![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En seks met een volle blaas is ontzettend vervelend.. dus ik zou het gewoon doen als je niet moet plassen hoor. Het is inderdaad vervelend.. maar ik begrijp wat je bedoelt, ik ben er ook gevoelig voor. (slik ook cranberry extract) En het is niet echt romantisch... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor mij geldt ook: geen seks met een volle blaas. Dat is echt niet prettig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En ik had er de eerste keren ook nooit last van, tot ik wel een keertje blaasontsteking heb gehad, en nu heb ik het dus super snel weer. Je moet er wel een beetje gevoelig voor zijn om het iedere keer terug te krijgen, al schijnen erg veel vrouwen hier wel last van te hebben. Erg irritant, dus je moet blij zijn dat je er geen last van hebt ![]() @sade... ja idd eerst ging ik ook nog wel eens niet naar de wc, maar dan had ik de volgende dag ookal snel spijt als ik op de wc zat... Als ik geen volle blaas heb, dan hoef ik volgens mij ook helemaal niet naar de wc... Of ik zou veel water ofzo moeten drinken voordat ik seks heb, mwah dat klots dan ook lekker ![]() |
![]() |
|
|