Oud 04-01-2005, 17:33
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
ziek
Oud 04-01-2005, 18:44
JJ13
JJ13 is offline
ik kan wel huilen.....ik heb een leuke stageplek, maar ik kan het gewoon niet leuk vinden, ik wil het niet, hopelijk is het snel weer n aantal maanden verder. ik wil me niet druk maken om m, zoals ik al n aantal maanden doe. niemand die ziet hoe ik me voel, niemand, maar ja, ik vertel ook niks. ik doe maar alsof alles goed is.....eigen schuld. ik heb t gevoel alsof ik ieder moment in kan storten....ik woon op kamers, maar eigenlijk wil ik naar huis..
Oud 04-01-2005, 19:13
Luna
Luna is offline
Eigenlijk ben ik al jaren bevriend met 'het perfecte vriendje', voor mij dan. Mijn beste vriendin zou ons zo graag echt samen zien. Maar ik ben niet verliefd en word dat juist op types die niet goed voor me zijn.. zucht
Oud 04-01-2005, 19:27
Fruitcake
Fruitcake is offline
hele rotdag, alles zit tegen!
kunnen ze mij op zo'n dagen gewoon niet met rust laten, nee, meer dingen geven waarom ik mij kan druk maken
Oud 04-01-2005, 19:33
Nona
Nona is offline
Zo, prima dag. Vroeg opgestaan, ik was moe zwak en misselijk want ik heb vannacht amper geslapen. Onderwijsgroep, het beviel eigenlijk wel. Normaal groepje en één vriendin. Daarna college, steeds erger wordende buikpijn. Docent bleef maar ouwehoeren en opsommen. Gewaarwording dat ik morgen een presentatie moet geven. Bijles, geez als dat kind zou gewoon d't PTA zou lezen...

En toch was het echt een prima dag, geen idee waarom.
Oud 04-01-2005, 19:44
Dolores
Dolores is offline
Ik voel me zo lomp en dik. Ik walg echt van mezelf, ik ben zo niet tevreden. Eigenlijk zou ik weer eens op de weegschaal moeten gaan staan, want misschien valt het wel mee, maar ik durf dat echt niet. Het liefste zou ik nu m'n avondeten er allemaal uitgooien, maar als ik dat doe ben ik weer helemaal terug bij af. Maar ik weet echt niet hoe ik nu verder moet, ik wil weer normaal kunnen eten, maar ik weet niet hoe.
Oud 04-01-2005, 20:05
marrel
marrel is offline
*zit zich af te vragen met welke reden ik dat ene iets doe*

En verder had ik me heel erg verheugt om iets bepaalds gaan te doen in de vakantie, maar helaas ziet het er naar uit dat dat dus niet meer gaat gebeuren Het lijkt net alsof alles waar je naar verlangt verkeerd gaat.

wauwl wat kan ik wazig schrijven
Oud 04-01-2005, 20:21
rare kwast
rare kwast is offline
morgen maar alleen sporten..
vriendin zit in friesland en de andere kan niet mee..dan maar alleen dus.
vandaag ff rond gebeld wat ik kan doen om mn vriendin (aan hulp) te helpen..
nu hopen dat ze er mee instemd
was wel een lieve meneer die zei dat ik ook op mezelf moest letten..dat ik er niet aan onder door ga

goh meneer u bent net *uhm* een half jaar te laat..
Oud 04-01-2005, 20:42
WolterB
WolterB is offline
Ik had vandaag vooraf willen overslaan en achteraf nogsteeds...
Oud 04-01-2005, 21:37
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik weet het gewoon niet
niemand om naar toe te gaan
en ik weet dat ik dat al drie jaar zeg
en dat het elke keer erger lijkt
maar hoelang ga ik het volhouden?
leven met mezelf

Voor alle puzzelstukjes die per ongeluk toch aan het licht komen,
word ik slechts gestraft

bovendien vraag ik me af wat ik hier doe
waarom vertellen als niemand luistert?
I'm too desperate
zoekend naar iemand
maar ik maak alles stuk
Oud 04-01-2005, 21:46
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 04-01-2005 @ 22:37 :
ik weet het gewoon niet
niemand om naar toe te gaan
en ik weet dat ik dat al drie jaar zeg
en dat het elke keer erger lijkt
maar hoelang ga ik het volhouden?
leven met mezelf

Voor alle puzzelstukjes die per ongeluk toch aan het licht komen,
word ik slechts gestraft

bovendien vraag ik me af wat ik hier doe
waarom vertellen als niemand luistert?
I'm too desperate
zoekend naar iemand
maar ik maak alles stuk
oee zo herkenbaar

*gives hug*
Oud 04-01-2005, 21:49
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-01-2005 @ 22:46 :
oee zo herkenbaar

*gives hug*
*hugs back*
of hoe dat je dan ook zegt in correct engels
Oud 04-01-2005, 23:36
Verwijderd
voelde me net ontzettend kut, nu nog beetje.. waardoor weet ik niet eens
Oud 04-01-2005, 23:45
Ruudje
Ruudje is offline
en dan zie je weer een stelletje
je kunt je glimlach niet verstoppen
maar stiekem wil je dat ook
Oud 05-01-2005, 00:10
bradio8
bradio8 is offline
ik zou nummers willen luisteren maar ik kan nogsteeds gewoon allemaal nummers niet luisteren omdat het nogsteeds pijn doet. na 4 dagen goed te zijn gegaan gaat het weer slecht. alles komt weer terug. en ik had het zo mooi achter me gelaten. ik word weer wanhopig. net groundhog day gezien, ik wou dat ik dat zou beleven, op een dag in de zomer toen ik iemand voor het eerst zag. dat was zo echt. nu is het tijden geleden. hoe kwam zij daar toch zo snel overheen? ik snap het gewoon nogsteeds niet. zij heeft nog gewoon een heel leven. tientallen vrienden, kennissen, dierbaren enzo, zoveel dingen te doen, zoveel doelen. ik heb de herinnering aan haar. dat is het. ze vind me inmiddels echt een vervelende sukkel die af en toe nog snel een stom praatje maakt. in de zomer is ze me helemaal vergeten. dan heb ik helemaal niks meer. alle herrineringen zijn al weggegooid. ik heb niet eens een foto van ons 2 en. die hebben we nooit gehad. wat hebben we eigenlijk gehad? het was zo echt en het was zo alles. wat was het voor haar? toch ook alles? mja dan zou het nog aan zijn. bla klote voelen zuigt. de eenzaamheid, de kansloosheid. ooit was ik gewoon cool. zij zat non stop achter de computer enzo. we hadden gewoon stomme gesprekjes. die waren zo vet. later ook. alles was vet. tot het mis ging. ik zal het wel nooit weten. en zij ook niet. ooit gaf ze om me. waarom niet meer? of waarom ooit eigenlijk? ze lijkt opeens zoveel te cool voor mij. vroeger was ik cool. waarom nu ook niet meer? mn kapsel zuigt. zou ze dit ooit lezen? en wat zou ze dan denken? genoeg ik ben terug in klote gevoel gepraat voor vandaag.
Oud 05-01-2005, 08:34
zus
zus is offline
Net bij dokter geweest.

Ik moet naar chirurg om wild vlees weg te snijden, en gelijk me suiker weer laten prikken. Pas had ik te hoog en nu had ik 6.1 op de nuchtere maag en 6 is te laag, zat dus net op het randje. En volgens de dokter was ik afgevallen, hij zag het

Vanmiddag naar de tandarts, kortom lekker dagje

[edit] me vader maakte net afspraak voor 25 januari maar dan heb ik toetsweek en je moet paar dagen met voet omhoog zitten. Nu is hij ontzettend kwaad en probeert hij het te verzetten [/edit]

Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 08:52.
Oud 05-01-2005, 09:09
*Ster*
*Ster* is offline
Vanacht heb ik amper geslapen, maar ondanks het slaapgebrek ben ik van plan om te gaan shoppen en ff naar de kapper te gaan. Later op de dag moet ik ook nog mijn kamer opruimen. Een hoop te doen dus! Ik voel me goed en heb zin in deze dag! Ik moet bekennen... die medicijnen maken véél verschil.
Oud 05-01-2005, 09:18
JJ13
JJ13 is offline
weer n nieuwe dag en weer zoel ik me er gewoon ziek van. ik wil niet gaan en zie er erg tegenop, maar ik moet. net even op msn met m gepraat, maar hij moest snel weg, hij zei wel sorry dat ie zo snel weg moest. ik haat alles, echt alles. ik wil huilen, ik wil naar huis.
Oud 05-01-2005, 09:38
burgertrutje
burgertrutje is offline
fout fout fout fout fout. Echt het kutste begin van een dag ever, ben bang dat ik mijn ouders beter de rest van de dag niet kan zien... En dat geld ook voor mijn zusje waarom altijd
Oud 05-01-2005, 11:14
Nona
Nona is offline
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff... *uitblaas*
Presentatie gehad. Nou ja, ik was enomr zenuwachtig maar het scheen niet zo over te komen. Stond bijna te trillen... Maar goed, de evaluatie was prima. Dus...
Zo ff die bieb in, voorbereiden voor vrijdag.
Oud 05-01-2005, 12:03
burgertrutje
burgertrutje is offline
en op momenten dat je denkt dat het niet erger kan, word het nog erger
Oud 05-01-2005, 12:36
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Af en toe is het echt te lastig om bijzaken en hoofdzaken te onderscheiden. PWS over de vergelijking tussen de Arthurian legend en Monty Python's quest for the holy grail. Waar heb ik 't nou al drie pagina's over? Gawain als mogelijke opvolger van een Romeinse keizer
Oud 05-01-2005, 12:55
el manuel
el manuel is offline
hm waar is het mis gegaan?
Oud 05-01-2005, 13:14
love_me
love_me is offline
ik ben vandaag positief vind ik eindelijk een keer. zie ik ook eens een paar leuke dingen. en vat ik niet de hele dag door alles negatief op
Oud 05-01-2005, 13:17
Verwijderd
gisteren in amsterdam met Mushu een prullenbak gekocht, dat was heus gezellig. vanavond ga ik naar de film. daar heb ik ook zin in. ben net terug van de kapper: ze heeft mijn haar opnieuw gekruld, omdat het uitzakte. straks naar mn lief om even rust en gezelligheid te zoeken. ik heb eens een lekkere vakantie. ik geniet echt. en dan overmorgen nog op familieweekend ook. daar heb ik ook zin in, ondanks dat mijn vriend in veel gezelligheden niet kan meedoen.

Ik denk, als ik jou zo zie lopen: God, er gaat een engeltje voorbij...
Oud 05-01-2005, 14:41
zus
zus is offline
Jeetje, ze hebben me echt lekgeprikt! Vanochtend bij de dokter bloedgeprikt en net bij de tandarts een verdoving, die ik nu nog voel en het voelt zwaar en het deed nog pijn, dus het hielp ook niet!

18 januari moet ik naar ziekenhuis, me vader gaat mee, omdat me ma moet werken. Ik zie er nu al zo ontzettend tegenop, dat is niet normaal. Dan moet ik heel stuk met m'n vader alleen in de auto (kwartier, maar das lang genoeg) en dan ook nog in ziekenhuis wachten natuurlijk. Aargh! IK denk er de hele tijd door aan..
Oud 05-01-2005, 14:54
Verwijderd
Argh, ik wil een normaal eetpatroon. Het gaat echt niet zo...

Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet en wil ik gewoon afvallen.

En-en-en... *zucht* kan mn gedachten weer niet ordenen...
Oud 05-01-2005, 15:09
cagie
cagie is offline
Voelde me gister zo goed. Was voor het eerst blij dat ik vrijgezel was. Maar kwam net mijn ex tegen, voor het eerst sinds het uit is en nu zit ik weer thuis te huilen
Oud 05-01-2005, 17:15
Flip!
Flip! is offline
ruzie met een vriendin. altijd hetzelfde liedje met haar. ze voelt zich achtergesteld en zus en zo...kword er gewoon niet meer goed van. voor mij kan ze nu even dood vallen..
Oud 05-01-2005, 18:12
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
sonho schreef op 05-01-2005 @ 15:54 :
Argh, ik wil een normaal eetpatroon. Het gaat echt niet zo...

Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet en wil ik gewoon afvallen.
Doe toch maar
Je hoeft niet meer af te vallen
Oud 05-01-2005, 18:19
rare kwast
rare kwast is offline
I fear who I am becoming,
I feel that I am losing the struggle within.
I can no longer restrain it,
my strength it is fading,
I have to give in.

ik geloof niet dat ik nog kracht heb om verder te vechten
Oud 05-01-2005, 18:37
Gothic
Gothic is offline
Het gaat weer goed tussen mij en m'n vriend, ik lijk bijna weer verliefd, wil bij hem zijn enz. Heb net alle mailtjes verwijderd van jongen van vakantie. Hij zei dat hij vader wordt, al weet ik niet of ik dat moet geloven eigenlijk. Hoe dan ook, alles verwijderd en weg ...

en nu hopen dat m'n vriend me belt, wil vertellen over vandaag ... en anders bel ik hem .
Oud 05-01-2005, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 05-01-2005 @ 19:12 :
Doe toch maar
Je hoeft niet meer af te vallen
Maar-maar.....

Citaat:
rare kwast schreef op 05-01-2005 @ 19:19 :

ik geloof niet dat ik nog kracht heb om verder te vechten
({) Kom op! Sterkte!
Oud 05-01-2005, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 04-01-2005 @ 17:29 :
vandaag ging niet zo goed
heb na het ontbijt (7.00, 1 boterham met vlokken) niks meer gegeten tot zonet
en dan eet ik weer een koek, wat erg slecht is

En het doet altijd pijn (in mijn maag ofzo) als ik zo weinig eet, en ik weet ook dat het geen manier is om af te vallen, en ik weet ook dat ik helemaal niet moet afvallen, maar toch weet ik dat ik morgen precies hetzelfde zal doen
Ik denk dat je op deze manier eerder aan zult komen. Eet ipv die koek dan gewoon tussen de middag normaal. En eet tussendoor wat fruit, dat kan echt geen kwaad. (En natuurlijk avondeten, maar dat lijkt me logisch.)

Verder: Moe, moe, moe en pijn...nog maar een paar daagjes vrij en dan moet ik weer en ik heb geen zin...hopelijk na dinsdag wel weer een stageplaats...en hopelijk is die leuk, anders heb ik er nog niks aan.
Oud 05-01-2005, 18:52
zus
zus is offline
De verdoving is eindelijk bijna weggetrokken Het is echt irritant, ik kon niet eten, me drinken dronk ik door een rietje Nu gaat het al stuk beter

De schoonmaakster zag dat ik was afgevallen Ik was echt blij daarmee! Als ik straks weer naar school ga, moet ik toch weer extra op het eten letten!

Ben kleine musical aan het schrijven voor muziek. Maar je mocht zelf een tekst schrijven op een bestaand liedje. Het meeste lukt wel, maar bij 1 liedje kloppen 2 zinnetjes niet, grr Best wel lastig..
Oud 05-01-2005, 19:18
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-01-2005 @ 19:52 :
Ik denk dat je op deze manier eerder aan zult komen. Eet ipv die koek dan gewoon tussen de middag normaal. En eet tussendoor wat fruit, dat kan echt geen kwaad. (En natuurlijk avondeten, maar dat lijkt me logisch.)
.
Dat zei ik toch juist, daar gaat het om
ik WEET het allemaal wel, daar ligt het probleem niet
en tegen een ander zou ik precies (nouja ongeveer dan) hetzelfde zeggen als jij
maar ik kan vaak niet eten tussne de middag, althans dat houd ik mezelf voor, want natuurlijk kan ik wel eten

vandaag ook goed gegeten
te veel, maar niet veel van die zoete troep
voor mijn doen niet veel: 3 dropjes en 2 lange vingers

maar nu lijkt het wel het lijntopic

Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 19:20.
Oud 05-01-2005, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 05-01-2005 @ 20:18 :
Dat zei ik toch juist, daar gaat het om
ik WEET het allemaal wel, daar ligt het probleem niet
+ rest
En wat is er dan tegen het nog eens van een ander te horen?
Oud 05-01-2005, 19:44
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-01-2005 @ 20:27 :
En wat is er dan tegen het nog eens van een ander te horen?
hmm jah het klonk misschien wat agressief
zo was het niet bedoeld hoor
maar ik luister principieel niet naar dingen die ik al weet
Oud 05-01-2005, 19:55
metallica
metallica is offline
tis nou zover ik ben uit huis...
maar ik voel me niet vrolijk...
Oud 05-01-2005, 20:43
zus
zus is offline
Voel me ontzettend rot, , weet ook wel waardoor het komt, maar geen zin om hier te typen..

Als ik niet zo'n zin heb in forummen, maar het toch doe en dan vervolgens de hele dag blijf, voel ik me meestal goed. Als ik wel zin heb om te forummen, voel ik me een beetje en als ik echt geen zin heb om te forummen en ook haast niks post voel ik me echt Wel handig, ik weet gelijk hoe ver het is..
Oud 05-01-2005, 20:48
Verwijderd
Brrr ik heb het zo ontzettend koud Kga morgen een afspraak maken met de huisarts, denk ik, hoop ik.
Oud 05-01-2005, 21:36
WolterB
WolterB is offline
zininmorgen
Oud 05-01-2005, 21:39
shibby almighty
shibby almighty is offline
onrustig, vaag, goed slecht
ik weet het niet meer

Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 21:43.
Oud 05-01-2005, 22:04
Verwijderd
Het is godverdomme hartstikke fout.
Oud 05-01-2005, 22:06
Quiana
Quiana is offline
Zoveel woorden en flarden van zinnen, zoveel te zeggen en het
komt er maar niet uit. Ik wil vertellen hoe het ging (want dat had
ik beloofd), ik wil mailen dat het goed gaat (want maak je nou
alsjeblieft geen zorgen!), ik wil mijn armen om je heen slaan, en
fluisteren dat. Ik me wel red en jij je energie op jezelf moet
richten. (want dat ben je zo waard!)

Alsof mijn lijf en mijn geest uiteen gespat zijn en verspreid door
de ruimte - een hele kamer vol Kim, en toch ben ik er niet. De
leegte, het niet voelen en dat zonder bewust de 'knop om te
zetten'; ik voel 'mij' niet, dit ben ik niet.

Ik ben zo moe... Ben begonnen met 'leren' voor volgende week
en het gaat niet. Ik zie als een berg tegen dan op, ik weet niet
hoe en wat ik dan moet doen.

~

Zometeen maar weer verder met het plakboekje voor L., en
opruimen voor morgen - ik denk niet dat ik het nog red om op
te ruimen voordat ze komt dan, als ik de hele dag drukdruk ben.

Morgen naar Rotterdam, en ik heb. Geen. Zin.
Oud 05-01-2005, 22:16
JJ13
JJ13 is offline
vanmorgen dacht ik echt dat ik een zenuwinzinking nabij was, ik kon alleen maar huilen en dacht dat t nooit meer goed zou komen. vandaag heb ik de hele dag gewerkt en nu denk ik er wat positiever over. hopen dat dat morgen ook zo is......
een lief mailtje heeft me vandaag ook n beetje geholpen.
Oud 05-01-2005, 22:39
zus
zus is offline
Mijn vriend is zo lief Ik was net op msn met hem:

* zegt:
je ma, pa, je broertje an al je klasgenootjes en leraren en leraressen, en oppaskinders en oppasouders en die peutertjes op je stage, en mijn ouders
* zegt:
iedereen heeft jou nodig en ik ook en dat moet doordringen xxx
* zegt:
iedereen geeft om je
* zegt:
iedereen ziet je
* zegt:
iedereen heeft je nodig
* zegt:
niemand kan je missen
* zegt:
niemand wil je missen

En toch blijf ik maar huilen, maar dit heeft me toch wel goed gedaan
Oud 05-01-2005, 22:53
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
een vrij moeilijke dag vandaag, denk terug aan dingen die gebeurd zijn in een ver verleden en dingen die nog dichtbij zijn.. ik ben lang niet zo vrolijk en zorgeloos als ik me doe voorkomen.. en op dagen als vandaag sluit ik me weer af voor iedereen, en lig ik alleen op bed te denken en te huilen. depressief ben ik niet meer.. maar moet nog veel dingen verwerken.
Oud 05-01-2005, 22:58
Verwijderd
Het doet zo'n pijn! Ik vraag er toch ook niet om? Naja, misschien wel.. Ik weet t ook niet meer.. Ik zal wel alle jongens mijden voortaan, want op deze manier weet ik t niet meer. Ik wil geen pijn doen, maar ik doe het toch...
Oud 05-01-2005, 23:40
Verwijderd
Yessssssssssssssss geen zoen van Mai-san en Reito-san, het mocht ook niet zo zijn Nu benieuwd wat er met Mai-san en Tate-kun gaat gebeuren
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten