Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Althans, ik zou de auteur er graag over willen horen.
||
Citaat:
![]() Soms heb je een bepaald gevoel van zekerheid dat iets er is, doordat het soms zichtbaar is en soms niet. Doordat iedereen gelooft dat de maan ook als de zon schijnt aanwezig is, neem je dit automatisch aan. Maar het hoeft niet zo te zijn. Ik heb nog nooit met eigen ogen de maan gezien terwijl de zon schijnt. Misschien is de boodschap wel dat je verder moet kijken dan je neus lang is, en niet meteen alles moet overnemen wat de massa er van denkt. Hm vaag idd, maar ik ben niet goed in het uitleggen van mijn eigen gerijm ![]() ![]() Green Lizard roeleert ![]()
Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 12:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat het gedicht is gebaseerd op zo'n evidente onwaarheid maakt het voor mij onmogelijk het op enige manier te waarderen, het spijt me. ![]() http://artsyfartsy.undef.com:3000/7731.l.jpg http://www.bauzon.ph/cynthia/photos/...32_IMG_jpg.jpg
Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 13:42. |
![]() |
|
Je had het over zichtbaar
![]() Vandaag is het nieuwe maan dus zul je hem niet zien. Ook 's nachts niet. Lees anders dit maar, erg leerzaam Om toch maar even inhoudelijk te reageren; ik vind het spel met de klinkers leuk, en ook "In zekere zin zinloos" en "...maan is er ... maar is er" vind ik mooi gevonden. Vasthouden aan je geloof, doet het me aan denken.
||
Citaat:
Bedankt voor de (inhoudelijke) reacties ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Lied van de Maan mooncrawler | 7 | 18-07-2007 09:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[anw] stand maan en zonsopgang etc. I love stars | 10 | 20-01-2005 19:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
invloed op getijden door zon en maan damaetas | 7 | 19-01-2003 17:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De maan koloniseren? Angar D'annari | 43 | 05-03-2002 11:18 | |
Verhalen & Gedichten |
De Zon en De Maan ---- reacties? An0ukj3 | 6 | 04-01-2002 19:40 |