Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kheb nog nooit iemand knock out geslagen dus weet ik het ook niet als ik het kan maar ik heb genoeg jongengs die groter waren/zijn dan mij (kan haast niet anders) geslagen en zelf eigenlijk maar niet vaker als 2 keer een klap in de gezicht terug gehad 1 keer van mijn broertje een schop in mijn noten gehad kon de eerste 5 min niet meer omhoog komen was een beetje pijnlijk haha, heb je msn niet aan ?
|
![]() |
|
![]() |
* zucht* dit is iemand die alles heeft geprobeerd en ja wel zoals het hoort, om msn erop te krijgen, maar het lukt gewoon niet, die knommel installeert het wel, maar slaat het niet op of zoiets, maar het is wel stom, want een vriendin van me gaat dan in me profiel kijken en dat gaat wel gewoon, dus dat is een teken dat ik er wel in sta. wilt iemand me dan ff helpen als er computerfreaks hier aanwezig zijn
![]()
|
![]() |
Purplephoenix666@hotmail.com
Greetz, Luv & Hugz... Purple Phoenix |
![]() |
|
![]() |
i_vex_angelus@hotmail.com maak er geen misbruik van, want ik weet je te vinden
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
kben al ruim 2 jaar op het forum, maar k kom nu om een hoekje kijken bij mystiek
![]() owja, en ik was degene die gepleit had dat mystiek moest blijven (was eerst een wisselforum) ![]() naja, hier mijn mailadres Lisanka@hotmail.com
|
Cewl, ik ga gewaagt een oude topic re-openen
![]() Mij heb ook MSN en wil ki-mensjuhs in z`n lijst, hoe meer, hoe beter...I need help...ik wil et leren, en et gaat wel een beetjuh, maja, kennis is macht, veel mensjuhs is veel kennis ![]() Anyway, mijn MSN = devilsscorpion@hotmail.com (and don`t worry, I won`t sting ![]()
|
Ik ben hier een hele tijd niet meer geweest , maar nieuwe msn ers, en mede mystiekers nog wel zijn allways welcom
![]() vleerwolfje@hotmail.com
||
Citaat:
*steekt vinger op* ikku!! *kuchkuch* waar meej kan ik u van dienst zijn? als mailen wel lukt: bambix_@hotmail.com [edit] verrekt ik heb topic geupt ![]()
|
Ik schrijf niet zo vaak mjaaa xxx_iesfromeve@hotmail.com
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dutchian@hotmail.com als wilt mailen ofzo, niet dat er interesse zal zijn ofzo ![]()
|
![]() |
superfly_sammie@hotmail.com
Nu kom ik hier nog niet zo heel vaak, maar ik lees ook meer dan dat ik post ![]() |
![]() |
|
Ge moocht me toevoegen hoor.
x_nynke_x@hotmail.com
|
Ik ben niet eget mystiek maar sommige dingetjes vind ik wel interresant zoals dit forum! en spreuken!en charme enz!
en ik heb ook tarotkaarten maar daar moet ik nog aan beginnen eerst een keer het boek egt goed doorlezen kleintjevgompel@hotmail.com
|
![]() |
Niet dat ik hier zo vaak post, maar ik lees wel: anneliesk86@hotmail.com
Ik heb eigenlijk een nieuw emailadres: annelies_thequeen@hotmail.com alleen er staat nog niemand in die msnlijst, moet ik nog ff overzetten, dus kies maar ![]() |
![]() |
|
![]() |
nilz@xhale.nl is me msn aleen voor heksjes.
![]() |
![]() |
|
![]() |
waitingfordeath@msn.com
voor de mensjes die de behoefte hebben om mij toe te voegen, wees een beetje openminded, zo niet..tja das op eigen risico(he dutchian?) ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Sjah op mijn naampie moet je ook maar niet zoow letten, moest ook maar iets verzinnen
![]() Ik heb ook nog moonnature@hotmail.com maar daar zit ik zoow goed als nooit op.... ![]()
|
ach ja voor de nieuwsgierigen en tiis nat. wel zo eerlijk (kheb ook een aantal mense toegevoeg) henk_ekelschot@hotmail.com
BB+MP Outdated Spirit
|
![]() |
thnx too bambix, is t eindelijk gelukt voor msn, let a.u.b niet op mijn adress, maar gewoon mijn naam is ook maar zo gewoontjes dus het is: muugendop81@hotmail.com, the more the merrier
![]()
|
het is ik met het adres robbert_kol@hotmail.com
|
![]() |
|
fear_n0_fear@hotmail.com be my guest
![]()
|
Mijne:
jessiedepressie@hotmail.com Vrij nieuw, veel gelezen, nog niet veel geschreven, maar dat komt nog wel. Liefs, jessie |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Is mijn MSN gehacked? Hulp gevraagd! Vipor | 9 | 08-05-2010 23:20 | |
Software & Hardware |
Virus Via msn hoe krijg ik dit weg? xxxsweetygirlxx | 5 | 01-12-2006 20:22 | |
Software & Hardware |
[Virus] MSN-virus; controle Hijack-log AJKwak | 7 | 01-05-2005 13:23 | |