Oud 11-07-2002, 16:32
Verwijderd
[speciaal voor Marcade]

Okok het is een beetje vroeg. Maar omdat ik zo lyrisch ben over de huidige film en een comicachtergrond heb vind ik het leuk (nostalgie vult mij met warmte ) om te speculeren wie 'the archnemesis wordt in het vervolg, in Spiderman2?

- Dr. Octopus
- The Kingpin (deze rol wordt in DareDevil vertolkt door Michael Clarke Duncan)
- The Vulture
- Sandman
- Jack'o Lantern
- Michael Morbius
- Venom & Carnage
- Shocker
- Mysterio
- Electro
- Kraven the Hunter
etc.

En wie moet deze rol op zich nemen?

Doc. Oc. lijkt me goed te doen met Rade Serbedzija (Snatch, Eyes Wide Shut e.d.) als vertolker.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2002, 16:37
John Simon
John Simon is offline
ik denk dat het venom/carnage wordt, aangezien dat het spectaculairst en mooist te filmen en te maken is.
Oud 11-07-2002, 16:44
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Als je deel 1 gevolgd heb, dan kun je al voorspellen wie naar alle waarschijnlijkheid de volgende vijand word.

Harry Osborn zei dat hij Spiderman zou laten boeten voor wat er gebeurd is, dus zal hij naar alle waarschijnlijkheid denk ik 'Flash' gaan spelen.

Groetjes
Ben(die spiderman voor de rest een standaard introductiefilm vond en niet echt bijzonder
Oud 11-07-2002, 16:48
Verwijderd
Hoogstwaarschijnlijk doc oc, gezien hij eigenlijk al in de eerste film had moeten verschijnen.
-
-
-
-
SPOILERS

Venom/Carnage, zeker weten van niet. De haat van Eddie Brock ten opzichte van Parker moet nog worden opgebouwd en dan ook nog eens de verklaring van waar het symbiot vandaan komt. Op z'n vroegst spider-man 3.

Harry Osborne als 'Flash'? Huh? In de comics en tekenfilm neemt hij de rol van GG over van zijn vader en gezien het commercieel niet aantrekkelijk is om 2 dezelfde 'villains' achter elkaar te nemen komt GG ook op z'n vroegst pas in spider-man 3.

Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 16:53.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:19
Marcade
Marcade is offline
Spidermand

*ROTFLMAO*

Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:21
Marcade
Marcade is offline
Ik zet mijn geld in op Dr.Octopus, Venom & Carnage of Shocker.

Ik denk ook in film twee, twee villains komen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:40
Verwijderd
Grote kans dat het Doc. Oc wordt, gespeeld door Sam Neill. Verder is geloof ik ook al de Lizard genoemd.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:41
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik zet mijn geld op de nieuwere Goblin

aangezien in dit deel duidelijk word aangegeven dat Harry wraak wil nemen op Spiderman en je in de tekenfilms en strips het vervolg daar al van weet
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:03
Verwijderd
wat ik niet snap in spiderman 1 is dat hij mary jane afwijst ik bedoel ze krijgen normaal toch juist een relatie???
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
wat ik niet snap in spiderman 1 is dat hij mary jane afwijst ik bedoel ze krijgen normaal toch juist een relatie???
ik denk dat ze dat gedaan hebben om voer voor deel II te hebben?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef:
Ik zet mijn geld op de nieuwere Goblin

aangezien in dit deel duidelijk word aangegeven dat Harry wraak wil nemen op Spiderman en je in de tekenfilms en strips het vervolg daar al van weet
Zie Cycloner's explinatie.. Dit gaat niet gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 20:31
Desp
Desp is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Spidermand

*ROTFLMAO*

Hahaha
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:17
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
denk ook Doc Ock
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:31
Stevill
Stevill is offline
hobgoblin
Oud 11-07-2002, 23:17
Verwijderd
Harry, ook in dat goblin pak en zo. *keek altijd de tekenfilm*

Vond het toch wel een coole film. Standaard, vast wel. Maar toch leuk. Af en toe standaard is niks mis mee, altijd maar die originaliteit word je ook gek van.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
Krijgen ze ook, ze krijgen zelfs een kind samen, maar dat alles in de volgende delen van spider-man
In de film (deel 1) heeft hij haar afgewezen, omdat hij haar niet in gevaar wilde brengen. Toen the green goblin namelijk wist wie Spider-man was en voor wie hij een 'sucker' was (MJ dus), gebruikte hij haar om hem te pakken. (Denk terug aan scene op brug.)

En ja, ik heb helaas alle stripboeken... verkocht , heb er na afloop best dik spijt van...

Ik hoop overigens dat Venom of Carnage in deel 3 komen ofzo, aangezien ik bijna al zeker kan voorspellen dat Hobgoblin in deel 2 zijn verschijning zal doen. Venom is ultiem opzich omdat hij een beetje 'liquide' is; hij kan z'n lichaam 'kneden' tot een wapen, als een bijl etc..., dat is dus ultiem koel betreffend CG, en zal dus harder scoren bij het publiek imho Zelfde geldt overigens voor Venom's Muil en ik zou ook wel graag willen zien hoe Spider-Man eruit ziet met de simbiot suit.
Overigens mis ik in het lijstje potentiele misdadigers ook Dr. Connors als the lizard, die in deel 1 enkel genoemd is.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 09:39
TAFKAB
TAFKAB is offline
Sam Neill (jura park etc) speelt in Spiderman 2 de vilain, alleen weet ik niet geheel zeker meer WIE.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 10:54
Verwijderd
Citaat:
TAFKAB schreef:
Sam Neill (jura park etc) speelt in Spiderman 2 de vilain, alleen weet ik niet geheel zeker meer WIE.
Ook deze meneer doet mee in deel 2:
Neil Campbell
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 10:57
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
- Dr. Octopus
- Mysterio
Die wil ik. Een misdadiger met nivo is altijd leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 10:59
Verwijderd
Citaat:
TAFKAB schreef:
Niet bevestigt. Maar ik zou hem persoonlijk best graag willen zien als Doc Oc.

Over die Hobgoblin-opmerkingen, ik zie geen reden waarom ze hem zouden nemen in de sequal
a) Hij lijkt te veel op tweederangse GG, niet commercieel aantrekkelijk.
b) Er zijn nog 'oudere' villains die voorrang krijgen. Bijv. vulture die al eerder werd genoemd hier, mysterio of vulture. enz. enz.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 11:02
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef:

Niet bevestigt. Maar ik zou hem persoonlijk best graag willen zien als Doc Oc.

Over die Hobgoblin-opmerkingen, ik zie geen reden waarom ze hem zouden nemen in de sequal
a) Hij lijkt te veel op tweederangse GG, niet commercieel aantrekkelijk.
b) Er zijn nog 'oudere' villains die voorrang krijgen. Bijv. vulture die al eerder werd genoemd hier, mysterio of vulture. enz. enz.
Mjah, heb je enigzins gelijk in, bovendien is er in de gelijknamige videogame sprake van the vulture, kraven en shocker. Allicht is dat opzettelijk gedaan, I sure hope so
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 14:26
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
prototype schreef:
En ja, ik heb helaas alle stripboeken... verkocht , heb er na afloop best dik spijt van...
Hoe kom je aan die stripboeken? (En die kennis?)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:

Hoe kom je aan die stripboeken? (En die kennis?)
Stripboeken heb ik van m'n broer gekregen op een goede dag, toen hij zich er te oud voor voelde. Ook hij was fanatiek comic-fan, maar dat is hij op een gegeven moment ontgroeid, dat was het moment toen het grote stapeltje(s) bij mij terecht kwam. Ik heb er nachten slaap aan verloren, maar goed Die stripboeken kan je overal en nergens vandaan trekken, vooral op kleedjesmarkten scoor je veel oudere issues, meestal beschadigd, maar ook sommige in mint condition. Zoek bovendien ook de dichstbijzinde comic-store op, wij hebben hier toevallig eentje in apeldoorn die alles heeft wat je maar wil .
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 15:28
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
prototype schreef:
Zoek bovendien ook de dichstbijzinde comic-store op, wij hebben hier toevallig eentje in apeldoorn die alles heeft wat je maar wil .
Hmm, ik heb vroeger in A'Doorn gewoond. Heb op Veluws College (Mheenpark/Walterbosch) gezeten.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:

Hmm, ik heb vroeger in A'Doorn gewoond. Heb op Veluws College (Mheenpark/Walterbosch) gezeten.
Aangenaam Same here, echter zit ik nog op het Walterbosch.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2002, 18:56
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
prototype schreef:

Aangenaam Same here, echter zit ik nog op het Walterbosch.
Coel. Met men. Teunissen? En Bakker voor Godsdienst? Beke voor Wiskunde, of Storming?

Als je men. Bakker ziet, kan je dan zeggen dat ie me weer is moet e-mailen? (me@marcade.net). Marcade kent ie niet, maar Mark Koelemij wel nog. Tenminste dat hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:

Coel. Met men. Teunissen? En Bakker voor Godsdienst? Beke voor Wiskunde, of Storming?

Als je men. Bakker ziet, kan je dan zeggen dat ie me weer is moet e-mailen? (me@marcade.net). Marcade kent ie niet, maar Mark Koelemij wel nog. Tenminste dat hoop ik.
Teunissen was m'n mentor van dit jaar, 'k ben niet zo weg van 'm, hij wel van mij omdat ik photoshop skills heb ofzo
Bakker roeleert de pan uit, for real, 'k zal het volgend schooljaar direct doorgeven , staat al in m'n nieuwe agenda genoteerd
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:44
TAFKAB
TAFKAB is offline
On topic houden lulletjes
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 21:03
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
prototype schreef:

Teunissen was m'n mentor van dit jaar, 'k ben niet zo weg van 'm, hij wel van mij omdat ik photoshop skills heb ofzo
Bakker roeleert de pan uit, for real, 'k zal het volgend schooljaar direct doorgeven , staat al in m'n nieuwe agenda genoteerd
Weet ik. door ziekte had ik is een godsdienst PW gemist, dus ik paar dagen later naar hem toe, om te vragen/zeggen dat ik het nog moest maken. Had ie geen zin om helemaal een PW voor me te maken, dus vroeg ie gewoon aan mij wat ik dacht wat voor cijfer ik verdiende, en dat kreeg ik dan gewoon.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 21:43
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ten eerste, zouden Marcade en prototype hun gesprek per MSN (adres staat in jullie profiel )/ICQ/mail willen vervolgen? Het verstoort de discussie, en ik denk dat anderen niet echt op jullie schoolavonturen zitten te wachten.

Citaat:
Phreshness schreef:
[B
- The Kingpin (deze rol wordt in DareDevil vertolkt door Michael Clarke Duncan)
[/B]
Die iig niet. Zie:

http://us.imdb.com/Trivia?0287978

Although the characters Daredevil and Spider-Man coexist in the comics, it was decided that all obvious references to the latter character had to be removed since the licenses were given to separate film companies. This includes the decision that The Kingpin, originally a Spider-Man enemy, would never appear in the Spider-Man film franchise and the character Ben Urich, a reporter who is a colleague and occasional professional partner of Peter Parker in the comics, would not work for the Daily Bugle.

Dikke kans dat het Doc Oc wordt, lijkt me.

Hm, check http://us.imdb.com/Title?0316654 eens, bij plot outline....
Oud 12-07-2002, 22:52
Ou
Ou is offline
Ik heb hier nou eentje nog niet gehoord:

The Scorpion

Maar een suggestie,
Maar het meest waarschijnlijk lijkt mij wel the Vulture of the Lizard. Ik zou persoonlijk Judas Priest en co. wel verfilmd willen zien. Of Demogoblin.
Oud 13-07-2002, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
~
Ja, ik zag het gister pas. Maar goed, het zal niet de eerste keer zijn dat ze het bij IMDB fout hebben Maar ik zou het nu niet zo' n probleem vinden als ze wel gelijk krijgen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Phreshness schreef:

Ja, ik zag het gister pas. Maar goed, het zal niet de eerste keer zijn dat ze het bij IMDB fout hebben
Idd, ze hadden een tijdje geleden sam neill nog in de credits staan.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 15:32
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
CycLoner schreef:

Harry Osborne als 'Flash'? Huh? In de comics en tekenfilm neemt hij de rol van GG over van zijn vader en gezien het commercieel niet aantrekkelijk is om 2 dezelfde 'villains' achter elkaar te nemen komt GG ook op z'n vroegst pas in spider-man 3.
flash is toch een of andere gewoon personage (in tekenfilm)

eentje van deze zal het denkelijk worden

doc ock
the lizzard
mysterio
scorpion
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 15:34
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Ou schreef:

Demogoblin.

wie the hell is dat
ik denk dat je de hobgoblin bedoelt
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 15:36
Verwijderd
Citaat:
V€ÑØM schreef:

flash is toch een of andere gewoon personage (in tekenfilm)
flash tompson (sp?) is die highschool-jock. geen villain.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 15:40
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
CycLoner schreef:

flash tompson (sp?) is die highschool-jock. geen villain.
ik heb ook nooit beweerd dat het een villain is maar een personage in de tekenfilm
zag hem vandaag in de tekenfilm dus
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 15:46
Verwijderd
Citaat:
V€ÑØM schreef:

ik heb ook nooit beweerd dat het een villain is maar een personage in de tekenfilm
zag hem vandaag in de tekenfilm dus
ja, maar jij maakte die quote van mij toen iemand het had over harry osborne als 'flash', vandaar sorry voor de verwarring
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten