Oud 28-12-2004, 18:55
Verwijderd
Heb hem maar bij Seksualiteit gezet, omdat het me er niet echt omgaat waarom ik moet plassen na de seks (L&G), maar omdat het meer is hoe ik dat moet inpassen bij de seks. Sorry als die toch niet hier thuis hoort.

Nou ja het is dus al een beetje duidelijk. Ik vind het echt een ramp dat ik moet plassen na de seks ivm het anders krijgen van blaasonsteking. Ik ben hier erg gevoelig voor, en moet dus eigenlijk altijd plassen na de seks wil ik geen blaasonsteking krijgen.

Maar ik vind het echt niks, en het lijkt onderhand wel een soort obsessie te worden voor mij. Daarnaast vind ik het echt een grote domper als ik na de seks nog de kou in moet om naar de wc te lopen.

Soms is het gewoon zo dat ik geen seks wil omdat ik niet moet plassen, of omdat ik net ben wezen plassen. Het gevolg is dat ik dus dat ik alleen seks ''wil'' hebben als ik een volle blaas heb. Met het gevolg dat ik tijdens de seks ''alleen maar'' bezig ben met het ophouden van mijn plas.

Nou ja het is mss een beetje overdreven hier neergezet zo, maar he tis wel echt een probleem voor mij. Hoe pakken jullie dat aan? Gewoon naar de wc gaan, en dan nog even water drinken voor de seks, of alleen seks hebben met een volle blaas? Of wat?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:00
Qimm
Qimm is offline
Oef, lastig hoor.
Ik móet gewoon plassen na het vrijen, ongeacht of ik voor het vrijen nog ben geweest. Het is niet veel, maar er komt wel genoeg uit om het even goed schoon te spoelen (zogezegd).
Tja je zou voor het vrijen wel even een paar glazen water kunnen geen drinken, maar dan lig je ook zo klotsen denk ik dan.
Vrijen op een volle blaas is ook geen pretje, bij sommige standjes wordt er enorm op je blaas gedrukt en das nie fijn.
Ik heb ook niet echt een oplossing ben ik bang.
Oud 28-12-2004, 19:02
Nona
Nona is offline
Maar je krijgt toch niet standaard blaasontsteking als je na der seks niet plast?
Heeft het te maken met lichaamssappend ie er nog weleens in zouden kunnen lopen? Dan moet je vooral niet afvegen, kun je beter even onder de douche stappen. (Dat doen mijn vriend en ik negen van de tien keer na de seks toch.)
Oud 28-12-2004, 19:03
stralende ster!
stralende ster! is offline
Ik weet wat je bedoeld.. Ik heb het ook.. (gehad).. Het ene moment nog steeds en soms niet.. maar ik gad ook dat ik sex moest hebben met een lege blaas dat was al 1.. Dus voordat we naar bed gingen ofzo moest ik al naar de wc.. Dat was opzich niet echt een ramp want ik ga altijd voordat ik naar bed ga, alleen om te voorkomen dat ik er anders misschien 's nachts wel uit moest.. en net wat jij zei je bent anders alleen maar bezig met je plas in houden en dat is niet erg prettig.. je kan niet genieten van het moment dat je sex hebt omdat je alleen maar daar mee bezig bent.. En ja ik zou daarna wel naar de wc gaan als ik jou was.. Anders kan je inderdaad blaasontsteking krijgen.. En keer op keer is echt vervelend en steeds maar weer die medicijnen wordt je ook niet goed van.. Dus ik zou me er niets van aantrekken en gewoon ff denken van zo nu ff naar de wc en klaar.. Net of het gewoon bij hoort, echt veel keus heb je ook niet.. en daarna kun je dan toch alsnog bij je vriendje gaan liggen ofzo? ik denk dat hij het wel begrijpt.. Tenslotte is het voor hem anders ook niet prettig als jij steeds blaasontsteking hebt, en anders moet je misschien even naar de huisarts gaan, volgens mij kun je ook van die pilletjes krijgen die je in moet nemen na de sex waardoor er geen blaasontsteking ontstaat.. Zoiets heb ik in ieder geval wel eens gehoord...

Succes..
Oud 28-12-2004, 19:26
deurbel
deurbel is offline
Wat je ook zou kunnen doen om blaasontsteking te voorkomen is elke dag een veenbestablet nemen. Ik had er ook vaak last van, niet als gevolg van seks ofzo maar gewoon.. En sinds ik die tabletten elke dag pak is er niks meer aan de hand. Is gewoon een natuurlijk product dus kan geen kwaad. Ik heb ze geloof ik bij Kruidvat gekocht, maar denk dat ze wel bij elke drogist te koop zijn.
Oud 28-12-2004, 19:54
igfy
igfy is offline
Ik blijf gewoon eventjes liggen... en dan ga ik een kwartiertje daarna wel even naar de wc ofzo...
Oud 28-12-2004, 19:56
stralende ster!
stralende ster! is offline
Citaat:
koeiii schreef op 28-12-2004 @ 20:26 :
Wat je ook zou kunnen doen om blaasontsteking te voorkomen is elke dag een veenbestablet nemen. Ik had er ook vaak last van, niet als gevolg van seks ofzo maar gewoon.. En sinds ik die tabletten elke dag pak is er niks meer aan de hand. Is gewoon een natuurlijk product dus kan geen kwaad. Ik heb ze geloof ik bij Kruidvat gekocht, maar denk dat ze wel bij elke drogist te koop zijn.
Klopt ik heb ze ook gehad, niet van de veenbes maar ik had.. cranberry tabletten.. is er ook in sap.. maar ik vond zo'n potje tabletten nogal prijzig.. Mijne koste toen 22,50 euro.. Niet echt goedkoop dus..
Oud 28-12-2004, 20:02
deurbel
deurbel is offline
Cranberry is hetzelfde als veenbes. Ik heb ze alleen wel heel wat goedkoper gekocht volgens mij!
Ik vind zelf die sapvorm ontzettend smerig, maar die is er inderdaad ja. Is volgens mij ook niet veel goedkoper..
Oud 28-12-2004, 20:18
knir
knir is offline
Ik herken je probleem, ik krijg ook al-tijd blaasontsteking als ik niet ga plassen. Maar ik heb helaas geen oplossing voor je, alleen dat je der geen obsessie van moet maken..
Het is zonde om de seks er minder leuk op te laten worden, probeer er niet zo'n probleem van te maken. Gewoon na de seks een dikke badjas aan, snel naar de wc, en dan weer tegen je vriendje aankruipen.
Oud 28-12-2004, 21:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
igfy schreef op 28-12-2004 @ 20:54 :
Ik blijf gewoon eventjes liggen... en dan ga ik een kwartiertje daarna wel even naar de wc ofzo...
Dat doe ik ook.

En seks met een volle blaas is ontzettend vervelend.. dus ik zou het gewoon doen als je niet moet plassen hoor.

Het is inderdaad vervelend.. maar ik begrijp wat je bedoelt, ik ben er ook gevoelig voor. (slik ook cranberry extract) En het is niet echt romantisch...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 23:08
juno
juno is offline
Het is ook niet leuk om na de sex met je blote pootjes op de koude tegeltjes van de badkamer te moeten, terwijl je net in zo'n heerlijk warm holletje ligt...

Leg een paar sokken klaar onder je hoofdkussen, en een tshirt, of je ochtendjas echt voor het grijpen, dus op je voeteneind ofzo.

Ik val altijd in slaap, dus wij zetten vaak de kookwekker na de sex. Een kwartier he. Dan sokjes aan, t shirt aan, en dan moet ik ook echt plassen dus dan wil ik wel. Daarna weer dat heerlijke warme holletje in, waar de katten mijn plaatsje hebben ingenomen....

Sex met een volle blaas is vreselijk, dat doe ik dus weer niet. Dan ga ik tussendoor even naar de wc.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 01:02
Verwijderd
Waarom krijg je nou blaasontsteking als je niet naar de wc gaat, dan? Voor mij geldt het iig (nog) niet..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 12:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-12-2004 @ 02:02 :
Waarom krijg je nou blaasontsteking als je niet naar de wc gaat, dan? Voor mij geldt het iig (nog) niet..
Als je even gaat plassen, spoel je de bacterien weg.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 29-12-2004 @ 13:17 :
Als je even gaat plassen, spoel je de bacterien weg.
Is dat 'alles'?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 17:45
Sade
Sade is offline
Citaat:
Voor mij eerst ook niet, maar als je eenmaal die eerste blaasontsteking te pakken hebt terwijl jij denkt 'dat krijg ik toch niet', komt het vaker terug.

Voor mij geldt ook: geen seks met een volle blaas. Dat is echt niet prettig Ik probeer altijd te plassen binnen een kwartier na de seks. Soms doe ik het niet, maar dan krijg ik er wel spijt van als het de volgende dag echt weer brand
Oud 29-12-2004, 19:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-12-2004 @ 17:53 :
Is dat 'alles'?
Volgens mij wel. Je bent natuurkijk de hele tijd in dat gebied bezig.. dus bacterien kunnen makkelijk op allerlei plaatsen komen. Door even te plassen zorg je dat het daar iig weer schoon is en verminder je de kans op blaasontstekingen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Morgan schreef op 29-12-2004 @ 17:53 :
Is dat 'alles'?
Mwah wat zou je nog meer willen hebben dan bacterieen en een blaas bij blaasontsteking dan?

En ik had er de eerste keren ook nooit last van, tot ik wel een keertje blaasontsteking heb gehad, en nu heb ik het dus super snel weer. Je moet er wel een beetje gevoelig voor zijn om het iedere keer terug te krijgen, al schijnen erg veel vrouwen hier wel last van te hebben. Erg irritant, dus je moet blij zijn dat je er geen last van hebt .

@sade... ja idd eerst ging ik ook nog wel eens niet naar de wc, maar dan had ik de volgende dag ookal snel spijt als ik op de wc zat...

Als ik geen volle blaas heb, dan hoef ik volgens mij ook helemaal niet naar de wc... Of ik zou veel water ofzo moeten drinken voordat ik seks heb, mwah dat klots dan ook lekker Ik vind het wel een fout van moeder natuur dat vrouwen zo vaak last hebben van blaasonsteking.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten