Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Staat een man boven een vrouw in jouw gedachtengang ofzo? Het gaat toch niet om toestemming vragen? Als die vriend eerlijk was geweest en rekening met TS had gehouden, had hij het overlegd. Ik vind het maar raar dat hij het boekt achter haar rug om. Als je 8 maanden met elkaar hebt zou je best wat opener kunnen zijn naar elkaar. Mijn advies aan TS: praat erover, zeg hem hoe jij bij zijn genomen beslissing voelt. Kom niet aan met "toestemming vragen" dat is te claimend denk ik. Maar snijdt het onderwerp wel aan! Dit soort dingen onbesproken laten liggen, komt je relatie niet ten goede denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
Neej een man staat absoluut niet boven de vruow in mijn gedachte gang, was nog al lompe reactie idd SORRy maar word zo moe van die mensen die op hun 16 al net doen alsof ze getrouwt zijn
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar mischien komt het nog en is hij bang dat jij het geen goed idee vind
||
Citaat:
|
![]() |
Tsjah, ik had hetzelfde met mijn vriend (hij had het me wel verteld, maar die ging ook naar Salou met vrienden), en hij heeft me eerlijk verteld dat ie het moeilijk had (met andere meisjes die zich 'aanboden' ofzo
![]()
|
![]() |
|
hij hoeft niet alles aan jou te vragen. hij mag toch wel wat leuks doen met zijn vrienden?! en kennelijk vertrouw je hem dan nog niet optimaal als je het niet zo ziet zitten
![]() ![]() ik ga ook zonder mijn vriend op vakantie, omdat hij nog nooit is geweest en niet durft. nou, ik baalde echt als een stekker. maar nu neem ik gewoon een vriendin mee en bel hem gewoon elke dag zoals elk jaar ![]()
|
ik vind eerlijk gezegd dat iedereen hier wel overdreven voor die jongen opkomt. Hij heeft inderdaad haar toestemming niet nodig, maar in een relatie praat je toch meestal over dit soort dingen. Als hij al geboekt heeft en ze het dan pas via via te horen krijgt, lijkt het voor mij net alsof ie het bewust niet heeft gezegd. Daar kan ie dan wel z'n redenen voor hebben, maar hij had minstens even kunnen zeggen (in het begin al) dat ze van plan waren om naar salou te gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk, ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn vriendje naar Salou of Lorett op vakantie zou gaan, maar je moet heel goed begrijpen dat als hij vreemd wil gaan, hij dat overal kan doen. In Salou is daar dan wel misschien meer aanleiding toe, maar het kan thuis evengoed gebeuren.
|
![]() |
Mja, ik vind toch dat hij op voorhand iets mocht vertellen over zijn plannen.
Hij heeft dan misschien haar toestemming niet nodig, maar zoiets bespreek je toch effe samen, denk ik dan.. Alé, ik ben blij dat ik en mijn vriend dat toch zo doen. Zomaar boeken zou ik nooit doen.. ![]() Ik zou wel een beetje teleurgesteld zijn.. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
toch niet zo moeilijk te begrijpen?? |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm ik merk wel dat jullie alleen t eerste gelezen hebben, mn reacties tussendoor dus niet.
hij hoeft idd niet mn toestemming te vragen, mn mening was genoeg geweest. en ik heb niet gezegd dat ik niet denk dat ik tegen die tijd nog met hem ga, ik ga er wel vanuit en zoals het er nu uitziet, zijn we dan egt nog wel bij elkaar! ik ga hem egt niet zomaar opgeven, maar je weet nooit wat er gebeurd, tis nog n half jaar weg! nogmaals, het gaat er dus om dat hij het (nog) niet zelf aan me verteld heeft, niet dat hij toestemming moet vragen! als hij wil gaan moet hij dat vooral doen, maar rekening houden met mij gevoel is tog nit zoveel gevraagd?? |
![]() |
||
Citaat:
We kunnen wel o's en a's gaan roepen omdat het zo ontzettend zielig is voor jou dat je een vriendje hebt die geen rekening met jou houdt, maar volgens mij schiet je daar vrij weinig mee op.
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet leuk zou vinden als hij zonder het met me te overleggen een vakantie (waarheen dan ook..!) met zijn vrienden zou boeken.
Hij is vrij om te gaan en te staan waar hij wil maar overleggen is wel het minste wat hij kan doen! Nu ligt het bij mijn vriend en mij wel anders aangezien we al dik 2,5 jaar samwonen en dus samen op vakantie gaan (ja, ook wij hebben lekker burgelijk samen de gordijnen uitgezocht, net als de rest van het huis trouwens).
|
Ik vind 't allemaal te overdreven. Zowiets hoef je toch niet te overleggen ofzo, vind ik dan. Tenzij je van plan bent samen te gaan, dan zou het handig zijn als je 't allebei weet, maar als je gewoon allebij je eigen gang gaat snap ik niet waarom je je nu al zou verantwoorden bij de ander.
Dat komt toch over een paar maanden wel als de zomervakantie in zicht is en je wilt kortsluiten wanneer je elkaar tussen familiedagjes en vakanties nog kunt zien.
||
Citaat:
||
Citaat:
wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat jouw vriend niet bij de kleine groep mensen hoort die dit niet doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent teleurgesteld? Ik kan het me in ieder geval voorstellen. Het klinkt uit deze post een beetje tegenstrijdig. Hun vakantie was geen succes vorig jaar, hij zou liever met jou of zijn ouders gaan, maar ondertussen boekt ie mooi een vakantie met hén naar Salou.. Niet met jou of met zijn ouders. En hij verteld er niet eens over! Dat vind ik idd niet zo super van m. Natuurlijk hoeft hij je geen toestemming te vragen en hoef jij hem geen toestemming te verlenen, maar het is wel zo sociaal als je het met je vriendin over hebt dat je van plan bent om met die vrienden naar Salou te gaan... Zo voorkom je dan ook dat de ander het via via te horen krijgt. Verder sluit ik me bij boer en vrancken_anke aan.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ex is ook naar bv Lloret gegaan met een vriend. Moest hij lekker weten. Als je dan hoort dat ie trots je foto aan de buurmeisjes (reactie: Grrr.. buurmeisjes? *kijkt in t rond* ooooo.. wat lief!!!) heeft laten zien, dat je als het uit gaat opeens een schriftje vind waarin hij tekstjes heeft geschreven die vakantie dat ie je zo erg mist en liever wou dat jij daar was dan die vriend etc... Dan maakt dat toch niet uit? Ik vertrouw (ja, nog steeds) mijn ex. Dus je reactie vind ik een beetje té.. Niet alle vrouwen zijn toch ook hetzelfde? Dat er nou altijd een paar rotte appels tussen, oké.. maar die heb je overal wel.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien als t een beetje wat minder heftig is, hem daar op aan spreken? (rustig) |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vakantie Zonnemeisje | 22 | 05-01-2007 00:49 | |
Algemene schoolzaken |
Wat vind jij de beste verdeling van vakanties over het jaar? I love stars | 37 | 03-09-2005 21:21 | |
Psychologie |
vakantie ??? Nej bedankt Tieneke | 18 | 14-07-2005 14:32 | |
ARTistiek |
artistieke vakantie [fotos] stfuktnx | 23 | 22-04-2004 21:29 | |
Liefde & Relatie |
met z'n allen op vakantie colors | 25 | 09-02-2004 18:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 |