![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
slecht eigenlijk ![]() een vriendin is ongeveer 1.76/1.78 en 53 kg en dat vind ik echt wel mooi dun
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik dacht dat dat schoonheidsideaal van magerheid toch al sterk verflauwd was? Ronde vormen zijn toch weer in? Bij sommige modellen op de catwalk die ik zie denk ik toch aaaii ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en dan vooral het stuk : 70 klinkt als veel .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat niet om 'in' of 'uit' zijn. Het gaat om wat gezond is en waar je je zelf goed bij voelt..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
op deze site: www.eetstoornis.info
kun je checken of je een gezond gewicht hebt... er wordt ook rekening gehouden met je leeftijd aangezien er hier ook veel mensen van onder de 19 gereageerd hebben. Iemand die op zn 14e voor een bepaalde lengte, berekend voor een 25jarige, dun is kan voor zn eigen leeftijd een gemiddeld gewicht hebben... Voor mezelf nog even: 19 jr 1.78 57 V |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar je kunt niet ontkennen die er steeds mensen zijn die volgens het schoonheidsideaal willen zijn. Alleen een paar jaar geleden was het schoonheidsideaal zo op mager vastgepind, en nu is daar volgens mij verandering in gekomen doordat ronde vormen weer mooi gevonden worden. zoals J.Lo haar achterwerk enzo , om even een dom voorbeeld te geven. |
![]() |
||
Citaat:
of ben ik volledig onsnapbaar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vnid mijn eigen bovenbenen bijv te dik maar dat is betrekkelijk, snap ik ook wel ik zie nooit te dunne mensen (jah ik heb het niet over uitgehongerde derde wereld kids) maakt me niet uit of ronde vormen in zijn trouwens ronde vormen op de catwalk zal nog steeds wel ondergewicht betekenen ![]() die vriendin is ook model trouwens
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zie regelmatig mensen die ik persoonlijk té dun vind. Ik vel er verder geen oordeel over, grote kans dat diegene er niks aan kan doen. Er zijn ook veel dikke mensen die er niks aan kunnen doen. Maar daarom vind ik ze nog wel te dun, en die dikke mensen te dik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar nee ik zie ze niet leef in de randstad ![]() vind het ook slecht van mezelf maarja
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar omdat er nu al een hele discusie ontstaat over anorexia en mijn bolle wangen zal ik het maar even uitleggen. Ik bedoelde dus vooral een week geleden (toen ik de opmerking plaatste) dat ik heel erg gevoelig ben voor alles wat schoonheidsideaal is. Dus grote borsten en dun/ slank zijn. Ik ben heel erg onzeker over mijzelf en als ik dan lees dat de meeste mensen hier zo ontzettend licht zijn... dan is dat best deprimerend. Ik heb vroeger best vaak met mijn vinger in mijn keel boven de wc gehangen en het dan toch op het laatste moment niet meer gedaan. Het voelde niet goed. Ik ben niet iemand die snel in de problemen zit enzo, dus dat wilde ik graag zo houden. Het lezen van zo'n topic doe ik gewoon automatisch om weer te vergelijken. Ik kan er niks aan doen. Maar zullen we dan nu ophouden over mijn ene opmerking. Het spijt me dat ik hem heb gemaakt en ik zal later beter nadenken voordat ik zoiets post. Maar bedenk wel dat ik nooit zomaar wat zeg. En ik heb hier ZEKER WEL verstand van... Er zijn namelijk nogal wat mensen in mijn directe omgeving die erg met deze ziekte hebben geworsteld dus zeg mij niet dat ik niet weet wat het is!! ![]() ajuus ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar daar gaat het niet om. IK snap niet dat jij min of meer je excuses aanbiedt. Waarom? Alleen het is logisch dat als jij mensen - onterecht - aan gaat vallen, je dan iedereen over je heen krijgt. Bovendien zeg jij dat de mensen die het niet met jouw eerste stukje eens waren, er niks vanaf weten en dan verwijt je anderen het feit dat ze dit tegen jou zeggen
Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 17:07. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je bmi is : 22.99 Dat is prima.. ! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel mag jou lief wegen ? belle_declercq | 17 | 12-05-2012 17:31 | |
Eten & Drinken |
Hoeveel eten jullie per dag? Armoed | 19 | 01-08-2010 17:37 | |
De Kantine |
Wat zijn jullie complexen? Muchacha | 34 | 14-04-2005 13:14 | |
De Kantine |
Hoeveel weeg jij? levi's | 163 | 22-05-2004 13:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
1.65-1.70m=> gewicht? Kill me Ce soir | 206 | 14-02-2004 16:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoeveel wegen jullie en hoe lang zijn jullie 15-angel-15 | 15 | 06-05-2002 15:06 |