Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehe
![]() ![]() ![]() Hersenloos zuipen, dat is het ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En goede voornemens. ![]() Mijn goede voornemens: * niet roken * niet zuipen Offtopic: Even ter informatie, ik heb in m'n hele leven 3 glazen alcohol genuttigd en nog nooit gerookt. Tja. Je moet haalbare doelen stellen. |
![]() |
||
Citaat:
Allemaal onzin! Gewoon een reden om weer tot 8 uur 's ochtends te kunnen uitgaan en zuipen... Maar dat doe ik toch sowieso als ik er zin in heb, heb ik geen reden voor nodig... Damn, ik moet gaan, heb (voor de 2e keer vandaag) nog -15 minuten om op een afspraak te komen ![]() ![]()
|
![]() |
Laten we niet nadenken en in onze naïviteit gewoon eenieder een gelukkig nieuwjaar toeschreeuwen, terwijl we meer met onze eigen intonatie bezig zijn dan met het afvragen hoe een gelukkig nieuwjaar zou kunnen uitvallen.
Solidariteit! Waar? In het gelukkige nieuwe jaar..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jammergenoeg gaat deze tabakswet nog niet ver genoeg. (Misschien dat ik een leuke stageplaats kan krijgen bij het ministerie van VWS om mee te werken aan een strengere tabakswet. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() (Maar ik hoop nog steeds dat het kabinet eerder mag opstappen.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben trouwens niet tegen een rookvrije werkplek ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Dit gaat trouwens niet meer echt over nieuwjaar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Onder andere...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hopelijk krijgen we dit jaar weer niet zo'n vreselijk debiele oorlog van de VS... Eigenlijk is de kans groot dat dat niet zal gebeuren... want er is gewoon geen geld voor! ![]() De Amerikaanse staatsschuld is explosief gestegen, uitgaven voor gezondheidszorg en onderwijs worden weer eens teruggeschroefd, terwijl de oorlogsindustrie blijft draaien... Misschien als Dub'ya nog ergens enkele honderden miljarden (in oude Bel. frank natuurlijk, voor jullie in gulden zal dan ongeveer een 5 à 6 miljard gulden zijn ofzo) kan vinden dan wel, maar kom... laat ons positief denken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat: