Oud 10-07-2002, 17:47
Synonym
Synonym is offline
Ik vroeg me echt af (want volgens mijn moeder heb ik altijd veel kritiek op mensen >> ik vind het nog wel meevallen)

Maar wanneer knap je op iemand af? (uiterlijk én innerlijk)

En wanneer trekken mensen jou juist aan? (uiterlijk en innerlijk)

En wanneer heb je kritiek op mensen en zég je dit dan ook?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 17:54
]{ing
]{ing is offline
Beantwoord eerst zelf, dan zie je wel in dat er nogal veel mogelijkheden zijn..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:56
Blubje
Blubje is offline
Maar wanneer knap je op iemand af? (uiterlijk én innerlijk)uiterlijk: niet zo heel erg snel, ik vidn innerlijk veel belangrijker, al is je eerste indruk denk ik wel altijd van uiterlijk. ik vind alleen van die 'anita en sjonnie' typetjes niet zo leujk/aantrekkelijk
innerlijk: als iemand niet aardig is, arrogant, geen leuk karakter enz. en gewoon asociale mensen

uiterlijk: iig als ze er verzorgd uitzien, verder maakt het niet zo uit denk ik, ik heb iig niet perse 1 typetje waar ik op val ofso of dat ik alleen maar met een bepaald soort mensen omga, dus ik weet eigenlijk niet echt pcies
innerlijk: aardig, niet arrogant, leuk karakter, niet asociaal enz.

hm kheb niet zo snel kritiek op mensen volgens mij. alleen bij vrienden, maar dat is dan bijvoorbeeld als ze iets aan hebben waarvan ik denk van Nee dat kan echt niet, of dat vind ik echt nie mooi, zoiets

blaaaaaaaat
Oud 10-07-2002, 18:00
Synonym
Synonym is offline

Ik knap qua uiterlijk op iemand af als die echt hele lelijke schoenen heeft (ja kan ik nix aan doen, is een soort van tic van me ofzo ) dus van die afgetrapte Nike-sportschoenen ofzo... Iiieee! En ook op wortelbroeken en leggings...

Qua innerlijk: als iemand egoďstisch, arrogant of heel jaloers is. Dat vind ik jammer!

Mooie jongens Met van die gave kralenkettingen om de nek enzo, mooi punk t-shirtje erop En hanekammen vind ik ook wauwie...! Of mooi ander wild kapseltje. (qua uiterlijk dus) En als iemand een leuke, vrolijke uitstraling heeft

Ik heb soms wel 's kritiek op mensen... Bijvoorbeeld van die meisjes die heel erg uit de hoogte kijken... En heel neerbuigend naar mij kijken ofzo, bah. Maar ik zeg dat niet hardop ofzo, ik zeg dat pas als ze al voorbij gelopen zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:05
yvonnaah
yvonnaah is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef:

als diegene zich niet goed verzorgt en er altijd bij loopt met kapotte/vieze kleren! da vink zo viessss!!!! qua innerlijk vind ik jaloezie heel irritant en als diegene onbeschoft is is ook nie echt fijn... asociaal en arrogant is ook al zoiets...

als ze er verzorgt uitzien, mooie langere haren bij een jongen, piercing vink meestal ook wel mooi! en bakkebaarden!!!!!! da vind ik sexy!! en qua innerlijk vink het fijn als je diegene goed kan vertrouwen en als ie meestal een goed gevoel voor humor heeft, das altijd wel leuk!

als iemand iets verkeerds na mijn mening zou doen en ja dat zeg ik dan ook! ze moeten toch hun fouten inzien!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:10
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef:

Qua uiterlijk: als iemand er onverzorgd uitziet, het maakt me werkelijk niet uit WAT voor een stijl ze hebben ( alhoewel: sjonnies, anitas zijn not-done ) als ze maar EEN stijl hebben. Ik bedoel: als je je jezelf maar bent, en dat ook duidelijk laat zien in je kleding.

Qua innerlijk is arrogantie afknapper nummer 1. Of wanneer iemand heel dom is, dat je er geen fatoenlijk gesprek mee kunt hebben en elk 'moeilijk' woord uit moet leggen. En ik vind schijnheilige mensen ver-schrik-kelijk.

Uiterlijk ( zie hier boven) alhoewel ik wel een voorkeur heb voor jongens met de 'nonchalante' look. Dan maakt het niet uit of het skater of kakker is. Als hij maar 'relaxed' overkomt in zijn kleding.
Beetje vaag, maar ik kan het niet anders uitleggen.

Qua uiterlijk zal het me worst wezen. Als iemand een opmerking maakt over mijn kleding, zal ik echt niet een gemene opmerking terug maken over zijn/haar kleding(stijl). Ik heb soms wel kritiek op iemands gedrag. Wanneer ik vind dat iemand zich achterlijk gedraagt naar mij toe, of naar iemand anders, zeg ik dit.
Oud 10-07-2002, 21:40
Chelsea
Chelsea is offline
uiterlijk: dkny schoenen, blond haar, foute uitstraling, lelijke houten kralenkettingen bah, onverzorgd

innerlijk: onaardig

uiterlijk: mooie uitstraling, apart gezicht, lichteraan wat bij hem past
innerlijk: iemand met rare ideen

ja ik heb kritiek, en ik zeg het niet, heeft die gene toch geen behoefte aan? ik ook niet trouwens
Oud 10-07-2002, 21:50
AtHell
AtHell is offline
uiterlijk: te foute kleding, en uitstraling en het gehele plaatje moet ik aantrekkelijk vinden.

innerlijk: te zelfverzekert (arrogant dus, hoewel dit soms ook een turn on kan zijn).

uiterlijk: zie een ander topic waar ik dit al uitgebreid heb verteld.. maar ok snel een samen vatting: mooie kleren, leuk hoofdje en mooi lichaam
innerlijk: vrolijk, lief etc. meer van dat soor crap, laten we het gewoon houden op leuk

Ik heb altijd wel kritiek op mensen, maar zeg 't alleen als ik de betreffende persoon niet mag.
Oud 10-07-2002, 22:01
Verwijderd
Sorry...
Ik vind dit meer een topic voor liefde en relatie
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:04
Verwijderd
uiterlijk: een domme en nietszeggende blik, gele tanden, en over het algemeen vind ik te dikke of te dunne (en dan heb ik het echt over het uiterste) mensen niet aantrekkelijk.
innerlijk: geen gevoel voor humor, hele erge verlegenheid

uiterlijk: eemz dat staat echt heel uitgebreid in het wat-vind-jij-sexy-topic.. een korte samenvatting dan maar: tong- en labretpiercings mits het bij de persoon past, sikjes en bakkenbaarden, een beetje zelfverzekerde houding, lieve lach, heldere ogen, zwarte kleding is op zich een pre maar dat moet dan ook weer bij de persoon passen.. ik vind mensen best gauw knap
innerlijk: sterk gevoel voor humor is belangrijk, zelfverzekerd maar niet al te arrogant (tenzij het grappig is bedoeld), open-minded, betrouwbaarheid, eerlijkheid

En wanneer heb je kritiek op mensen en zég je dit dan ook? Als het iets belangrijks is zeg ik het altijd, als het iets onbelangrijks is dan zeg ik het niet tenzij ik idd die persoon wil irriteren met iets.. in principe zeg ik altijd wat ik denk dus geef ik altijd wel kritiek als ik denk dat het nodig is.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:05
PV
PV is offline
Uiterlijk: Das niet echt te zeggen... een jongen moet gewoon een bepaald 'iets' hebben, heeft ie dat niet wordt ie veel minder interessant.
Innerlijk: Als iemand totaal anders denkt en doet als dat ik denk en doe. 1 meningsverschil, ok, maar als het er heel veel worden en als t over belangrijke dingen gaat ->

Uiterlijk: Als een jongen 'iets' heeft Tja... aantrekkingskracht ofzo? Ik kan het niet echt benoemen.
Innerlijk: Als ik overeen kom qua gedachten, goed met iemand kan praten over dingen..

Ik zeg t niet altijd omdat het niet altijd van belang is... als iemand iets in mijn ogen helemaal verkeerd doet ofzo zeg ik hoe ik vind dat het zou moeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten