluut geen spijt! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel het bij mij bij beide exen met wie dat gebeurt is ook na die 2e kans niet meer heeft mogen lukken.. Ik denk dat het wel gewoon het beste is dat je zoals gezegd eerst gewoon flink afstand van mekaar neemt, en dus pas veel later weer wat begint, dan is het tog net een soort van nieuwe relatie.. mja, dat is lastiger gezegd dan gedaan.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hou lekker je bakkes als je niks te melden hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het maatjes-zijn verandert. Dat is gewoon een feit, daar ontkom je niet aan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze vraagt het waarschijnlijk niet om dezelfde reden als ik. Ik ben zelf bang voor de waarheid. Ik wil hem niet kwijtraken als een goede vriend, maar als ik hem ga vertellen dat ik nog steeds meer voor hem voel gaat hij afstand nemen en raak ik hem kwijt. Niet dat ik dat nu nog niet ben want hij doet vet raar tegen mij maar goed. Ik weet ook niet meer wta ik moet ik mis hem heel erg en wil hem terug maar dat gaat me toch niet lukken
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (ik had stiekem jouw reactie nog niet gelezen toen, maar eerst mijnes getypt. Ben namelijk ziek ![]() ![]() ![]() Maar ik wil je nog wel even zeggen: Het is dus niet zo lang uit? Geef hem die afstand. Als het goed 'moet' komen dan komt het wel goed. Misschien wil hij even tijd voor zichzelf. Mijn ex had dat heel sterk en kwam een half jaar nadat het uitging vertellen dat hij (toen) de laatste tijd heel erg was gaan nadenken... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja dat snap ik wel maar hij doet de laatste tijd zo afstandelijk tegenover mij. Zelfs afgelopen weekend toen ik jarig was soms ben ik op het punt om de vriendschap te verbreken maar dat durf ik niet omdat hij heel speciaal voor mij is. Ik weet zeker dat het niet meer goed komt. Ik wil hem niet meer terug als mijn liefde maar ik wil hem houden als een vriend en gelukkig worden met een andere jongen.
Dan is er alleen 1 probleem als er eindelijk ene jongen op mij afkomt wuif ik hem weg wat kan ik daaraan doen? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vrienden met je ex? YellowLight | 71 | 01-01-2006 15:18 | |
Liefde & Relatie |
weer terug bij ex..? streetspirit | 11 | 18-07-2005 19:30 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik met je ex.. KiMZz | 24 | 30-12-2004 16:33 | |
Liefde & Relatie |
je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden. meisje833 | 7 | 12-07-2004 21:22 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex?! stinkdiertje | 6 | 21-09-2003 15:00 | |
Liefde & Relatie |
stelling: terug naar je ex -> slecht idee fruitvliegje | 39 | 12-06-2003 12:53 |