Oud 24-12-2004, 21:53
kuiketje
kuiketje is offline
mensen jullie zijn allemaal zekersteweten welles op vakantie geweest duss vertel me je ervaringen () en waar je bent geweest en alles want we weten niet waar we heen willen! wel buitenland graag Ciao!
Advertentie
Oud 24-12-2004, 22:14
Verwijderd
pff, waar ben ik geweest

Portugal 2x - erg leuk, alleen maar zon en zee gezien
Spanje 1x - ook leuk, barcelona geweest
Gran Canaria 1x - leuk, maar het eiland zelf heeft weinig te bieden behalve zon en zee

Londen 1x - leuke stad, nichtje woont er. Lekker druk, leuk winkelen
York 1x - ook leuke stad, nog leuker winkelen dazn in Londen en deze stad ligt in het noorden van England

Milaan - leuke stad je moet wel veel geld meebrengen de versace, gucci en prada vliegt je om de oren

Gardameer - leuk maar erg veel Nederlanders/Engelsen/Duitsers, je moet er maar van houden

Rome - leuk, weinig van gezien maar leuke sfeer en mensen
Latina - ligt vlakbij Rome, hele leuke stad, vooral de mensen, niet zo groot, weinig winkels.. wel vlakbij het strand
Ligt in Lazio

Sicilie --> geweest in: Catania, Siracusa, Noto, Caltagirone, Taormina, Etna, Rosolini, Avola, Ragusa, Ibla, piazza armarina, Ispica, Pozzallo, Modica en nog tienduizend andere stadjes
heel heel erg leuk (foto's )

Duitsland: Keulen 2x, leuke stad, fijn winkelen vooral in het kaufhaus

Frankrijk: Parijs, idem dito

Griekenland: Kreta, zie Gran Canaria

buiten europa ben ik nog niet geweest, kan ook niet, mijn ouders hebben eigen bedrijf en kunnen weinig weg
Oud 24-12-2004, 22:15
Verwijderd
ik zou als ik jou was naar Calabria of Sicilie gaan, geen massatoerisme en geweldig gewoon
Oud 24-12-2004, 22:28
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
per piacere schreef op 24-12-2004 @ 23:15 :
ik zou als ik jou was naar Calabria of Sicilie gaan, geen massatoerisme en geweldig gewoon
Na deze post besluit iedereen je advies op te volgen...
Oud 24-12-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 24-12-2004 @ 23:28 :
Na deze post besluit iedereen je advies op te volgen...
nou gelukkig dan maar
Oud 25-12-2004, 14:56
kuiketje
kuiketje is offline
woow jij hebt genoeg vakantie ervaringen zie ik1! maar thnx voor de info.. ook nog tips voor bv jongerenvakanties zoals salou(ooit geweest?) want we zochten naar zoiets, of mallorca ofso
Oud 25-12-2004, 15:01
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
New York- gewoon aan te raden, wel massatoerisme maar toch

Portugal- Lissabon was mooi, maar de Algarve is mooier.

Lloret de mar- Dit vind ik echt klote, kudde dieren gaan hierheen.

Oostenrijk- Meerdere malen geweest blijft geweldig, heel ruig landschap.

Noorwegen- Als je gaat ga in Juli, dan is er wat te doen. De westkust vond ik erg mooi.

Schotland- Edinburgh is 1 van mijn favo. steden, naar Schotland wil ik nog een keer terug.

Praag- Het mooiste wat me van Tsjechie is bijgebleven.

Andere plekken waar ik ben geweest zou ik geen oordeel over kunnen geven omdat ik te jong was..
Oud 25-12-2004, 15:05
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
kuiketje schreef op 25-12-2004 @ 15:56 :
woow jij hebt genoeg vakantie ervaringen zie ik1! maar thnx voor de info.. ook nog tips voor bv jongerenvakanties zoals salou(ooit geweest?) want we zochten naar zoiets, of mallorca ofso
Je moet er echt van houden..ik ga liever voor een feestvakantie naar Zeeland of andere plekken in Nederland of Belgie.
Het zal ook wel komen omdat ik niet zo'n discoliefhebber ben.
Maar in Nederland kan je net zo goed feesten als in Spanje het weer kan slechter zijn, maar het is veel goedkoper en dat geld kan je voor een extra vakantie gebruiken of eentje nog verder weg...
Oud 25-12-2004, 15:23
Verwijderd
je wil dus eigenlijk gewoon naar Salou, Llorett, Blanes of Mallorca.. Ik zou het niet aanraden maar je kan makkelijk op internet zulke jongerenreizen vinden
http://www.jongerenreizen.nl/vakanti...alou_B_31.html
Oud 25-12-2004, 16:06
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Of een reisbureau in je omgeving.
Oud 26-12-2004, 11:53
Verwijderd
't ligt er nogal aan wat je wilt doen op je vakantie...

Zelf vind ik Zweden . Mooi, heerlijk rustig, vriendelijke mensen, niet te warm (maar ook niet te koud), enz. Ik vind het het perfecte land voor vakantie.

Maar als je van feesten enz. houdt enz. dan kun je volgens mij beter naar plaatsen als Salou ed gaan. Ben er zelf nog nooit geweest, lijkt me vreselijk. (En als je naar zo iets zoekt, vraag dan naar zo iets, anders krijg je ook niet de antwoorden die je eigenlijk wilt hebben. )
Oud 12-01-2005, 00:56
JCG
JCG is offline
Kroatie. Prachtig land, erg aardig mensen, je kan er goed uitgaan. Jammer dat er de laatste paar jaar zoveel nederlanders naar toe gaan

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten