Oud 05-01-2005, 11:32
f_ckedup
f_ckedup is offline
Wat is jouw mening over deze stellingen/onderwerpen:

1. Liegen over je geaardheid
2. Liegen over je afmetingen
3. Liegen over je maagdelijkheid
4. Liegen over vreemdgaan
5. Een orgasme faken, is dat liegen?
6. Opvulbeha's, is dat ook liegen over je afmetingen?

Ben je het hiermee eens of oneens en waarom?
Oud 05-01-2005, 11:36
Gothic
Gothic is offline
Waarom zou je?

Waarom zou je? Dat kun je toch gewoon zien?

Waarom zou je? Alsof dat iets om je voor te schamen?

Als je dat doet om iemand niet te kwetsen ben ik voor, maar alleen als je zeker weet dat het niet uit kan komen en het puur een vergissing was en je van je huidige vriend(in) houdt.

Dat is gewoon dom. Je kunt er beter over praten en aanwijzingen geven, je doet zo alleen maar jezelf te kort.

Nee, zo ontzettend veel verschil is dat niet. Het zit mooier onder truitjes en sommige mensen geeft het net dat beetje extra zelfvertrouwen...
Oud 05-01-2005, 11:37
Verwijderd
Citaat:
f_ckedup schreef op 05-01-2005 @ 12:32 :

Mja, ik zou over geen van allen liegen, ik vind het ook raar als je hierover moet gaan liegen.. Dus de eerste 3 punten vind ik gek, de 4de is wel te begrijpen, maar ik zou het niet doen en 5, faken vind ik liegen... (tenzij je achteraf zegt;'Ik deed maar alsof,' maar ja, waarom fake je dan? En 6, opvul-bh's, mja, dat is meer verhullen dan liegen, imo.
Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat mensen zich schamen voor sommige dingen, en dan net doen alsof ze nergens last van hebben. (Dat doe ik zelf in principe ook; ik heb soms vreselijk last van m'n darmen, maar ik heb het er echt niet met iedereen over, ook niet wanneer ze door hebben dat ik ergens last van heb. Dan bedenk ik wel iets )
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:42
f_ckedup
f_ckedup is offline
Liegen over je afmetingen is dom? Maar waarom doen veel mensen het dan toch?
En over maagdelijkheid? Er was een forum *ergens* waarbij heel veel toegaven dat ze er over logen omdat ze anders zouden denken dat meisjes het raar vonden als ze op hun 17e nog niet ontmaagd waren..

Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:52
Verwijderd
Citaat:
f_ckedup schreef op 05-01-2005 @ 12:42 :
Liegen over je afmetingen is dom? Maar waarom doen veel mensen het dan toch?
En over maagdelijkheid? Er was een forum *ergens* waarbij heel veel toegaven dat ze er over logen omdat ze anders zouden denken dat meisjes het raar vonden als ze op hun 17e nog niet ontmaagd waren..
Ik weet niet wat andere mensen doen, maar ik zie niet in waarom ik over mijn afmetingen zou liegen, of over mijn maagdelijkheid. Hoe mensen denken die daar wel over liegen, mja, dat moet je aan die mensen vragen...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:56
Balance
Balance is offline
Ik vind dat je overal over mag liegen. Het zijn persoonlijke dingen, dus die gaan een ander niet persé wat aan.
Wel ben ik zelf gewoon eerlijk tegenover mensen die ik ken en waar ik respect voor heb.
Oud 05-01-2005, 12:13
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Blah, leuke enquete
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:16
niempje
niempje is offline
ik zou ook over geneen gaan liegen.. het heeft allemaal geen zin, zou je verder zeggen dat je nog maagd was als je het niet bent of net omgekeerd? over beide kan je toch niet "fier" zijn?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:17
Freestyler*
Freestyler* is offline
Zou ik zelf niet doen, hetero zijn wordt ook messtla wel geaccepteerd , maar ik snap wel dat sommige mensen er niet aan toe zijn om hun omgeving in te lichten. En dat hoeft ook helemaal niet.

Hoe bedoel je? Op internet ofzo? Nouja, als je je daar goed bij voelt.

Kan ik wel inkomen. Maar het is laf, vind ik.

Dat is gemeen. Daar betrek je iemand anders ook direct in.

Ja

Ja

Maar ik vind dat je zelf moet weten of je liegt over persoonlijke dingen. Je doet er een ander niet mee te kort over het algemeen.
Oud 05-01-2005, 13:23
Verwijderd
Citaat:

nee, vind dat iedereen daar gewoon vrij moet uit voor komen.

snap niet precies hoe je dat bedoelt, maar volgens mij komt er altijd wel iemand achter.

hmm.. kan je doen, maar denk dat je uiteindelijk alleen jezelf ermee hebt.

vind dat je dat altijd moet vertellen. eigenlijk vind ik dat je gewoon niet moet vreemdgaan

ja, vertel hem dan hoe je het wel lekker vind, zo heeft hij er ook niks aan.

ja, maar als je jezelf beter vult met opvulbh's mag je het van mij gewoon gebruiken

Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:11
Maija
Maija is offline
Nee,

Nee, hoogstens over mn gewicht.

Nee, dat is gewoon hooguit triest, ik heb een vriendin die liegt, mja.. wij weten dat het niet waar is, omdat ze steeds met een ander verhaal komt

Ik heb wel eens met iemand anders gekust, toen ik 100% zeke wist als ik mn (nu nog huidige vriend) nog 1 keer zou zien, dat we wat hadden. Dat was ook een hele grote fout, en ik zag het niet aankomen. Ik heb het niet verteld, want we hadden eigenlijk nog niks!, maar heb wel lang getwijfelt, e het was maar een kus van nog geen 3 sec.

Nee, ik fake nooit, en nee het is niet liegen, als je jezelf daar prettig bijvoeld, moet je dat vooral doen

Ligt eraan wat voor een, ik heb cup c. en ik vind over het algemeen "voorgevoormde"bh's stukken prettiger, ook omdat je niet zosnel ziet als je het koud hebt (en omdat ik het altijd koud heb, en ik ziek word van glinsterende jongens oogjes)
Maar dat is alleen vertevigt en niet echt opgevult, de opvullong haal ik er gewoon uit, omdat ik cup c wel genoeg vind.
Maar als je die drin houd is er ook nog niet veel aan de hand. Ligt er echt aan. van weinig kan je toch nooit veel maken!

Maar als je dr echt water in gaat doen, vind ik het anders, maar nog steeds geen ramp!
Oud 05-01-2005, 16:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-01-2005 @ 12:37 :
Mja, ik zou over geen van allen liegen, ik vind het ook raar als je hierover moet gaan liegen.. Dus de eerste 3 punten vind ik gek, de 4de is wel te begrijpen, maar ik zou het niet doen en 5, faken vind ik liegen... (tenzij je achteraf zegt;'Ik deed maar alsof,' maar ja, waarom fake je dan? En 6, opvul-bh's, mja, dat is meer verhullen dan liegen, imo.
Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat mensen zich schamen voor sommige dingen, en dan net doen alsof ze nergens last van hebben. (Dat doe ik zelf in principe ook; ik heb soms vreselijk last van m'n darmen, maar ik heb het er echt niet met iedereen over, ook niet wanneer ze door hebben dat ik ergens last van heb. Dan bedenk ik wel iets )
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:22
Verwijderd
Kan ik heel goed begrijpen.
Ik weet niet goed wat ik me daarbij moet voorstellen..?
Zou ik niet zo snel doen, maar kan ik ook wel begrijpen.
Ook te begrijpen, maar erg egoïstisch en niet respectvol tegenover je partner
Ja, het is wel een beetje liegen.. het lijkt me ook niet handig voor jezelf.
Nah.. pas als er een heel groot verschil is tussen je echte maat en hoe het eruit ziet met opgevulde beha. Maar dat vind ik toch iets onschuldigs.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:54
meisje
meisje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-01-2005 @ 12:36 :
Waarom zou je?

Waarom zou je? Alsof dat iets om je voor te schamen?

Als je dat doet om iemand niet te kwetsen ben ik voor, maar alleen als je zeker weet dat het niet uit kan komen en het puur een vergissing was en je van je huidige vriend(in) houdt.

Dat is gewoon dom. Je kunt er beter over praten en aanwijzingen geven, je doet zo alleen maar jezelf te kort.

Nee, zo ontzettend veel verschil is dat niet. Het zit mooier onder truitjes en sommige mensen geeft het net dat beetje extra zelfvertrouwen...
Waarom zou je liegen over je geaardheid? Dit is echt een dom antwoord. Er zijn genoeg mensen die uit hun familie worden gestoot omdat ze een afwijkende geaardheid hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 17:09
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
mss logisch, ik zou het zelf mss ook kunnen doen.

Citaat:
niet nodig, lijkt mij.

Citaat:
dat is wat anders tegenover je buurman als tegen je vriend, maar lijkt me niet uitgesloten. tegenover je vriend vind ik het absoluut niet kunnen, tegenover vrienden vind ik het triest, maar tegenover anderen mss wel logisch. of nou ja, bij het laatste zou ik dan niet liegen maar vragen waarom dat hen ene donder aangaat.

Citaat:
zie 3.

Citaat:
ja, en stom.

Citaat:
ja, en zielig. (en daarmee bedoel ik dus mensen die nou eenmaal graag lekkere borsten willen hebben, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 17:23
Flip!
Flip! is offline

1- ik kan me er iets bij voorstellen. niet homo's of bisexuelen worden zelden echt geaccepteerd..
2- jezelf mooier maken met woorden is misschien niet het slimste..maar goed.
3- dat vind ik nergens voor nodig. wees maagd of ontmaagd
4- dat is het kutste van allemaal. bedriegen, liegen...een grote teringzooi
5- je hebt er jezelf mee..maar ik kan het wel begrijpen
6- wees blij met wat je hebt, zo niet, ga dan gewoon oefeningen doen om ze te verstevigen oid.
Oud 05-01-2005, 17:31
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
meisje schreef op 05-01-2005 @ 17:54 :
Waarom zou je liegen over je geaardheid? Dit is echt een dom antwoord. Er zijn genoeg mensen die uit hun familie worden gestoot omdat ze een afwijkende geaardheid hebben.
Met dat antwoord bedoel ik dat ik het niet nodig vind dat andere mensen liegen over hun geaardheid... of dat ik het persoonlijk niet nodig vind. Wat reageer jij snel zonder na te denken zeg.
Oud 05-01-2005, 17:35
Sitia
Sitia is offline
Citaat:

Doe ik niet aan.. maar kan me voorstellen dat anderen het wel doen.
Doe ik ook niet aan, zie je toch wel..
Dat weet ook iedereen, waarom zou je erover liegen?
Ligt eraan hoe het gaat.. maar ik denk het niet.
Ja eigenlijk wel.. maar ik vind het toch niet fout.
Nee, dat is gewoon handig, vooral inde winter .

Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 17:37.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 17:36
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-01-2005 @ 12:36 :
bij meisjes ja....bij jongens is dat niet te zien hoor....
Oud 05-01-2005, 18:10
Freestyler*
Freestyler* is offline
in het bijzonder voor de mensen die ''tegen'' opvulbh's zijn:
vinden jullie een bortsvergroting/verkleining ook liegen over je afmetingen?
of veranderen je afmetingen dan?

en waarom staat dit op L&G?

Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 19:14.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 18:59
Verwijderd
1. Liegen over je geaardheid --> ik kan me voorstellen dat mensen denken dat ze geen andere keuze hebben, omdat het misschien niet geaccepteerd wordt
2. Liegen over je afmetingen --> dat is liegen tegen jezelf, je wordt er niet slanker/groter/kleiner/beter van. Mensen zouden blij moeten zijn met zichzelf
3. Liegen over je maagdelijkheid --> als je al moet liegen daarover, praat je met de verkeerde mensen.
4. Liegen over vreemdgaan --> begrijpelijk, maar dan moet je het ook gewoon niet doen.
5. Een orgasme faken, is dat liegen? --> ja.. je laat de ander iets geloven wat niet waar is.
6. Opvulbeha's, is dat ook liegen over je afmetingen? --> ja.. maar het is vooral een jongen blij maken met een dode mus.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-01-2005 @ 18:31 :
Met dat antwoord bedoel ik dat ik het niet nodig vind dat andere mensen liegen over hun geaardheid... of dat ik het persoonlijk niet nodig vind. Wat reageer jij snel zonder na te denken zeg.
de manier waarop jij het zei gaf anders niet aan dat je het zo bedoelde, dus zo raar is het niet dat ze dat postte.
Oud 05-01-2005, 19:30
Konijn
Konijn is offline
Ik vind over (bijna) al deze dingen: niet liegen, maar de 'halve waarheid' zeggen kan ik me voorstellen. Bijvoorbeeld als iemand vraagt of je een vriendje hebt, nee zeggen (en er dan niet bij zeggen dat je wel een vriendin hebt/hebt gehad), of wel tegen je vriendinnen vertellen dat je geen maagd meer bent, maar niet tegen je ouders.
Liegen over afmetingen is nogal zinloos, maar een opvulbeha dragen heeft inderdaad meer te maken met zelfvertrouwen.
Oud 05-01-2005, 20:05
Lilything
Lilything is offline
Citaat:

1. Is niet altijd liegen, zeker bij het solliciteren, begrijp k best dat homo's er niet altijd even eerlijk over zijn....

2. Dat vind ik gewoon belachelijk, wat schiet je daar nou weer mee op?

3. Vind ik ook stom, er eerlijk over zijn dat je t NIET bent of misschien WEL bent kan juist iets moois geven

4. NEE! NIet liegen daarover...niet vreemdgaan gewoon....als je t wel doet.....niet liegen..

5. Kben heel eerlijk erover altijd, maja kan me best voorstellen als iemand daarover liegt. Zeker voor meisjes die er veel moeite mee hebben, is t mayb handiger om n xtje erover te liegen dan is de 'druk' eraf voor de jongen en komt t vanzelf wel 'echt'

6. Nee, maar je moet t wel eerlijk kunnen zeggen tegen n jongen, niet met je bh in bed blijven liggen ofzo. Vind je borstvergrotingen dan ook liegen topicstarter? OF make-up opdoen? Of bush-up onderbroeken (ja die gebruiken (edit mensen met geen kont omg) of littekens weghalen, is dat liegen? Flaporen platmaken, is dat liegen?

Gewoon overalles wel eerlijk zijn met je vriend vind ik Maar je hoeft t NIET aan iedereen te vertellen, ligt aan t verband waar je t in ziet
Oud 05-01-2005, 20:15
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-01-2005 @ 20:07 :
de manier waarop jij het zei gaf anders niet aan dat je het zo bedoelde, dus zo raar is het niet dat ze dat postte.
Ok, maar als iemand post, is het een mening. En om dan meteen met een rolleye te komen en zeggen dat mijn antwoord dom is, vind ik wat overdreven, je kunt ook eerst ff nadenken wat iemand bedoelt.
Oud 05-01-2005, 20:23
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Lilything schreef op 05-01-2005 @ 21:05 :

6. Nee, maar je moet t wel eerlijk kunnen zeggen tegen n jongen, niet met je bh in bed blijven liggen ofzo. Vind je borstvergrotingen dan ook liegen topicstarter? OF make-up opdoen? Of bush-up onderbroeken (ja die gebruiken (edit mensen met geen kont omg) of littekens weghalen, is dat liegen? Flaporen platmaken, is dat liegen?
Dat vond ik ook een interessante vraag; maar niemand reageert
nog een keer:
als je 'tegen' kleding bent die een verkeerd beeld geeft, hoe sta je dan tegen over chirurgische ingrepen?
Lieg je dan ook over je afmetingen?
Oud 05-01-2005, 20:49
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 05-01-2005 @ 21:23 :
nog een keer:
als je 'tegen' kleding bent die een verkeerd beeld geeft, hoe sta je dan tegen over chirurgische ingrepen?
Dat is al helemaal dom. Dan ben je gewoon een nep poppetje.

En iedereen zegt hier dat het dom is om over je maagdelijkheid te liegen. Maar die denken zeker alleen maar aan vrienden etc.
Het is heel begrijpelijk dat iemand tegen zijn/haar ouders zegt dat die nog maagd is als dat dus niet waar is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 20:54
PV
PV is offline
Ik kan me wel voorstellen dat iemand dat zou doen. Het ligt (zoals zo vaak) aan de situatie. Lieg je tegen je ouders, tegen andere familie, tegen je werkgever, tegen je partner.. dat laatste zou ik het ergste vinden, dan bedonder je de boel.

Daar zie ik het nut niet van in.

Ook daar zie ik het nut niet van in.

Dat is natuurlijk not done

Mwah, het is wel een soort liegen, maar als je je partner daar een plezier mee doet.. is een onschuldige leugen. Tenzij je het constant doet, maar daar benadeel je jezelf alleen maar mee

Is een soort liegen, maar ook onschuldig in mijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 21:01
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 05-01-2005 @ 21:49 :
Dat is al helemaal dom. Dan ben je gewoon een nep poppetje.
Maar als iemand nou brandwonden heeft opgelopen en in aanmerking komt voor huidtransplantatie?

Flaporen?

Hazenlip?

Lelijk gebit; beugel?

Vind je een ingreep dan ook nep? Of is dat anders? Zo ja waarom?
Oud 05-01-2005, 21:04
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 05-01-2005 @ 22:01 :
Maar als iemand nou brandwonden heeft opgelopen en in aanmerking komt voor huidtransplantatie?

Flaporen?

Hazenlip?

Lelijk gebit; beugel?

Vind je een ingreep dan ook nep? Of is dat anders? Zo ja waarom?
Nee dat vind ik eerder medische ingrepen om normaal voor de dag te komen. Als het echte afwijkingen zijn dan. Dus niet als je een beetje flaporen hebt. Maar bijv. lippen opspuiten dat is echt nep.
Een beugel, ja dat is niet nep je vervormd je gebit gewoon kan toch.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 21:32
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 05-01-2005 @ 22:04 :
Nee dat vind ik eerder medische ingrepen om normaal voor de dag te komen. Als het echte afwijkingen zijn dan. Dus niet als je een beetje flaporen hebt. Maar bijv. lippen opspuiten dat is echt nep.
Een beugel, ja dat is niet nep je vervormd je gebit gewoon kan toch.
Ja maar als jij gewoon erg kleine borsten hebt, is dat ook niet echt normaal. Waarom is dat geen echte afwijking en een lelijk gebit wel?
Oud 05-01-2005, 21:45
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 05-01-2005 @ 22:32 :
Ja maar als jij gewoon erg kleine borsten hebt, is dat ook niet echt normaal. Waarom is dat geen echte afwijking en een lelijk gebit wel?
Omdat dat je eigen tanden zijn. Die borsten zijn gewoon nep. Er zit gewoon iets onder je huid. Het zijn geen eens je borsten. Het zijn gewoon implanten.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 21:54
marrel
marrel is offline
Ik vind het triest dat het nodig is omdat sommige mensen anders niet geaccepteert worden. Ik vind dit dus niet zo'n probleem van de "leugenaar" eerder van de maatschapij. Het zou niet nodig hoeven zijn.

Stom, mensen die er iets mee te maken hebben komen er toch wel achter, en verder als je iemand met die cijfertjes moet lokken zit er iets verkeerd.

Hetzelfde als hierboven. Dit is gewoon de zaak bedonderen en uiteindelijk heb je alleen jezelf.

Echt stom, je werkt jezelf alleen meer in de nesten

Weet niet helemaal hoe ik erover denk... maar vind het wel slap.

Echt liegen, nee, bedonderen, ja dat wel. En ook wel triest
Oud 05-01-2005, 21:55
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:

1. uiteindelijk heeft die persoon alleen zichzelf er mee en niet degene tegen wie hij/zij liegt. Naja, tenzij er avanches in het spel zijn maar goed....

2. dat is eigenlijk alleen maar triest en onzekerheid. Again: is een beetje jammer, maar je hebt alleen jezelf er mee als iemand er achter komt dat het niet waar is.

3. maagdelijkheid is iets heel normaals. Als je daar over liegt schaam je je er dus blijkbaar voor en heb je geen goed beeld over het feit dat het dus normaal is.

4. Vreemdgaan.... nooit en te nimmer. En liegen erover is ook laf. Er zijn altijd 3 mensen er bij betrokken die gekwetst raken. En dat is het niet waard.

5. Faken: mja, is wel een leugen. Tenzij die jongen zo onwijs graag wilt dat je komt en het lukt gewoon niet. Misschien een leugentje om eigen bestwil. Maar frequent faken is een

6. Nee, bh's zijn er om de borsten mooier te laten uitkomen, niet om te liegen.

En verder ben ik het wel met Lilything eens.

Dan kan je idd make-up e.d. ook zien als liegen, want je laat niet zien wat het werkelijk is. Maar het is meer verfraaiing.
Oud 05-01-2005, 21:56
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Schaamt niemand hier zich voor zijn ouders als ze ontmaagd zijn?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 21:57
marrel
marrel is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 05-01-2005 @ 21:23 :
nog een keer:
*gaat vreemd antwoord geven* Nee dan lieg je niet over je afmeting want dan heb je die ook daadwerkelijk

maar t is wel zo, als jij een vertekend beeld geeft door je kleding, en je vriend kleed je uit dan sta je daar opeens met 5 maten minder... als jij een ingreep hebt gehad heb je die 5 maten extra er wel zitten, misschien wel neit helemaal van jou maar het is er wel
Oud 05-01-2005, 22:35
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 05-01-2005 @ 22:45 :
Omdat dat je eigen tanden zijn. Die borsten zijn gewoon nep. Er zit gewoon iets onder je huid. Het zijn geen eens je borsten. Het zijn gewoon implanten.
niet mee eens
kunnen ook kronen zijn, oftewel neptanden

Ik vind het raar dat daar zo'n verschil in zit
Iedereen vindt het normaal als iemand zijn flaporen laat rechtzetten,
maar als iemand zijn neus wil recht zetten is het raar en overbodig.
Oud 05-01-2005, 22:36
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
marrel schreef op 05-01-2005 @ 22:57 :
*gaat vreemd antwoord geven* Nee dan lieg je niet over je afmeting want dan heb je die ook daadwerkelijk

maar t is wel zo, als jij een vertekend beeld geeft door je kleding, en je vriend kleed je uit dan sta je daar opeens met 5 maten minder... als jij een ingreep hebt gehad heb je die 5 maten extra er wel zitten, misschien wel neit helemaal van jou maar het is er wel
jah je zegt dus: je afmetingen veranderen
maar het gaar erom: is het liegen?
Oud 06-01-2005, 12:27
mcflem
mcflem is offline
waarom? als je nou ouders hebt die tegen homo's zijn en je bent zelf homo snap ik dat je het nog verzwijgt.. maar je kan het maar beter vertellen
waarom? als je je nou heel erg schaamt dan zeg je gewoon 'dat zeg ik liever niet' maar niet liegen
waarom? als je nou uit een heel streng gezin komt en word gemarteld als je al sex hebt gehad voor het huwelijk.. maar dat is dan je eigen fout (tenzij je verkracht bent)
om de ander te beschermen.. ja oke.. maar je kan het maar beter eerlijk vertellen
ik vind van niet.. maar ook zonder een orgasme kan sex toch leuk zijn?
vind ik niet
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:58
marrel
marrel is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 05-01-2005 @ 23:36 :
jah je zegt dus: je afmetingen veranderen
maar het gaar erom: is het liegen?
zoals ik zei
Citaat:
Nee dan lieg je niet over je afmeting want dan heb je die ook daadwerkelijk
het is dan wel niet helemaal van jezelf maar t zit er.. miss beetje kort door de bocht maar dat vind ik wel. Als jij een opvulbh draagt bijv. en je doet die uit dan heb je volgens mij als vriend van die persoon ook zoiets van jah... waar is het nou heen? Maar als jij je laat verbouwen... jah ach, ik zou het zelf niet doen ofzo, mar vind dat geen liegen.
Oud 06-01-2005, 14:11
Verwijderd
Ik lieg eigenlijk nooit, dus ook niet over dit soort dingen .

Over je geaardheid liegen, tsjaa ik heb wel makkelijk praten als hetro, want als je homo bent, dan lijkt dat me toch wel moeilijk, maar ik betwijfel of ik erover zou liegen. maar dat ligt dus helemaal aan de situatie.

Verder een orgasme faken zou ik ook niet doen, of klaarkomen of niet. Ik zou dan denk ik eerder erover liegen dat ik het niet erg vind om niet klaar te komen, alhoewel ik dat denk ik ook niet zou doen.

Verder een opvul bh vind ik wel een beetje liegen, maar dat is toch wel onschuldig liegen...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
- Waarom zou ik?
- Welneen, lekker boeiend.. btw, je ziet het toch wel in de meeste gevallen..
- Ja, vind niet dat je dat kan maken tegenover je vriend(in), komt nog eens bij dat ik niet inzie waarom je, jezelf daarvoor zou moeten schamen. Overigens heb ik destijds spijt gehad van mijn ontmaagding, maargoed hoe graag ik zelf liever had gezien dat ik nog maagd was geweest.. iedereen wist wel beter ook m'n huidige vriend.
- Dat vind ik gewoon ziek. Ik zou 1. nooit vreemdgaan (oke, zeg nooit nooit.. ) en als het me dan toch een keer zou gebeuren (wat ik persoonlijk vrijwel uitsluit)2. Zou ik mijn vriend dit gewoon eerlijk vertellen. Andersom zou ik dat namelijk ook erg op prijs stellen. Het feit dat hij in dat geval vreemd is gegaan zou voor mij al heel pijnlijk zijn, en dat hij het dan ook nog eens achter houdt zou het alleen maar pijnlijker maken...
- Ja.
- Ach nu draag ik ze enkel voor de stevigheid (ivm paardensport), maar je ziet ook wel eens van die figuren die van zichzelf B hebben, en dan zo'n push up ding dragen dat het een grote C lijkt.. Maar zolang iemand zich er zekerder door voelt ga je gang...
Oud 06-01-2005, 15:03
Sitia
Sitia is offline
Ik vind dat veel mensen hier wat tegen opvulbh's hebben. Er zit idd verschil tussen voorgevormde bh's en echt van die dikke opvul-dingen. Maar als ze wel mooi zitten (dus niet C pakken als je B hebt) vind ik het eigenlijk helemaal nie zo storend.
Oud 06-01-2005, 15:38
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mensen moeten gewoon niet alles willen weten

Liegen is fout, nieuwsgierigheid naar mensen die je nauwelijks kent ook.

Dus ik vind dat je in bepaalde gevallen best mag liegen, maar niet tegen je beste vrienden en zo
Oud 06-01-2005, 16:06
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
marrel schreef op 06-01-2005 @ 14:58 :
zoals ik zei

het is dan wel niet helemaal van jezelf maar t zit er.. miss beetje kort door de bocht maar dat vind ik wel. Als jij een opvulbh draagt bijv. en je doet die uit dan heb je volgens mij als vriend van die persoon ook zoiets van jah... waar is het nou heen? Maar als jij je laat verbouwen... jah ach, ik zou het zelf niet doen ofzo, mar vind dat geen liegen.
jah letterlijk is het wel zo
maar mijn gevoel is het daar niet mee eens hoor
Oud 06-01-2005, 17:29
meisje
meisje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-01-2005 @ 18:31 :
Zo stond het er niet, je komt een beetje over alsof je inlevingsvermogen mist.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 21:50
Envy
Envy is offline

Dom.
Dom.
Dom.
Dom.
Qua definitie niet, waarschijnlijk. Maar in principe wel.
Nee.
Oud 06-01-2005, 21:53
Verwijderd

Persoonlijk vind ik dat toch meer aan de omstandigheden en je geslacht liggen dus; soms wel, soms niet.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 23:05
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 06-01-2005 @ 22:53 :

Persoonlijk vind ik dat toch meer aan de omstandigheden en je geslacht liggen dus; soms wel, soms niet.
haha geslacht jah
Oud 06-01-2005, 23:36
cyntha
cyntha is offline
Dom, waarom zou je?

Nog dommer..

Dom, hoef je je toch niet voor te schamen.

Nee, het is beter om het gewoon te vertellen.

Ik vind van niet.

Ergens wel..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten