Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar, ik had het een keer, haha, moet je opletten hoor, zat ik lekker een filmpje te kijken, pizza'tje bestellen je kent dat wel. Ik ga naar bed, en midden in de nacht gaat ineens de bel dus ik schrik wakker en ik denk bij mezelf "wtf, wie maakt me nu midden in de nacht wakker". Dus ik loop naar de intercom/camera om te kijken. Helemaal niets. Ik dacht het zal mijn tijd wel duren dus ik weer pitten. Een half uur later hetzelfde verhaal dus ik roep door die intercom "oprottten anders kom ik zo naar beneden teringlijer". Ja, ik dacht natuurlijk dat het een of andere beltrekkende mongool was. Maar toen het een half uur naderhand weer gebeurde werd ik wel een beetje paranoïde, ben nog wel met een groot mes naar beneden gegaan (vraag me niet hoe de buren gegeken zouden hebben als ze ook middernachtelijke dwalingen hadden), maar natuurlijk niets gezien. Ik heb de stekker uit de intercom getrokken en heb nog een drie kwartier wakker gelegen. De volgende morgen bleek dat die kut pizza bezorger de nachtbel had gebruikt (die aan de buitenkant zit) en hem per ongeluk zo ingedrukt had dat hij bleef hangen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben nog NOOIT zo bang geweest. Echt koud en kippevel en tranende ogen enzo. (me vrienden ook !! ) een week later nuchter gekeken, vond hem niet eens zo heel erg eng ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed.. de 2e keer dat ik blowde werd ik lichtelijk para, niet geinig.. en de laatste keer dat ik heftig dronk.. kreeg ik flash-backs.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zelf ben ik nog nooit paranoia geworden van drugs. Tenminste niet dat het me opviel. Verder ben ik ook niet het persoon ervoor om snel zulk soort rare dingen te denken.
||
Citaat:
het is eerder dat als je blowt je een psychose oproept.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
waarom plakt mijn speeksel niet meer? zeehond23 | 60 | 20-09-2006 23:20 | |
Drugs & Alcohol |
Zaterdag 2e x paddoen E Che Guevara | 69 | 02-08-2005 20:41 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagje i.v.m weed Dumbass | 33 | 27-10-2004 20:57 | |
Drugs & Alcohol |
Paranoia na stoppen met blowen RawTofu | 9 | 01-04-2004 19:59 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 3 Wasp | 500 | 08-08-2003 02:15 |