Advertentie | |
|
![]() |
|
Galadriel
hele gave Gothic/Doom metal meeste txten gaan over Lord of the Rings erg goed!! download: From Ashes and Dust http://www.galadriel.sk kan je de eerste 2 cd's compleet downloaden
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
the crown: uberheerschende thrashmetal als darkane en consorten. Download: deathexplosion en alles wat je van ze kunt vinden.
||
Citaat:
'from here to infirmary' is idd poppunk en je maar je mag zelf weten of je er emo voor plakt de eerste cd's zijn wel beter
|
pff tis al een tijdje geleden dat ik iets fatsoelijks heb ontdekt...
ik denk dat ik flogging molly een van de laatste was: folkskaachtig hoe ik dr bij kwam, omdat het op de deco kwam dacht ik nou laat ik eens wat zoeken dan want het klinkt wel grappig... en toen was ik verslaafd... h20 oowk: hardcorepunk ofzow had wel cdtje thuis maar nie echt bijzonder tot bij de deco toen was ik verslaafd... ow jah en inspector 7: ska van mcmotion doorgekregen weinig interessants dus ![]()
||
Citaat:
Dredg is naar mijn mening stukken mooier simpel soms maar geniaal. Het hele thema eromheen wat velen nog niet zullen weten alleen al.
|
![]() |
gruvis malt (al heel lang ontdenkt door mij. lol...maar niet bekend in nederland http://www.gruvismalt.com )
en Maceo Parker. M'n vriend natuurlijk weer hoor...doh. lol
|
![]() |
Millionaire,
geweldig leuk belgisch bandje. Voor het eerst op Pinkpop gezien, 2 weken later op Forever young en volgende maand weer op LoLa ![]() Geen idee hoe ik de muziek moet noemen, k snap al die benamingen niet zo ![]() ik vin muziek leuk of niet, en Millionaire vinnik errug leuk!! ![]()
|
![]() |
Holy Knights Band (Powermetal)
Ik ken nu 2 nummers van ze en 't ene is geweldig (Love Against The Power Of Evil) ookal klinkt 't niet als PowerMetal, hij is wel mooi. Je kan 't downloaden bij MP3.com heb ik ook gedaan. Ik ben er achter gekomen via dit Forum. Iemand had er ooit een Topic over. Maar die is volgens mij na 1 dag al weggezakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nu ik Dark Side of the Moon op LP heb ben ik Pink Floyd best wel aan het ontdekken, en Nick Cave is geen slechte tweede. BRMC heb ik nu al grotendeels ontdekt maar daar ben ik nog niet klaar mee
![]()
|
Mmm jeetje eigelijk heb ik daar niet zoveel tijd voor gehad... Saybia denk ik? Was op de radio, vond het wel leuk, heb wat gedownload enzo.. en 't is echt relaxte muziek, erg rustig ook, maar wel cool.
![]()
|
ehhhh (ff kijken in me files...)
woven hand vind ze alleen niet zo goed ![]() Oh, en ik kwam erachter dat ze bestonden omdat ik op www.nl.bol.com aan't surfen was, en een cd van een van mn favo bands intiepten, en er stond dat mensen die die cd hadden besteld ook cd's van woven hand hadden besteld. Dus ik wou ff kijken hoe ze klonken
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is het laatste muziek nummer dat je hebt geluisterd? RodeKrab | 494 | 18-11-2006 21:51 | |
Algemene schoolzaken |
Wat is de laatste repetitie die je hebt geleerd? Nessa | 44 | 17-01-2004 12:04 | |
Games |
je laatste uitgespeelde game ringpower | 90 | 08-11-2003 19:44 | |
De Kantine |
wat is jouw laatste smsje? Gwinnie | 107 | 26-06-2003 21:22 | |
De Kantine |
Wat was je laatste leugen(tje)? Kronkeltje | 31 | 31-03-2003 19:42 | |
Drugs & Alcohol |
* Poll * Wat is je favoriete soort van drugs ? apekop123 | 23 | 09-04-2002 19:32 |