|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
heb je pm gestuurd! rebecca |
||
|
|
||
|
Citaat:
En ach Zo lang er maar niet aan haren getrokken wordt en er echt lichamelijk mishandeld wordt vind ik het best leuk (beide kanten op, nemen en genomen worden dus)
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En vooral omdat zij jou het 'vertrouwen' geeft, waar nog eens bij komt dat het voor haar, haar 1e keer is.. Dus iets onbekends. Fantasie of niet, triest is het wel
Laatst gewijzigd op 03-01-2005 om 18:38. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar over "verkrachting" en "dominant" gesproken he... hoe denken jongens en meisjes over schelden? Slet, klootzak etc?? Geil of niet.... Als je heel geil bent en iemand zegt: "Klootzak, neuk me!" of "Sletje ik zal je is in je kutje neuken" Opwindend??? Sorry voor het taalgebruik
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. Maar is misschien ook wel weer wat afhankelijk van m'n bui haha
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar niet te vaak
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Verder fantaseer ik nooit over verkrachten of verkracht worden. Maar dominant/onderdanig zijn vind ik op zich allebei wel leuk. En dan mag het er ook best wel wild aan toe gaan. Ik wil alleen wel dat er tot op zekere hoogte naar me geluisterd wordt.. en dat ontbreekt bij verkrachting.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ahem.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar telly praat ze altijd om
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() M'n eigen fantasieën hou ik even voor me, maar ze gaan iig niet over verkracht worden door een jongen. Een beetje dominant vind ik wel leuk, maar het moet wel lief blijven. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar niet te vaak, hij moet het ook nog leuk blijven vinden om het op een lieve zachte manier te doen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, ik hou persoonlijk niet zo van verkrachtingsdingen. Maar dominante ''spelletjes'' kunnen best leuk zijn. Zo af en toe. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|