Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 10:45
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
perfectme schreef op 18-01-2005 @ 21:43 :
Holland op zijn smalst ...
hoe smaller hoe beter!!!
Oud 19-01-2005, 14:31
Sjoerd
Sjoerd is offline
Stom hoor!
Oud 19-01-2005, 19:30
Spelleider!
Spelleider! is offline
Het is een gelijkspel, de weerwolven krijgen een PM over tussen wie ze mogen kiezen.

1. Perfectme
2. ABgirl
3. Cytherea
4. dutch gamer
5. ValliantWarrior
6. TheRedArrow
7. Hi
8. Lilith
9. Paris (voorheen: a*rainbow*girl)
10. Brighteyes (voorheen: ZiPPiT!)
11. Shortiej
12. RuuT
13. Eye of Sauron
14. Jolle
15. Sjoerd

blauw is verhangen
rood is opgegeten
Oud 19-01-2005, 21:12
Verwijderd
Dit heb ik echt enorm gemist! als dit spel weer klaar is sturen jullie mij dan even een PM? Dat zou ik echt wel heel fijn vinden!
Oud 20-01-2005, 11:43
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Dukko schreef op 19-01-2005 @ 22:12 :
Dit heb ik echt enorm gemist! als dit spel weer klaar is sturen jullie mij dan even een PM? Dat zou ik echt wel heel fijn vinden!
We missen jouw gehuil naar de maan niet echt moet ik zeggen.
Oud 20-01-2005, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 20-01-2005 @ 12:43 :
Maar je hebt het wel onthouden
Oud 20-01-2005, 14:13
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik verdenk Eye of Sauron.
Waarom? Geen idee.
Oud 20-01-2005, 14:15
Paris
Paris is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 20-01-2005 @ 12:43 :
Oja. Dat weet ik nog wel.
Als ik er aan denk, dan pm ik wel even.
Oud 20-01-2005, 14:28
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 20-01-2005 @ 15:13 :
ik verdenk Eye of Sauron.
Waarom? Geen idee.
Omdat je een Belg bent?
Oud 20-01-2005, 15:26
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 20-01-2005 @ 15:28 :
Omdat je een Belg bent?
Ik ben helemaal Nederlands hoor!
Oud 20-01-2005, 18:54
Spelleider!
Spelleider! is offline
De weerwolven hebben gekozen en Eye of Sauron wordt opgehangen.

1. Perfectme
2. ABgirl
3. Cytherea
4. dutch gamer
5. ValliantWarrior
6. TheRedArrow
7. Hi
8. Lilith
11. Shortiej
12. RuuT
13. Eye of Sauron
14. Jolle
15. Sjoerd

blauw is verhangen
rood is opgegeten

De weerwolven mogen eten tot Vrijdagavond 21 januari om 22:00 uur
Oud 21-01-2005, 10:56
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
De mysterieuze indringer uit het zuiden, die alleen bekend staat als 'de Belg', realiseerde zich dat er nog dorpelingen waren die zijn bedrog doorzien hadden. De vriendelijke en wijze Burgemeester bijvoorbeeld. Deze man, die bij de dorpelingen bekend stond als 'Eye', vanwege zijn voortuitziendheid, spoorde de dorpelingen aan elkaar niet op te hangen maar voor de indringer uit het zuiden te kiezen.
De Belg zette de domme dorpelingen echter tegen elkaar op, waardoor geen beslissing kon vallen. De Belg was zo bevreest geworden dat hij zijn zelfgefokte Hellehonden (waarvan ook de ware namen niet bekend zijn, laten we ze maar 'de weerwolven' noemen) op de vriendelijke burgemeester afstuurde.
De Belg was tevreden. De domme massa deed precies wat hij wou. Eerst de tovenaar uit de weg geruimd, toen de ziener, en nu ook al de Burgemeester. En als er nog een dorpeling was die hij niet met leugens of geslijm kon overhalen, dan kon hij zijn trouwe dienaren, de 'weerwolven' erop af sturen........

