Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Maar wanneer knap je op iemand af? (uiterlijk én innerlijk)
uiterlijk: dkny schoenen, blond haar, foute uitstraling, lelijke houten kralenkettingen bah, onverzorgd innerlijk: onaardig En wanneer trekken mensen jou juist aan? (uiterlijk en innerlijk) uiterlijk: mooie uitstraling, apart gezicht, lichteraan wat bij hem past innerlijk: iemand met rare ideen En wanneer heb je kritiek op mensen en zég je dit dan ook? ja ik heb kritiek, en ik zeg het niet, heeft die gene toch geen behoefte aan? ik ook niet trouwens
|
uiterlijk: te foute kleding, en uitstraling en het gehele plaatje moet ik aantrekkelijk vinden. innerlijk: te zelfverzekert (arrogant dus, hoewel dit soms ook een turn on kan zijn). En wanneer trekken mensen jou juist aan? (uiterlijk en innerlijk) uiterlijk: zie een ander topic waar ik dit al uitgebreid heb verteld.. maar ok snel een samen vatting: mooie kleren, leuk hoofdje en mooi lichaam innerlijk: vrolijk, lief etc. meer van dat soor crap, laten we het gewoon houden op leuk ![]() En wanneer heb je kritiek op mensen en zég je dit dan ook? Ik heb altijd wel kritiek op mensen, maar zeg 't alleen als ik de betreffende persoon niet mag.
|
Verwijderd
|
uiterlijk: een domme en nietszeggende blik, gele tanden, en over het algemeen vind ik te dikke of te dunne (en dan heb ik het echt over het uiterste) mensen niet aantrekkelijk. innerlijk: geen gevoel voor humor, hele erge verlegenheid En wanneer trekken mensen jou juist aan? (uiterlijk en innerlijk) uiterlijk: eemz dat staat echt heel uitgebreid in het wat-vind-jij-sexy-topic.. een korte samenvatting dan maar: tong- en labretpiercings mits het bij de persoon past, sikjes en bakkenbaarden, een beetje zelfverzekerde houding, lieve lach, heldere ogen, zwarte kleding is op zich een pre maar dat moet dan ook weer bij de persoon passen.. ik vind mensen best gauw knap ![]() innerlijk: sterk gevoel voor humor is belangrijk, zelfverzekerd maar niet al te arrogant (tenzij het grappig is bedoeld), open-minded, betrouwbaarheid, eerlijkheid En wanneer heb je kritiek op mensen en zég je dit dan ook? Als het iets belangrijks is zeg ik het altijd, als het iets onbelangrijks is dan zeg ik het niet tenzij ik idd die persoon wil irriteren met iets.. in principe zeg ik altijd wat ik denk dus geef ik altijd wel kritiek als ik denk dat het nodig is. |
![]() |
|
![]() |
Uiterlijk: Das niet echt te zeggen... een jongen moet gewoon een bepaald 'iets' hebben, heeft ie dat niet wordt ie veel minder interessant. Innerlijk: Als iemand totaal anders denkt en doet als dat ik denk en doe. 1 meningsverschil, ok, maar als het er heel veel worden en als t over belangrijke dingen gaat -> ![]() En wanneer trekken mensen jou juist aan? (uiterlijk en innerlijk) Uiterlijk: Als een jongen 'iets' heeft ![]() Innerlijk: Als ik overeen kom qua gedachten, goed met iemand kan praten over dingen.. En wanneer heb je kritiek op mensen en zég je dit dan ook? Ik zeg t niet altijd omdat het niet altijd van belang is... als iemand iets in mijn ogen helemaal verkeerd doet ofzo zeg ik hoe ik vind dat het zou moeten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jongens leuk? Hachina | 208 | 27-11-2011 13:42 | |
Liefde & Relatie |
Bril afknapper ? heyidk | 47 | 17-09-2009 18:37 | |
Liefde & Relatie |
Bleke huid *Alexiss* | 160 | 02-08-2008 18:08 | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ongelijkheid Rerisen Phoenix | 112 | 26-12-2007 12:12 | |
Liefde & Relatie |
Lange Mannen bracelance | 128 | 05-09-2004 21:59 |