hey, ik zal even proberen om mijn verhaal op te schrijven, hoop dat het niet chaotisch wordt,
Ik ben nu bijna een jaar "samen" met een oudere man, wat eerst een probleem was ivm ouders en dergelijke, maar dat doet er nu niet meer toe. We hebben samen veel meegemaakt, hij heeft me vanalles geflikt (vreemdgegaan enz).
We hebben ook niet officieel wat, maar er is wel iets, was vaak bij hem en bracht veel tijd met hem door. Maar sinds een paar maanden weet ik dat hij veel minder om mij geeft dan ik om hem. Op zich kon ik daarmee wel leven, we zagen elkaar nog steeds veel en het was dan ook wel gezellig. ]
Alleen nu zit ik er echt zo doorheen, ik heb helemaal genoeg van het halve gedoe tussen ons. Dus ik wil hem voor de keuze stellen, alles of niets. Maar ik ben al bijna zeker dat het niets wordt, aangezien hij minder om mij geeft. En nu twijfel ik weer zo, want als ik hem voor die keuze stel dan ben ik hem kwijt en ik weet dat ik daar wel overheen kom, maar het zal wel moeilijk worden. Maar als we op deze manier doorgaan word ik ook niet gelukkiger, maar ben ik nog wel met hem samen (onder valse voorwendselen in principe, maar samen is samen). Ik weet het wel maar wil het niet weten zeg maar.
Hebben jullie hier ervaring mee of tips?
|