Leve België!
Oud 22-01-2005, 08:51
hi
hi is offline
Citaat:
Spelleider! schreef op 20-01-2005 @ 19:54 :
De weerwolven mogen eten tot Vrijdagavond 21 januari om 22:00 uur
komt de uitslag nog?
Oud 22-01-2005, 09:43
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
hi schreef op 22-01-2005 @ 09:51 :
komt de uitslag nog?
Misschien kan je wat geduld uitoefenen?
Oud 22-01-2005, 09:44
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 21-01-2005 @ 11:56 :
De mysterieuze indringer uit het zuiden, die alleen bekend staat als 'de Belg', realiseerde zich dat er nog dorpelingen waren die zijn bedrog doorzien hadden. De vriendelijke en wijze Burgemeester bijvoorbeeld. Deze man, die bij de dorpelingen bekend stond als 'Eye', vanwege zijn voortuitziendheid, spoorde de dorpelingen aan elkaar niet op te hangen maar voor de indringer uit het zuiden te kiezen.
De Belg zette de domme dorpelingen echter tegen elkaar op, waardoor geen beslissing kon vallen. De Belg was zo bevreest geworden dat hij zijn zelfgefokte Hellehonden (waarvan ook de ware namen niet bekend zijn, laten we ze maar 'de weerwolven' noemen) op de vriendelijke burgemeester afstuurde.
De Belg was tevreden. De domme massa deed precies wat hij wou. Eerst de tovenaar uit de weg geruimd, toen de ziener, en nu ook al de Burgemeester. En als er nog een dorpeling was die hij niet met leugens of geslijm kon overhalen, dan kon hij zijn trouwe dienaren, de 'weerwolven' erop af sturen........

Leve België!
Oud 22-01-2005, 11:17
Spelleider!
Spelleider! is offline
De weerwolven kwamen wat traag op gang. Langzaam zetten zij een tand in BrightEyes. Maar de smaak beviel maar al te goed en dus schrokten zij de rest van deze dorpeling op.

1. Perfectme
2. ABgirl
3. Cytherea
4. dutch gamer
5. ValliantWarrior
6. TheRedArrow
7. Hi
8. Lilith
11. Shortiej
12. RuuT
13. Eye of Sauron
14. Jolle
15. Sjoerd

blauw is verhangen
rood is opgegeten

De dorpelingen mogen weer stemmen. Zij hebben de tijd tot zondag 20.00 uur
Oud 22-01-2005, 14:11
hi
hi is offline
Hi Cytherea als ik zeg dat jij een weerwolf bent hoe ga je je dit keer dan verdedigen?
Oud 22-01-2005, 23:11
perfectme
perfectme is offline
Ik mag geen theoriëen meer spuien of wel?
Oud 23-01-2005, 14:03
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
perfectme schreef op 23-01-2005 @ 00:11 :
Ik zie zo snel niets in de regels staan, maar volgens mij moet het er eigenlijk wel staan. Maargoed, lees de regels gewoon een keer helemaal door. Staat er niets, dan mag je praten.
Oud 23-01-2005, 15:04
Paris
Paris is offline
Citaat:
perfectme schreef op 23-01-2005 @ 00:11 :
Volgensmij mag het wel. Als het niet mag, dan houdt niemand zich er aan. Dus ik vind, spui die theoriëen maar, want je hebt me nieuwsgierig gemaakt.
Oud 23-01-2005, 15:34
Scharfenberg
Scharfenberg is offline
Wanneer iedereen zich niet aan een regel houd, betekend dat dan dat jij het ook niet moet doen?
Oud 23-01-2005, 15:39
Paris
Paris is offline
Citaat:
Scharfenberg schreef op 23-01-2005 @ 16:34 :
Wanneer iedereen zich niet aan een regel houd, betekend dat dan dat jij het ook niet moet doen?
Nee.
Maar als iedereen het doet en de spelleider zegt er niks van. Dan kan je er wel van uitgaan dat jij het ook mag.
Oud 23-01-2005, 16:24
Spelleider!
Spelleider! is offline
Iedereen mag theorieën spuien: ook de mensen die dood zijn of de mensen die niet eens mee hebben gedaan. Je moet je echter wel aan de overige regels houden.
Zo mag een ziener achteraf bijvoorbeeld niet gaan vertellen welke functies hij/zij allemaal weet.
Ook is het niet de bedoeling dat je je functie vertelt aan iemand die dood is of niet mee speelt, zodat diegene vervolgens zijn kennis in dit topic kan plaatsen.

Maar ik ga er vanuit dat jullie zelf ook wel snappen wat er wel of niet kan.
Oud 23-01-2005, 18:07
Scharfenberg
Scharfenberg is offline
Citaat:
Spelleider! schreef op 22-01-2005 @ 12:17 :
De dorpelingen mogen weer stemmen. Zij hebben de tijd tot zondag 20.00 uur
In het laatste-pm topic;
Citaat:
Paris schreef op 23-01-2005 @ 16:07 :
Spelleider!
Wordt hiermee bedoelt dat Paris een stille hint geeft dat zij één van de dorpelingen is? Of snap ik het spel (nog) niet?
Oud 23-01-2005, 18:14
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Scharfenberg schreef op 23-01-2005 @ 19:07 :
In het laatste-pm topic;

Wordt hiermee bedoelt dat Paris een stille hint geeft dat zij één van de dorpelingen is? Of snap ik het spel (nog) niet?
Ja dat zou kunnen. Ze zou natuurlijk ook weerwolf kunnen zijn en dan was de laatste PM dus misschien ook wel aan Spelleider!. Met andere woorden: die post zegt helemaal niets.
Oud 23-01-2005, 18:24
hi
hi is offline
maar toch fijn dat er even gereageerd wordt. Ik ga er wel vanuit dat rainbow een dropeling is.
Oud 23-01-2005, 18:24
Scharfenberg
Scharfenberg is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 23-01-2005 @ 19:14 :
Ja dat zou kunnen. Ze zou natuurlijk ook weerwolf kunnen zijn en dan was de laatste PM dus misschien ook wel aan Spelleider!. Met andere woorden: die post zegt helemaal niets.
Daarvoor plaatst zij een post met:

Citaat:
Paris schreef op 19-01-2005 @ 20:41 :
Keyser Saus
Oud 23-01-2005, 18:45
Paris
Paris is offline
Citaat:
hi schreef op 23-01-2005 @ 19:24 :
maar toch fijn dat er even gereageerd wordt. Ik ga er wel vanuit dat rainbow een dropeling is.
Mooizo, want dat ben ik ook.
En met die post was niks bedoeld, ik had er niet over nagedacht dat mensen van dit spel dat dan weer lezen, enzovoort.
Oud 23-01-2005, 18:59
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Scharfenberg schreef op 23-01-2005 @ 19:24 :
Daarvoor plaatst zij een post met:
Oké... maar wat ik maar wilde zeggen: wat er in dat topic geplaatst wordt is echt niet te vertrouwen (als het om dit spel gaat). Ze kan net zo goed gewoon een vraag hebben gesteld aan Spelleider!. Maar laten we er verder maar over ophouden, want hier schieten we verder niets mee op.
Oud 23-01-2005, 19:12
Spelleider!
Spelleider! is offline
De dorpelingen komen er niet uit en vragen hulp van buitenaf. Laat die hulp nou net van de weerwolven komen...

De weerwolven zullen dus bepalen wie er na het gelijkspel wordt opgehangen en wie een tweede kans verdient/verdienen.
Oud 24-01-2005, 09:07
Verwijderd
Citaat:
hi schreef op 22-01-2005 @ 15:11 :
Hi Cytherea als ik zeg dat jij een weerwolf bent hoe ga je je dit keer dan verdedigen?
Niet, maar als je eens goed rondkijkt op dit forum kun je er zo al één weerwolf uit halen. Ik zou de aanwijzing zelfs kunnen linken, maar een beetje puzzelen kan geen kwaad voor jullie luie donders.

Waarom zou ik trouwens weerwolf zijn? Waarom jij niet?
Oud 24-01-2005, 11:37
Spelleider!
Spelleider! is offline
Ongeduldig staan de dorpelingen te wachten op het oordeel wie zij zullen gaan ophangen.
De strop is klaar gemaakt en hangt het slachtoffer op te wachten.
Langzaam wordt Cytherea naar het offerblok geleid. Haar hoofd gaat door de lus en de zak wordt van haar hoofd afgehaald.
Het laatste woord is aan haar:

"Jullie begaan weer een fout! Ik was ook maar een dorpeling!!"

1. