Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2005, 12:17
Verwijderd
mijn vriend heeft van de week, met zn vriendengroep, een vakantie geboekt. Ze hebben besloten om naar Salou te gaan. Waar ik mee zit, is dat hij mij niet gevraagd heeft of ik t er mee eens was. Ik bedoel, hij gaat wel naar Salou, en iedereen kent t imago van Salou. Ik ga ruim 8 maanden met die jongen, ik vertrouw hem helemaal, maar toch, het idee dat hij anderhalve week in Salou zit, terwijl ik ergens met mn ouders op een saaie gemeentecamping in België ofzo zit, dat staat me niet echt aan.
Ik vertrouw hem wel helemaal, maar gewoon het idee dat hij daar zit, met zijn vrienden, en met allemaal die meisjes daar....

Het punt is, dat hij gewoon geboekt heeft, en ik dat viavia te horen krijg. Ik bedoel, hij had mij dat ook zelf kunnen vragen, of ik het ermee eens ben.

Ik weet nou niet goed of ik hem hierover moet aanspreken, ik heb geen zin om moeilijk te gaan doen, maar ik zit hier eigenlijk wel mee.

Het kan ook best zo zijn dat, tegen de tijd van die vakantie, dat ik dan al niet meer met hem ga, maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit.

zeg eens wat ik hiermee aan moet....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2005, 12:52
love is life
love is life is offline
Mssn heeft hij het je NOG niet willen vertellen omdat hij zocht hoe hij het je het beste kon vertellen ... aangezien je zo tegen hem gereageerd zou hebben ...
Oud 08-01-2005, 12:59
Vaj
Vaj is offline
Ik vind dat hij het had moeten vertellen, maar niet vragen. Hij heeft jouw toestemming niet nodig om op vakantie te gaan. En altijd dat gezeik van ik vertrouw hem wel, maar... Als je hem echt vertrouwd is er geen maar.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 13:01
Phlox
Phlox is offline
Het zou leuk zijn als je vriend je dat uit zichzelf had verteld, maar hij heeft jouw toestemming niet nodig.
Ik snap best dat je Salou een vervelend idee vindt, maar als jij je vriend vertrouwt zou ik er geen punt van maken.
Ik zou even wachten totdat hij er zelf mee komt, en hem er anders op aanspreken en vertellen waar je mee zit.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 13:06
Verwijderd
  1. 2 dingen:
  2. je vertrouwt hem kennelijk niet
  3. hij heeft jouw 'toestemming' niet nodig

Maar het was wel zo leuk geweest dat hij het wel zelf verteld had aan jou.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 13:11
Verwijderd
hij heeft mn toestemming idd niet nodig nee, maar hij kan wel rekening met mij houden. Hij is al een half jaar bezig dat hun vorige vakantie helemaal geen succes was, en dat hij nu liever met zn ouders of met mij ofzo ging, en dan nu ineens hoor ik via via dat ze tog weer met zn allen gaan.

En ik vertrouw hem wel helemaal, alleen dat idee staat me niet aan!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 13:20
Dith
Dith is offline
Wie zegt dat jullie dan nog samen zijn zeg
Oud 08-01-2005, 13:20
Verwijderd
Kan je hem dan toch gewoon vertellen dat hij het je wel had mogen vertellen dat hij naar Salou toe gaat (dus niet vragen, maar vertellen!). Kan je hem nog toch ook nog duidelijk maken. Dat je het fijn vindt als hij je dat de volgende keer gewoon zegt ipv dat je het via via te horen krijgt. Overigens vind ik het wel een beetje vreemd dat je dat via via hoort, ik bedoel wat voor relatie hebben jullie dan

Verder dat hij naar Salou gaat met zijn vrienden hoeft toch nog niet te betekenen dat hij helemaal niet meer met jou weggaat. Ik neem aan dat hij niet de hele vak. naar Salou gaat.

Dus gewoon even met hem bespreken dat je het niet zo leuk vind op welke manier het is gegaan, en verder kan je er weinig aan doen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 13:22
shibby almighty
shibby almighty is offline
toestemming vragen
wat voor duffe muts ben jij, als mijn vriendin ooit met zoiets zou komen dat ik toestemming moest vragen kon ze meteen iemand anders zoeken

Je bent 16, krijg een leven

en het imago van Salou is zoals we allemaal weten redelijk overdreven
Oud 08-01-2005, 13:29
Verwijderd
Citaat:
shibby almighty schreef op 08-01-2005 @ 14:22 :
toestemming vragen
wat voor duffe muts ben jij, als mijn vriendin ooit met zoiets zou komen dat ik toestemming moest vragen kon ze meteen iemand anders zoeken

Je bent 16, krijg een leven

en het imago van Salou is zoals we allemaal weten redelijk overdreven
Nouja zeg, wat een reactie.
Staat een man boven een vrouw in jouw gedachtengang ofzo?

Het gaat toch niet om toestemming vragen? Als die vriend eerlijk was geweest en rekening met TS had gehouden, had hij het overlegd.

Ik vind het maar raar dat hij het boekt achter haar rug om. Als je 8 maanden met elkaar hebt zou je best wat opener kunnen zijn naar elkaar.

Mijn advies aan TS: praat erover, zeg hem hoe jij bij zijn genomen beslissing voelt. Kom niet aan met "toestemming vragen" dat is te claimend denk ik. Maar snijdt het onderwerp wel aan! Dit soort dingen onbesproken laten liggen, komt je relatie niet ten goede denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 13:30
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Er is echt iets heel erg belangrijk in een relatie en dat is dat je beide nog een eigen leventje hebt. Je moet je dus vooral niet te afhankelijk van elkaar gaan opstellen! Zorg anders dat jij met je vriendinnen naar bijvoorbeeld Terschelling gaat ofzo!
Oud 08-01-2005, 13:31
Verwijderd
hehe, we kennen allemaal het imago van Terschelling
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 13:34
shibby almighty
Citaat:
DetonatorDc schreef op 08-01-2005 @ 14:29 :
Nouja zeg, wat een reactie.
Staat een man boven een vrouw in jouw gedachtengang ofzo?

Het gaat toch niet om toestemming vragen? Als die vriend eerlijk was geweest en rekening met TS had gehouden, had hij het overlegd.

Ik vind het maar raar dat hij het boekt achter haar rug om. Als je 8 maanden met elkaar hebt zou je best wat opener kunnen zijn naar elkaar.

Mijn advies aan TS: praat erover, zeg hem hoe jij bij zijn genomen beslissing voelt. Kom niet aan met "toestemming vragen" dat is te claimend denk ik. Maar snijdt het onderwerp wel aan! Dit soort dingen onbesproken laten liggen, komt je relatie niet ten goede denk ik.

Neej een man staat absoluut niet boven de vruow in mijn gedachte gang, was nog al lompe reactie idd SORRy
maar word zo moe van die mensen die op hun 16 al net doen alsof ze getrouwt zijn
Oud 08-01-2005, 13:39
Verwijderd
ok ik begrijp je

Inderdaad, ik ken ook mensen (meiden) die op hun 17e samen gaan wonen en dan "gezellie" samen de kleur van de gordijnen uit gaan zoeken en samen "gezellie" een Wedgewood servies kopen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 14:05
Luna
Luna is offline
Het gezeur of jij het er mee eens bent vind ik onzin. waarom zou hij jou in godsnaam toestemming moeten vragen?
Dat hij het jou niet verteld heeft dat ie daarheen gaat en jij het van een ander moet horen vind ik daarentegen niet zo leuk van hem, ik zou hem eens vragen waarom hij dat voor je heeft achtergehouden..
Oud 08-01-2005, 14:05
Luna
Luna is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 08-01-2005 @ 14:39 :
ok ik begrijp je

Inderdaad, ik ken ook mensen (meiden) die op hun 17e samen gaan wonen en dan "gezellie" samen de kleur van de gordijnen uit gaan zoeken en samen "gezellie" een Wedgewood servies kopen
burgerlijkheid
Oud 08-01-2005, 14:36
Verwijderd
het gaat er mij gewoon om, dat hij het zelf tegen me gezegd had.
hij hoeft echt geen toestemming te vragen, als hij wil gaan moet ie dat vooral doen, het gaat me gewoon om het idee dat hij daar zit.

Ik kan wel zeggen dat ik dan met vriendinnen weg ga ofzo, maar dat mag ik niet, ik MOET gewoon 'gezellig' met mn ouders en mn zusje mee

laat ook maar zitte
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 14:51
ZerO
ZerO is offline
Ja jammer voor je, het staat je misschien niet aan maar ja je moet het accepteren. Kom op zeg.
Oh en bovendien heb ik het idee dat je ook stiekem jaloers bent dat hij op vakantie gaat met vrienden en jij lekker duf met je ouders.
Oud 08-01-2005, 15:09
Verwijderd
ja, dat geef ik wel toe, ik ben er wel jaloers op dat hij gewoon met zn vrienden mag, maar daar gaat t nu niet om! Ik heb me erbij aangesloten dat ik gewoon met mn ouders moet, dat is al jaren zo, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven, hen kennende.

het gaat er nu gewoon om, dat hij t (nog) niet zelf tegen mij gezegd heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 16:03
shibby almighty
Citaat:
maay schreef op 08-01-2005 @ 16:09 :
ja, dat geef ik wel toe, ik ben er wel jaloers op dat hij gewoon met zn vrienden mag, maar daar gaat t nu niet om! Ik heb me erbij aangesloten dat ik gewoon met mn ouders moet, dat is al jaren zo, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven, hen kennende.

het gaat er nu gewoon om, dat hij t (nog) niet zelf tegen mij gezegd heeft.
dat is inderdaad beetje vaag/slecht
maar mischien komt het nog en is hij bang dat jij het geen goed idee vind
Oud 08-01-2005, 16:47
Verwijderd
dat kan... ik wacht wel af... laat het nog wel weten ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 17:34
Sade
Sade is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 08-01-2005 @ 14:20 :
Kan je hem dan toch gewoon vertellen dat hij het je wel had mogen vertellen dat hij naar Salou toe gaat (dus niet vragen, maar vertellen!). Kan je hem nog toch ook nog duidelijk maken. Dat je het fijn vindt als hij je dat de volgende keer gewoon zegt ipv dat je het via via te horen krijgt. Overigens vind ik het wel een beetje vreemd dat je dat via via hoort, ik bedoel wat voor relatie hebben jullie dan
Inderdaad. Verder beetje jammer natuurlijk dat hij daar heen gaat, maar het zal allemaal wel meevallen.
Oud 08-01-2005, 20:35
Verwijderd
Je moet gewoon niet zo zeuren. Natuurlijk gaat hij mee met zijn vrienden, moet hij thuis blijven alleen omdat hij een relatie heeft? Toestemming heeft hij niet nodig, en hij vertelde het toch...

En dat jij op een saaie camping staat met je ouders heeft er al helemaal niks mee te maken.... dat is niet zijn schuld

*zucht* nou weet ik waarom al mijn vrienden met een vriendin zo zeuren
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 21:48
-(L)-
Citaat:
Ik vind dat hij het had moeten vertellen, maar niet vragen. Hij heeft jouw toestemming niet nodig om op vakantie te gaan. En altijd dat gezeik van ik vertrouw hem wel, maar... Als je hem echt vertrouwd is er geen maar
Helemaal mee eens!

Maay, je zegt wel dat je niet weet of jullie tegen die tijd nog een relatie hebben...
Nou, met dat vertrouwen dat jij in hem hebt zal jullie relatie dat in ieder geval niet halen!

En bovendien; ik vind dat je ook binnen een relatie een eigen leven moet kunnen hebben. Dat je rekening met elkaar houdt is prima, maar toestemming vragen.. --->
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 22:36
Abercrombie
Abercrombie is offline
Tsjah, ik had hetzelfde met mijn vriend (hij had het me wel verteld, maar die ging ook naar Salou met vrienden), en hij heeft me eerlijk verteld dat ie het moeilijk had (met andere meisjes die zich 'aanboden' ofzo ) , maar toch niks deed met ze omdat hij zoveel van mij houdt. Het is dus ook gelijk een goeie relatietest!
Oud 08-01-2005, 22:50
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
hij hoeft niet alles aan jou te vragen. hij mag toch wel wat leuks doen met zijn vrienden?! en kennelijk vertrouw je hem dan nog niet optimaal als je het niet zo ziet zitten maar ik snap niet waarom hij het niet zelf heeft verteld aan jou?!

ik ga ook zonder mijn vriend op vakantie, omdat hij nog nooit is geweest en niet durft. nou, ik baalde echt als een stekker. maar nu neem ik gewoon een vriendin mee en bel hem gewoon elke dag zoals elk jaar want ik ben nu al 2 x zonder hem op vakantie geweest. het is uiteraard een goede relatietest.
Oud 09-01-2005, 02:14
boer
boer is offline
ik vind eerlijk gezegd dat iedereen hier wel overdreven voor die jongen opkomt. Hij heeft inderdaad haar toestemming niet nodig, maar in een relatie praat je toch meestal over dit soort dingen. Als hij al geboekt heeft en ze het dan pas via via te horen krijgt, lijkt het voor mij net alsof ie het bewust niet heeft gezegd. Daar kan ie dan wel z'n redenen voor hebben, maar hij had minstens even kunnen zeggen (in het begin al) dat ze van plan waren om naar salou te gaan.
Oud 09-01-2005, 02:28
Verwijderd
Citaat:
boer schreef op 09-01-2005 @ 03:14 :
ik vind eerlijk gezegd dat iedereen hier wel overdreven voor die jongen opkomt. Hij heeft inderdaad haar toestemming niet nodig, maar in een relatie praat je toch meestal over dit soort dingen. Als hij al geboekt heeft en ze het dan pas via via te horen krijgt, lijkt het voor mij net alsof ie het bewust niet heeft gezegd. Daar kan ie dan wel z'n redenen voor hebben, maar hij had minstens even kunnen zeggen (in het begin al) dat ze van plan waren om naar salou te gaan.
Misschien is die beslissing wel snel gemaakt. Eerst was het allemaal nogal vaag, toen concreet.... dan zeg je het pas. Kom op he, dat gezeik over hoe of wat... nergens voor nodig
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 10:03
Sade
Sade is offline
Citaat:
Alex schreef op 09-01-2005 @ 03:28 :
Misschien is die beslissing wel snel gemaakt. Eerst was het allemaal nogal vaag, toen concreet.... dan zeg je het pas. Kom op he, dat gezeik over hoe of wat... nergens voor nodig
Inderdaad, zo gaat het vaak wel.

Kijk, ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn vriendje naar Salou of Lorett op vakantie zou gaan, maar je moet heel goed begrijpen dat als hij vreemd wil gaan, hij dat overal kan doen. In Salou is daar dan wel misschien meer aanleiding toe, maar het kan thuis evengoed gebeuren.
Oud 09-01-2005, 11:57
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Mja, ik vind toch dat hij op voorhand iets mocht vertellen over zijn plannen.

Hij heeft dan misschien haar toestemming niet nodig, maar zoiets bespreek je toch effe samen, denk ik dan..

Alé, ik ben blij dat ik en mijn vriend dat toch zo doen. Zomaar boeken zou ik nooit doen..

Ik zou wel een beetje teleurgesteld zijn..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 12:02
Verwijderd
Citaat:
boer schreef op 09-01-2005 @ 03:14 :
volledig mee akkoord!!

Citaat:
vrancken_anke schreef op 09-01-2005 @ 12:57 :
Mja, ik vind toch dat hij op voorhand iets mocht vertellen over zijn plannen.

Hij heeft dan misschien haar toestemming niet nodig, maar zoiets bespreek je toch effe samen, denk ik dan..

Alé, ik ben blij dat ik en mijn vriend dat toch zo doen. Zomaar boeken zou ik nooit doen..

Ik zou wel een beetje teleurgesteld zijn..
ook volledig mee akkoord!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 12:02
Suey
Suey is offline
je vertrouwt hem dus niet. En hij hoeft tog niet om jou toestemming te vragen
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Suey schreef op 09-01-2005 @ 13:02 :
je vertrouwt hem dus niet. En hij hoeft tog niet om jou toestemming te vragen
ze zegt toch niet dat hij haar toestemming had moeten vragen?! ze zegt dat hij wel even had kunnen overleggen, haar mening vragen... ze zegt toch niet dat hij van haar niet gemogen zou hebben? ze had dan gewoon even kunnen aangeven dat ze er niet zo mee opgezet was (maar dat hij uiteraard maar moest doen waar hij zin in heeft)... hij heeft gewoon totaal geen interesse voor haar mening en gevoelens, en daardoor voelt ze zich nu een beetje aan de kant gedrukt, alsof ze niks betekent in zijn leven...

toch niet zo moeilijk te begrijpen??
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 14:02
Verwijderd
hmm ik merk wel dat jullie alleen t eerste gelezen hebben, mn reacties tussendoor dus niet.

hij hoeft idd niet mn toestemming te vragen, mn mening was genoeg geweest.

en ik heb niet gezegd dat ik niet denk dat ik tegen die tijd nog met hem ga, ik ga er wel vanuit en zoals het er nu uitziet, zijn we dan egt nog wel bij elkaar! ik ga hem egt niet zomaar opgeven, maar je weet nooit wat er gebeurd, tis nog n half jaar weg!

nogmaals, het gaat er dus om dat hij het (nog) niet zelf aan me verteld heeft, niet dat hij toestemming moet vragen! als hij wil gaan moet hij dat vooral doen, maar rekening houden met mij gevoel is tog nit zoveel gevraagd??
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 14:23
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
maay schreef op 09-01-2005 @ 15:02 :
nogmaals, het gaat er dus om dat hij het (nog) niet zelf aan me verteld heeft, niet dat hij toestemming moet vragen! als hij wil gaan moet hij dat vooral doen, maar rekening houden met mij gevoel is tog nit zoveel gevraagd??
Ja, dat loop je nu al een paar keer te verkondigen. Als jij daar zoveel waarde aan hecht, vertel het hem, ga met hem in discussie, doe er iets mee.
We kunnen wel o's en a's gaan roepen omdat het zo ontzettend zielig is voor jou dat je een vriendje hebt die geen rekening met jou houdt, maar volgens mij schiet je daar vrij weinig mee op.
Oud 09-01-2005, 14:37
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet leuk zou vinden als hij zonder het met me te overleggen een vakantie (waarheen dan ook..!) met zijn vrienden zou boeken.
Hij is vrij om te gaan en te staan waar hij wil maar overleggen is wel het minste wat hij kan doen!

Nu ligt het bij mijn vriend en mij wel anders aangezien we al dik 2,5 jaar samwonen en dus samen op vakantie gaan (ja, ook wij hebben lekker burgelijk samen de gordijnen uitgezocht, net als de rest van het huis trouwens).
Oud 09-01-2005, 15:26
filia dei
filia dei is offline
Ik vind 't allemaal te overdreven. Zowiets hoef je toch niet te overleggen ofzo, vind ik dan. Tenzij je van plan bent samen te gaan, dan zou het handig zijn als je 't allebei weet, maar als je gewoon allebij je eigen gang gaat snap ik niet waarom je je nu al zou verantwoorden bij de ander.

Dat komt toch over een paar maanden wel als de zomervakantie in zicht is en je wilt kortsluiten wanneer je elkaar tussen familiedagjes en vakanties nog kunt zien.
Oud 09-01-2005, 16:22
waves
waves is offline
Citaat:
Vaj schreef op 08-01-2005 @ 13:59 :
Ik vind dat hij het had moeten vertellen, maar niet vragen. Hij heeft jouw toestemming niet nodig om op vakantie te gaan. En altijd dat gezeik van ik vertrouw hem wel, maar... Als je hem echt vertrouwd is er geen maar.
Oud 09-01-2005, 19:10
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline

Hij moet jou vragen of hij op vakantie mag? Als ik zo'n vriendin had zou ik ook mijn mond houden ja.
Wat een onzin.
Oud 10-01-2005, 08:25
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
kan je niet én met je ouders op vakantie én met vriendinnen weg...?
Oud 10-01-2005, 09:07
Verwijderd
nee, dat mag ik niet, gewoon het feit dat ik niet met mn ouders meega staat ze niet aan, dus ik moet met hen mee. ik mag ok niet thuisblijven ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 15:44
Multilot
Multilot is offline
ik hoop voor je dat het voor die tijd uitgaat
Oud 10-01-2005, 16:18
Verwijderd
waar slaat dat nu weer op
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 16:21
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
maay schreef op 10-01-2005 @ 17:18 :
waar slaat dat nu weer op
Op het feit dat jongensgroepjes vaak vage afspraken hebben over wat in spanje gebeurd blijft in spanje en ik dat soort dingen met eigen ogen heb gezien en ik dat mensen niet gun.

wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat jouw vriend niet bij de kleine groep mensen hoort die dit niet doen.
Oud 10-01-2005, 16:40
Verwijderd
Citaat:
maay schreef op 08-01-2005 @ 14:11 :
hij heeft mn toestemming idd niet nodig nee, maar hij kan wel rekening met mij houden. Hij is al een half jaar bezig dat hun vorige vakantie helemaal geen succes was, en dat hij nu liever met zn ouders of met mij ofzo ging, en dan nu ineens hoor ik via via dat ze tog weer met zn allen gaan.

En ik vertrouw hem wel helemaal, alleen dat idee staat me niet aan!
Ik denk dat het onderstreepte gedeelte je meer dwars zit dan de bestemming.
Je bent teleurgesteld? Ik kan het me in ieder geval voorstellen. Het klinkt uit deze post een beetje tegenstrijdig. Hun vakantie was geen succes vorig jaar, hij zou liever met jou of zijn ouders gaan, maar ondertussen boekt ie mooi een vakantie met hén naar Salou.. Niet met jou of met zijn ouders. En hij verteld er niet eens over! Dat vind ik idd niet zo super van m.
Natuurlijk hoeft hij je geen toestemming te vragen en hoef jij hem geen toestemming te verlenen, maar het is wel zo sociaal als je het met je vriendin over hebt dat je van plan bent om met die vrienden naar Salou te gaan...
Zo voorkom je dan ook dat de ander het via via te horen krijgt.

Verder sluit ik me bij boer en vrancken_anke aan..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 10-01-2005 @ 16:44 :
ik hoop voor je dat het voor die tijd uitgaat
ik vind dat wel een beetje overtrokken hoor.. De ene relatie is de andere niet!
Mijn ex is ook naar bv Lloret gegaan met een vriend. Moest hij lekker weten. Als je dan hoort dat ie trots je foto aan de buurmeisjes (reactie: Grrr.. buurmeisjes? *kijkt in t rond* ooooo.. wat lief!!!) heeft laten zien, dat je als het uit gaat opeens een schriftje vind waarin hij tekstjes heeft geschreven die vakantie dat ie je zo erg mist en liever wou dat jij daar was dan die vriend etc... Dan maakt dat toch niet uit?
Ik vertrouw (ja, nog steeds) mijn ex.
Dus je reactie vind ik een beetje té.. Niet alle vrouwen zijn toch ook hetzelfde? Dat er nou altijd een paar rotte appels tussen, oké.. maar die heb je overal wel..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:03
Verwijderd
Bla. Ga zelf iets leuks doen met je eigen vriendinnen/vrienden ipv je druk te maken om je vriend.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:27
.Pure
.Pure is offline
Ja idd. En al had ie je wel om toestemming gevraagd, had je dan gezegd dat hij niet mocht gaan?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:41
Verwijderd
nee, hij had rustig mogen gaan, ik zou hem niet tegenhouden. als hij t maar even besproken had!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:
maay schreef op 10-01-2005 @ 18:41 :
nee, hij had rustig mogen gaan, ik zou hem niet tegenhouden. als hij t maar even besproken had!
Dat is nu dus duidelijk.
Misschien als t een beetje wat minder heftig is, hem daar op aan spreken? (rustig)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten