Oud 09-01-2005, 17:25
meisje833
meisje833 is offline
hij haar niet aantrekkelijk genoeg vond ( niet mooi meer dus)
en hij te dom vond voor hem (niet inteligent genoeg)

dat is toch erg, ik probeer dr te troosten en te zeggen dat het maafr n eikel is, maar ik schrok er gewoon van, dat zijn toch geen redens ze hebben n paar maanden gehad

die zei die jongens overigens via z''n beste vriend tegen haar..
en twas geen geintje want hij meende het echt, dat hij haar te dom vond en niet mooi genoeg meer..

sommige mensen zijn echt niet helemaal lekker hoor...jeetje alsof dat redens zijn, als je nou zegt je bent me type niet, maar om dit te zeggen?

ik moest het even kwijt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2005, 17:27
waves
waves is offline
tsja... leuk is anders, en subtiel ook.

eigenlijk heel stom van hem, dat had hij in het begin toch ook wel kunnen zien?

vraagje: hoe oud is die vriendin van je en hoe oud haar voormalige vriend?
Oud 09-01-2005, 17:29
filia dei
filia dei is offline
Waarom zouden het geen redens zijn? Als ik iemand lelijk vind en dom dan zou ik 't ook uitmaken hoor. Hij is gewoon eerlijk.

Iig over hoe hij haar ervaart, ik bedoel het is de mening van slechts één persoon misschien vinden andere jongens haar wel mooi en intelligent genoeg.

Maar ik vind 't wel 'n goede reden om het uit te maken.
Oud 09-01-2005, 17:33
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik vind het op zich geen slechte redenen
hij pakt zowel het uiterlijk als het innerlijk mee
al vraag ik me wel af of ie dat niet iets eerder had kunnen zien/merken

je bent mijn type niet is helemaal lekker nietszeggend
het is tenminste wel eerlijk
Oud 09-01-2005, 17:33
meisje833
meisje833 is offline
allebei 20...ja ik weet het erg kinderachtig van hem, iemand van die leeftijd zou zulke dingen niet horen te zeggen, je kan het wel denken maar om het te zeggen>? bedoel grow up

maarja goede reden??...als je iemand niet mooi en aantrekkelijk vindt begin je uberhaubt toch niet iets met zo iemand..dat kan je toch beter bedenken voordat je er iets mee neemt.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:35
hi
hi is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 09-01-2005 @ 18:33 :
allebei 20...ja ik weet het erg kinderachtig van hem, iemand van die leeftijd zou zulke dingen niet horen te zeggen, je kan het wel denken maar om het te zeggen>? bedoel grow up

maarja goede reden??...als je iemand niet mooi en aantrekkelijk vindt begin je uberhaubt toch niet iets met zo iemand..dat kan je toch beter bedenken voordat je er iets mee neemt.

Citaat:
Freestyler* schreef op 09-01-2005 @ 18:33 :

Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:40
meisje833
meisje833 is offline
toch vind ik het wel heel sneu, want ze is al zo onzeker, bedoel dat is wel weer een deuk in je ego ...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:42
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 09-01-2005 @ 18:40 :
toch vind ik het wel heel sneu, want ze is al zo onzeker, bedoel dat is wel weer een deuk in je ego ...
het is inderdaad wel vrij hard
jah ik zou het ook niet willen horen
als vriendin zou ik inderdaad maar zeggen dat het een eikel is en dat hij te dom is om te zien hoe mooi ze is
Oud 09-01-2005, 17:43
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
meisje833
komop hee.. doe niet zo dom

Dat zijn juist goede redenen, redenen die anderen ook hebben maar niet uitspreken om er maar snel vanaf te zijn. 'Je bent m'n type niet' is nog wel het beste voorbeeld van een stompzinnig excuus om de echte reden te verzwijgen, zo weet iemand totaal niet wat de echte reden was. Door eerlijk te zeggen wat hij vindt geeft hij haar ook nog eens een reden om hem te haten zodat ze waarschijnlijk sneller over hem heen is dan wanneer hij 'je bent m'n type niet' had gezegd.

Het enige wat ik echt enorm kinderachtig vind is om dit via een vriend te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:45
SillySil
SillySil is offline
jeumig, dat is hard van hem.

Ik denk niet dat je er veel aan kan doen, je vriendin moet blij zijn dat ze van hem af is.
makkelijk gezegd, i know, maar zorg lekker voor afleiding, en ga gezellig samen dingen doen, hierdoor gaat ze zich al een stuk beter voelen, en f**k the guy
Oud 09-01-2005, 17:51
zeep007
zeep007 is offline
hij had het wat subtieler konnen verpakken idd. Maar toch zijn het goede beweegredenen om iemand te dumpen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:55
Verwijderd
Ik sluit me weer eens aan bij Gespleten Geest.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 18:24
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 09-01-2005 @ 18:51 :
hij had het wat subtieler konnen verpakken idd. Maar toch zijn het goede beweegredenen om iemand te dumpen.
Oud 09-01-2005, 18:31
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 09-01-2005 @ 18:33 :

Oud 09-01-2005, 18:32
Bo
Bo is offline
Niet erg aardig en subtiel, wel duidelijk. En dat hij het niet zelf aan haar heeft verteld is idd best sneu en niet echt volwassen.

Ik vind het wel goede redenen om het uit te maken. Het kan best zo zijn dat hij haar in het begin van de relatie helemaal geweldig vond, en dat veranderde toen hij haar beter leerde kennen.

Het is logisch dat ze het zich aantrekt, het is vrij harde kritiek van iemand die voor haar veel betekende. Anderzijds is het de mening van 1 persoon. Die is niet algemeen geldend.
Oud 09-01-2005, 19:25
Phlox
Phlox is offline
Het is eerlijk en opzich zijn het geen slechte redenen, maar hij had het wat subtieler kunnen brengen
Via een vriend doorgeven (of begrijp ik dat verkeerd?) is wel erg kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 19:33
meisje833
meisje833 is offline
maar toch is het gewoon gemeen, want wat ie dus eigelijk probeert te zeggen is : je bent te lelijk voor me, maarja dan had hij zoiezo toch niks met dr moeten nemen, bedoel als ik iemand niet aantrekkelijk genoeg vindt begin ik er niet eens aan, bedoel dat had hij toch ook kunnen doen...

is het dan niet raar dat je dan opeens iemand niet meer aantrekkelijk en mooi vindt...t is zo vaag
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 20:01
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 09-01-2005 @ 20:33 :
maar toch is het gewoon gemeen, want wat ie dus eigelijk probeert te zeggen is : je bent te lelijk voor me, maarja dan had hij zoiezo toch niks met dr moeten nemen, bedoel als ik iemand niet aantrekkelijk genoeg vindt begin ik er niet eens aan, bedoel dat had hij toch ook kunnen doen...

is het dan niet raar dat je dan opeens iemand niet meer aantrekkelijk en mooi vindt...t is zo vaag
liefde maakt blind
Oud 09-01-2005, 20:03
Meester
Meester is offline
Het is gewoon een klootzak, daar moet je vriendin niet eens tranen aan vuil maken.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 20:26
Lorelei
Lorelei is offline
Och, ik kan me voorstellen dat je het uitmaakt met iemand als je diegene niet (meer) aantrekkelijk en niet intelligent genoen vindt. Hij had het wel iets beter kunnen brengen maar verder vind ik dat het allemaal wel mee valt.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 09:47
miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind het een erg goede reden, alleen had hij er beter iets minder eerlijk over kunnen zijn. Als je je niet aangetrokken voelt kun je toch moeilijk bij diegene blijven. Ik zou geen vriend willen die zich tot me aangetrokken voelt in ieder geval. En daarnaast vind ik het ook belangrijk dat iemand qua IQ op mijn niveau zit.
Ik snap alleen niet dat hij er een relatie voor nodig had om er achter te komen dat hij het op die vlakken niet met haar kan vinden.
Oud 10-01-2005, 10:15
Verwijderd
Ik vind het belachelijke redenen. Hij had ook gewoon kunnen zeggen "ik heb geen gevoelens meer voor je", want daar komt het gewoon op neer.

