Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
pff, waar ben ik geweest
Portugal 2x - erg leuk, alleen maar zon en zee gezien Spanje 1x - ook leuk, barcelona geweest Gran Canaria 1x - leuk, maar het eiland zelf heeft weinig te bieden behalve zon en zee Londen 1x - leuke stad, nichtje woont er. Lekker druk, leuk winkelen York 1x - ook leuke stad, nog leuker winkelen dazn in Londen ![]() Milaan - leuke stad ![]() ![]() Gardameer - leuk maar erg veel Nederlanders/Engelsen/Duitsers, je moet er maar van houden Rome - leuk, weinig van gezien maar leuke sfeer en mensen Latina - ligt vlakbij Rome, hele leuke stad, vooral de mensen, niet zo groot, weinig winkels.. wel vlakbij het strand ![]() Ligt in Lazio Sicilie --> geweest in: Catania, Siracusa, Noto, Caltagirone, Taormina, Etna, Rosolini, Avola, Ragusa, Ibla, piazza armarina, Ispica, Pozzallo, Modica en nog tienduizend andere stadjes ![]() heel heel erg leuk (foto's ) Duitsland: Keulen 2x, leuke stad, fijn winkelen vooral in het kaufhaus Frankrijk: Parijs, idem dito Griekenland: Kreta, zie Gran Canaria buiten europa ben ik nog niet geweest, kan ook niet, mijn ouders hebben eigen bedrijf en kunnen weinig weg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het zal ook wel komen omdat ik niet zo'n discoliefhebber ben. Maar in Nederland kan je net zo goed feesten als in Spanje het weer kan slechter zijn, maar het is veel goedkoper en dat geld kan je voor een extra vakantie gebruiken of eentje nog verder weg...
|
Verwijderd
|
je wil dus eigenlijk gewoon naar Salou, Llorett, Blanes of Mallorca.. Ik zou het niet aanraden maar je kan makkelijk op internet zulke jongerenreizen vinden
http://www.jongerenreizen.nl/vakanti...alou_B_31.html |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lang verhaal/probleem. help plz Brasco | 26 | 31-01-2005 20:54 |