Advertentie | |
|
![]() |
|
* 1.80
* hanekam die in zwart / witte strepen is geverfd * piercings (lip, neus, neusbrug, industrial oor, veiligheidsspelden.) * 80 kg * verragde kleding. zo ongeveer omschrijf k 't meestal, of k laat een foto zien.. (waarna ze me meestal blokkeren ![]()
|
- 1.98
- 70 Kilo - Gemillimeterd haar (donkerblond) - Piercing aan binnenkant wenkbrauw - Over het algemeen skatebroeken met een bandshit/trui - Skateschoenen of All-Stars M'n Cu2 staan wel foto's op
|
paars haar tot op men schouders
bruine ogen 45kg. 1m66 ofzow weetnie neuspiercing ,2 gaatjes in elke oor en rechts vanboven ook nog een binnekort navelpiercing over het algemeen zwarte kleertjes
|
Verwijderd
|
Ik ben 1.63 m, 52 kg heb halflang donkerblond/lichtbruin haar dat ik eigenlijk het liefst weer roodachtig wil verven maar daarvoor is het op dit moment te gaar
![]() Ik heb echt altijd make-up op, meestal wel een opvallende kleur lippenstift en m'n ogen vallen op omdat ik m'n wimpers altijd nogal aandik. Qua kleding heb ik echt vanalles, ik pas niet eens in wat voor hokje dan ook. Ik hou op zich veel van zwart, loop soms ook wel helemaal in t zwart, maar ik kan net zo goed de volgende dag weer een wit rokje aanhebben. Owja, en ik ben erg lelijk. |
![]() |
|
![]() |
ben 1.62 niet echt groot maar ja boeuh klein maar fijn!
weeg ongeveer 51 kilo ben niet dik maar ook niet dun mijn haar is kort ongeveer tot op me oren. het is helemaal in laagjes geknipt zodat het naar buiten springt op het moment heb ik nog licht bruin haar (geverft) maar vanavond word het weer gekleurd heb donker bruine kleine ogen. wip neusje kleding is heel verschillend maar het moet onder aan de pijpen altijd wijd zijn heb hele wijde broeken maar ook beetje strakke truitjes altijd maar geinige afdrukken vind niet echt dat ik in een bepaalt hokje pas ben gewoon vanalles wat. de kleuren die ik meestal draag zijn licht blauw zwart en rood schoenen gewoon gympen lila met creme kleurig. make-up draag ik weinig meestal lichte kleuren en lipgloss. soms een zwart oogpotlood. ben niet echt super knap maar ook niet heel lelijk (klinkt misschien arogant) dis wel genoeg he? ik vind het wel een geinige topic greetz smilegirl ![]() Laatst gewijzigd op 09-07-2002 om 12:29. |
![]() |
|
![]() |
aangezien k nog steeds geen scanner heb *gaat nog es zeuren bij paps*
![]() donkerbruin haar, ziet uit als zwart blauwe ogen 1.67 en ong. 54 kilo draag voornamelijk zwart, lievelingskleur zeer onschuldig, lief, maar kan soms hard overkomen bij mensen heb n grote voorliefde voor grote ringen en voor andere sieraden kleding: truitjes met kant erin of gewoon met n opdruk, meestal wijde broeken of die wijd uitlopen heb t liefst jurk aan, maar ziet niet echt uit ![]()
|
-1.83 ofzo
-donkerblond, beetje kuif-achtig iets met hanekam-achtige invloeden en aan de zijkanten wat langer, ik vind het hip ![]() -blauwe ogen -vaak alternatieve maar toch wel hippe shirts, al dan niet met zelfontworpen of oldschool opdruk -meestal vale spijkerbroek -oldschool adidasgympen |
![]() |
|
6'2
![]() lang slank blank blauwe ogen bakkebaarden lately geschoren ![]() zwart haar tot onder de oren /zijkant/achterkant kaal tot kort/soms in een staartje draagt vaak donkere casual kleding bandshirts kisten/skateschoentjes soms enige frutsels om nek of polsen zwarte lange jas tsja best wel basic dit
|
![]() |
*1.83
*75 kg (ja erg ![]() *zwarte kam *verlieft op felle kleurtjes *veeel sieraden enzow *ook verlieft op haarverf en tondeuses uuhm..kledingstijl.. wijde skatebroekdinge,rokjes,jurken..brede kledingstijl wat dat betreft veel felle kleurtjes te bekennen in mn kledingkast verslaafd aan lieve sjirtjes van de zeeman (bert en ernie enz.) verlieft op spikebandjes/armbandjes/ringen naja zoiets ofzo? ![]() ![]()
||
Citaat:
Kijk, het gem. is rond de 90 voor iemand van 2 meter. |
![]() |
||
Citaat:
En er zijn ook uitzonderingen op gemiddelden hoor Tjees... ![]()
||
Citaat:
![]() Nee, ik heb niet van die Praxis-dingen... Haha, nu we het daar toch over hebben, ik zag d'r vandaag nog ééntje fietsen met 6 ( ![]()
|
![]() |
1.65, soms iets groter, ligt eraan wat voor een schoenen ik aan heb
![]() niet slank, niet dik, tussenin zwart haar, opgeschoren aan de zijkanten, in een hoge staart naar achteren rokjesdragend gekkepantiesdragend groene/rodekistjesdragend neusringetjedragend ewm mja
|
Ik ben klein (nog geen 1m60 geloof ik), gewicht zou 'k eigenlijk nie weten ik denk rond de 52 kg, zwartbruine ogen, lichte huidskleur, nu roodgoudachtige haarkleur (nog maar paar dagen: daarvoor zwart ma da was ik beu), lang haar (ma ook nie voor lang meer denk ik),een beetje een kont, nogal rare kledij naar het schijnt (speels newwave ghehe en meestal rokjes), altijd wel iets van schmink op
![]() |
![]() |
|
ogen: blauw
haar: halflange donkerblonde/bruine krullen lengte: 1m85 gewicht: 67 kg ofzo verder heb ik een hele lichte huidskleur, sproetjes bij mijn neus ![]() en qua kleding kan ik niet echt een bepaalde richting noeman ofzo, vaak wel donker en wijd, maar de laatste tijd draag ik werkelijk alles, ook wel eens felle kleuren.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
-1.68 ofzo
-52 kilo ofzo -donkerblond haar tot aan mn schouders -bruin/groene ogen met een beetje grijs (jaja) -slank -niet zo knap -meestal gewoon beetje neutrale kleding zeg maar, maar niet saai. Dus niet alleen zwart, ook wel met kleurtjes. Af en toe een beetje kak (polootje). Altijd mn hartjesketting(van mn vriend gekregen), mn horloge uit NYC, mn zwarte armbandje(van mn vriend ook) en mn kleurtjesarmbandje(van n vriendin) om. Soms ook andere armbandjes en niet zo veel make-up. Vaak zelfs niet. |
![]() |
|
1.60 ofzow
57 kg donker haartjes tot schouder ongeveer donkere oogjes kleertjes: wijde broeken (wijd uitlopend of skatebroek) meestal bandgirlie met vestje dr over of bandtrui altijd een tas bij me, of marvin of schoudertas met patches en buttons... gallazjes paar armbandjes meer nie eigenlijk
|
![]() |
- lang bruin haar, met hier en daar wat blond
- groenblauw ogen - 60 kilo - 1.67cm - voor een kwart engels, heb roemeense voorouders ofzow ![]() kleding: vaak een wijde broek met een bandgirlie erboven of gwoon een topje. legerjas. vans. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In lelystad is er een dude en die heeft er 2 aan elke kant hangen en tot over de grond...ik wacht nog steeds op de dag dat ie struikeld en zn nek breekt..of najah zn vinger ofzo. |
![]() |
|
ik wil ook ff meedoen
![]() ben 1,70 blauwe ogen rood/zwart haar....bovenlaag rood onderlaag zwart... maar dat verschilt nog al eens bij mij kleding: meestal zwarte kleding of broeken met hele wijde pijpen en strakke truitjes met een wijde jasje eroverheen ofzoo sieraden: 12 ringen 25 armbandjes 2 horloges 4 kettinkjes 2 enkelbandjes ( raar want draar altijd broeken ![]() naaah zoiets???
|
![]() |
Zinvol
![]() Ik ben ongeveer 1.77 m lang, weeg rond de 65 kg. Heb vooral gespierde benen, maar verder wel een vrij normaal postuur. Mijn haartjes zijn half-kort (te kort naar mijn idee), bruin, en ik heb groen/bruin/oranje ![]() De merken die ik draag, even zo snel bedacht: Diesel, vooral de broeken, TH, RL, hoewel niet zo veel, Bien Bleu ook wel. Er liggen ook vrij veel dingetjes van H&M in mijn kast ![]()
|
Verwijderd
|
eh ok,
ik ben 1,84 ik weeg 71 kilo blond haar, momenteel n klein hanekammetje blauwe ogen draag skate kleding, da wil zeggen, wijde/ laaghangende broeken, t liefst kort, sportschoenen, oude puma's/adidas, vaak t shirt, ook wel polo's en truien meestal met capuchon, draag vrji vaak petjes...flexfit of trucker caps |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ikzelf: - 1.65 - 47 kilo - blauwe ogen - schoenmaat 38 - asblond, tot iets over mijn schouders, haar - zwarte bril, (dolce & gabanna ![]() Kleren: - veel linnen broeken, spijkerbroeken en soms een pantalon. - polo'tjes, vestjes van allerlei merken. - witte gympies, beige leren instappers, hakken.....allerlei schoenen eigenlijk ![]() - *houd van kragen* - schoudertassen - spijkerjasje |
![]() |
|
![]() |
FF kijken..
lichtblond lang haar blauwe ogen 1.72 54 k schoenmaat 38/39 en tja wat heb ik altijd aan .. niet zoveel bijzonders meestal een spijkerbroek met een leuk truitje dr op enn of laarzen of gympies van adidas dr onder dat was het wel weer zo'n beetje
|
![]() |
Lekker zinvol topic... Maar goed, ikke zelluf:
- lang, bruin haar - groene ogen - 1.60 oftewel klein - 45 kg Kleding is meestal spijkerbroek/wijde broeken met een leuk truitje erop, meestal gympen eronder, geen sieraden meestal...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
neuken via msn??!?? franky | 114 | 12-11-2005 17:39 | |
Lifestyle |
commentaar topic vixen | 500 | 28-08-2005 20:36 | |
De Kantine |
hoe zie jij eruit in shouthpark? HandigeHarry | 186 | 18-10-2004 16:13 | |
De Kantine |
Hoe zie jij de toekomst/jouw toekomstvisie? Last_Mohican | 47 | 09-04-2004 08:08 | |
Lifestyle |
Hoe zie jij eruit als je alleen thuis bent? Auntie M | 63 | 04-11-2003 13:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe zie jij je voedsel? Upke | 26 | 20-08-2003 18:01 |