Dat hij haar na 2 maanden opeens niet mooi genoeg meer vond is geen reden op zich.. het is niet zo dat hij nog stapelverliefd op haar was, maar dat hij haar niet mooi genoeg vond, dus toen maakte hij het maar uit.
Nee, hij voelde gewoon niet meer genoeg, klaar.

En dat hij haar te dom vond, omg wat een onzin.. sorry, maar dat vind ik al bij voorbaat, ookal ken ik ze allebei niet. Alleen al dat hij niet eens kan bedenken dat hij gewoon niet meer verliefd is en dat hij van die lompe redenen via z'n vriend tegen haar gaat vertellen vind ik al niet bijster slim.

Kortom: het is gewoon een sukkel, ga leuke dingen met je vriendin doen en probeer ervoor te zorgen dat ze die dingen die hij zei niet zal geloven.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 10:26
Gothic
Gothic is offline
Het is lullig om te horen, maar ik vind dit ontzettend belangrijke redenen. Maar ik zou nooit iets beginnen met iemand die ik niet intelligent genoeg vind en niet aantrekkelijk. Dat kon hij van te voren ook weten...

Maar eigenlijk klinkt het meer als een smoesje, hij was kennelijk niet meer verliefd of zag de relatie niet meer zitten. Tenzij ze de mavo niet gehaald heeft en hij net de uni heeft afgerond, dan kan ik de intelligentie snappen, maar niet mooi genoeg meer, dat zie je in het begin al...
Maar misschien heeft hij door haar uiterlijk heen gekeken, in de hoop dat haar karakter alles zou goed maken en misschien viel dat achteraf tegen... je weet het niet.

Het is wel erg gemakkelijk om die jongen overal de schuld van te geven en zeggen dat het een klootzak of sukkel is, je weet niet wat er in z'n hoofd omgaat, behalve dat hij deze 2 redenen gaf...
Oud 10-01-2005, 10:46
ilse
ilse is offline
ik vind het op zich wel goede redenen om niet aan een relatie te beginnen, maar een beetje vreemde om het uit te maken. de reden dat ze niet slim genoeg is oke, kan je nog na een tijdje aan gaan ergeren ofzo, maar niet aantrekkelijk genoeg, waarom is ie er dan aan begonnen?
Oud 10-01-2005, 10:50
bracelance
bracelance is offline
het kan dat je na een tijd je niet meer fysiek aangetrokken tot die ander voelt. En na een tijd kom je erachter hoe intelligent iemand werkelijk is. Dus het zijn goede redenen. Maar hij heeft het wel vrij bot gedaan. Tja, subtiliteit is niet voor iedereen weggelegd.
Oud 10-01-2005, 11:16
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
hij haar niet aantrekkelijk genoeg vond ( niet mooi meer dus)
en hij te dom vond voor hem (niet inteligent genoeg)
Tja, ik heb het al meer gezegd op S.com, ik vind dat mensen te veel naar uiterlijk kijken. Maar ja, als ik dat zeg dan word ik weer moraalridder genoemd.

Ik vind die gast vrij sneu. Als je iemand echt niet trekt qua uiterlijk, dan moet je ook niet iets beginnen met die persoon. Waren die gevoelens aan het begin dus wel oprecht?

Ik vind wel dat iemand je type niet is. Ik zou dus echt met bepaalde types niks kunnen. Omdat... je dan gewoon te anders bent. Maar dat is wat anders als mooi-lelijk.

Tja, en ik blijf het zeggen tegen al die mensen die dit toch wel goede redenen vinden: wat doe je als je vriendje/vriendinnetje verminkt uit een auto-ongeluk komt. Gaan we weer...

Mensen moeten eens stoppen eerlijkheid en rechtvaardigheid door elkaar te halen.

"Je bent nu lelijk. Ik moet je niet meer. Maar ik ben toch eerlijk!?" -> ja, maar is het ook RECHTVAARDIG? Ik denk het niet.

En bedenk ook bij alles wat je doet: wat zou ik er van vinden als ik 'aan de andere kant zat'?!

Fully on-topic: gast goed de waarheid zeggen. En hop. gloort er nieuwe liefde op haar pad
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 11:16
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Oja, er zijn andere threads die deze problematiek (zoals ik boven schetste) goed behandelen. Dus....
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 11:20
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Sorry, nog een ding:

Ik zie hier met name veel meisjes reageren van: ja, toch wel goede reden (los van manier waarop).

Want als ik iemand niet aantrekkelijk (meer) vind?

Toch gek, want waarom zie ik dan op TV bij al die programma's over relaties enzo eigenlijk nooit vrouwen van een jaar of 40 begrip op brengen voor hun man die hen aan de kant gezet heeft voor een jonger, aantrekkelijker exemplaar.

Laten de vrouwen dan ook zeggen: tja, ik ben niet meer zo aantrekkelijk. Hij heeft sjans op z'n werk met de secretaresse, tja, waarom zou hij nog bij mij blijven...

Pas erg op met argumenten gebruiken: ze kunnen zich vroeg of laat tegen je keren....
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 11:32
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 10-01-2005 @ 12:16 :
Tja, ik heb het al meer gezegd op S.com, ik vind dat mensen te veel naar uiterlijk kijken. Maar ja, als ik dat zeg dan word ik weer moraalridder genoemd.

Ik vind die gast vrij sneu. Als je iemand echt niet trekt qua uiterlijk, dan moet je ook niet iets beginnen met die persoon.
het kan gewoon zijn dat je na een tijd op iemand uitgekeken bent omdat je haar niet meer zo knap vond als in het begin. Dan is er een stuk aantrekkingskracht weg. En je gaat mij niet vertellen dat je sex wil met een vrouw waarvan je denk "hmm deze is niet echt mooi"
Oud 10-01-2005, 11:38
Bo
Bo is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 10-01-2005 @ 12:20 :
Toch gek, want waarom zie ik dan op TV bij al die programma's over relaties enzo eigenlijk nooit vrouwen van een jaar of 40 begrip op brengen voor hun man die hen aan de kant gezet heeft voor een jonger, aantrekkelijker exemplaar.

Laten de vrouwen dan ook zeggen: tja, ik ben niet meer zo aantrekkelijk. Hij heeft sjans op z'n werk met de secretaresse, tja, waarom zou hij nog bij mij blijven...

Dat is toch heel iets anders. Als na 2 maanden de verliefdheid over is, kan het zijn dat hij dat meisje niet meer zo aantrekkelijk vond als eerst. Ja liefde maakt blind!

Dat kan je niet vergelijken met stellen die na 15 jaar huwelijk uit elkaar gaan, omdat de man een jonger chicky heeft gevonden..
Oud 10-01-2005, 11:48
Verwijderd
Liefde maakt blind. Het is dus aannemelijk dat hij haar uiterlijk in het begin wel acceptabel vond. Wat intelligentie betreft geldt hetzelfde. Hij kan hebben gedacht dat haar onvolkomenheden op intellectueel vlak wel mee zouden vallen, of dat ze niet zoveel uitmaakten omdat hij toch verliefd was.

Iemand niet mooi vinden en iemand óók nog eens dom vinden is natuurlijk volslagen funest voor een relatie. Het is dan ook logisch dat hij het uitmaakt. Dat hij het nogal lomp heeft gezegd en dat hij dat ook wel eens eerder had mogen bedenken, doet daar niet aan af. Hij is niet ineens een monster of een ongelooflijke klootzak ofzo, hoewel veel mensen dat hier klaarblijkelijk uit een soort van misplaatste empathie wel willen geloven.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 11:55
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Dat kan je niet vergelijken met stellen die na 15 jaar huwelijk uit elkaar gaan, omdat de man een jonger chicky heeft gevonden..
Waarom niet? Is toch hetzelfde patroon: je bent niet mooi genoeg, ik kan wat 'beters' krijgen? He, ik praat dat niet goed he. Maar als het op je 40ste fout is, dan toch ook op je 20ste.

Is gewoon allemaal kwestie van je laten sturen door je hormonen!

"Misplaatste empathie": ben het niet met je eens, maar mooie formulering. Waarom vind jij die empathie misplaatst?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 12:10
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jezus wat een zak! zoeiets zeg je toch niet? heeft haar ex dan geen grijntje gevoel?
Oud 10-01-2005, 12:18
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 10-01-2005 @ 12:55 :
(...)

"Misplaatste empathie": ben het niet met je eens, maar mooie formulering. Waarom vind jij die empathie misplaatst?
Ik vind dit het risico van een relatie die begon met onstuimige ('blinde') verliefdheid, dus heeft het weinig zin om helemaal mee te leven en te doen alsof zij de enige persoon is die dit is overkomen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 12:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 10-01-2005 @ 13:10 :
jezus wat een zak! zoeiets zeg je toch niet? heeft haar ex dan geen grijntje gevoel?
O, jij hebt liever dat mensen tegen je liegen?
Oud 10-01-2005, 12:26
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 10-01-2005 @ 12:55 :
Geef eens een reden waarom deze persoon dan een monster zou zin/ de empathie wel goed geplaatst is?

Hij maakt het uit, de vriendin van de vriendin van hem post hier een berichtje over wat die jongen die vriendin heeft aangedaan... allemaal van horen zeggen, verdikt wellicht. Overigens is het maar goed ook dat het is uitgemaakt, gezien je beter een relatie snel kunt beëindigen dan er nog jaren achteraan te tobben... hiermee duid ik dan op de relatie van 2 maanden tijd, in plaats van getrouwt, gezin, kinderen. Dan heb je namelijk al gekozen voor de rest van je leven... in deze beginjaren nog niet.

Het had wellicht subtieler overgebracht kunnen worden, maar op zich zijn de redenen, aansluitend met de duur van de relatie volledig rechtvaardig en juist.
Oud 10-01-2005, 15:23
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
O, jij hebt liever dat mensen tegen je liegen?
Nee, maar die jongen had ook kunnen zeggen tegen zichzelf: "OK, ze is eigenlijk niet echt lekker. Maar zo leuk! Wat geef ik er eigenlijk om!"

Toch?!

En, ik vind DOM of NIET-KNAP toch wel dingen van heel ander niveau.

Kijk, hoe je het ook wendt of keert, de buitenkant is toch maar de buitenkant. Maar als iemand echt dom is.... (volgens de ander dan, he!), tja, dan snap ik dat relatie niet goed kan gaan....
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 15:29
Verwijderd
Ik vind een tekort aan intelligentie wel een reden om het uit te maken. Maar achter dat soort dingen hoor je te komen voordat je er aan begint.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 15:32
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 09-01-2005 @ 18:51 :
Oud 10-01-2005, 15:39
RanC
RanC is offline
Life's a bitch and then you die.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 15:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 10-01-2005 @ 16:23 :
Nee, maar die jongen had ook kunnen zeggen tegen zichzelf: "OK, ze is eigenlijk niet echt lekker. Maar zo leuk! Wat geef ik er eigenlijk om!"

Toch?!

En, ik vind DOM of NIET-KNAP toch wel dingen van heel ander niveau.

Kijk, hoe je het ook wendt of keert, de buitenkant is toch maar de buitenkant. Maar als iemand echt dom is.... (volgens de ander dan, he!), tja, dan snap ik dat relatie niet goed kan gaan....
DOM en NIET-KNAP zijn ook erg andere dingen.. maar ze werden allebei als reden gegeven...

En uh.. als je een vriendin hebt tot wie je je niet aangetrokken voelt en je hebt bovendien het gevoel dat ze niet op jouw intelligentie niveau zit.. maar er zo ver onder dat het storend wordt, dan begrijp ik heel goed dat je denkt: laat maar zitten.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 15:57
RanC
RanC is offline
Ik zou ook iemand dumpen als ze dom én niet knap is.

Niet knap en intelligent > knap en dom overigens.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 15:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
RanC schreef op 10-01-2005 @ 16:57 :
Ik zou ook iemand dumpen als ze dom én niet knap is.

Niet knap en intelligent > knap en dom overigens.
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 16:16
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
grl schreef op 10-01-2005 @ 16:54 :
DOM en NIET-KNAP zijn ook erg andere dingen.. maar ze werden allebei als reden gegeven...

En uh.. als je een vriendin hebt tot wie je je niet aangetrokken voelt en je hebt bovendien het gevoel dat ze niet op jouw intelligentie niveau zit.. maar er zo ver onder dat het storend wordt, dan begrijp ik heel goed dat je denkt: laat maar zitten.

maar dan had hij daar wel achter moeten komen, bedoel toen hij me vriendin ontmoete had hij toch ook al kunnen zien dat hij haar niet aantrekkelijk vond, uiterlijk valt toch het eerst op...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 16:44
Bo
Bo is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 10-01-2005 @ 17:16 :
maar dan had hij daar wel achter moeten komen, bedoel toen hij me vriendin ontmoete had hij toch ook al kunnen zien dat hij haar niet aantrekkelijk vond, uiterlijk valt toch het eerst op...
Er zal heus wel een reden zijn geweest waarom het toch iets is geworden. Misschien vond hij haar wel heel aardig, viel hij op haar uitstraling, etc. En mogelijk had hij aan het begin al zijn twijfels. Je kent maar twee redenen die hij opgaf, en die zal hij niet zomaar hebben.

Tuurlijk had hij het subtieler moeten/kunnen brengen. Hij had het haar beter zelf kunnen vertellen en had hij zich misschien vooraf moeten afvragen of hij haar leuk genoeg vond voor een relatie. Maar ja..

Hij kwam er blijkbaar later pas achter dat ze, qua uiterlijk én qua innerlijk, toch niet echt zijn type is. Kan gebeuren.
Oud 10-01-2005, 16:48
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 10-01-2005 @ 17:16 :
als je iemand beter leert kennen kan je iemand minder aantrekkelijk gaan vinden hoor. Dat hoeft niet zozeer met het uiterlijk te maken te hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 16:58
Bo
Bo is offline
Citaat:
Waarom niet? Is toch hetzelfde patroon: je bent niet mooi genoeg, ik kan wat 'beters' krijgen? He, ik praat dat niet goed he. Maar als het op je 40ste fout is, dan toch ook op je 20ste.
Nee is niet hetzelfde patroon.

Als na 15 jaar huwelijk de liefde over is, gaat daar vaak meer aan vooraf dan het minder aantrekkelijk worden van de partner..

Als na 2 maanden verkering de verliefdheid over is, kan het zijn dat je opeens inziet dat iemand toch minder leuk is dan je aanvankelijk dacht.
Oud 10-01-2005, 17:16
Verwijderd
Ach ja, eerlijkheid duurt het langst zie je maar weer.
Hier gaat heel veel gezeik omheen, topics. 'Je bent mn typ niet' (zoals eerder genoemd) worden geen topics over aangemaakt
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 18:01
Aep <3
Aep <3 is offline
Ik vind het wel eerlijk van hem. R-E-S-P-E-C-T. Hij had nml ook een heel lulverhaal kunnen ophangen wat op hetzelfde neerkwam maar zegt het zo gewoon zo.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Aep <3 schreef op 10-01-2005 @ 19:01 :
Ik vind het wel eerlijk van hem. R-E-S-P-E-C-T. Hij had nml ook een heel lulverhaal kunnen ophangen wat op hetzelfde neerkwam maar zegt het zo gewoon zo.
Nee het gaat er niet om dat je zoiets zégt maar dat je met zulke redenen aan komt zetten om je vriendin te dumpen. Kom op, wat voor zielig figuur ben je dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten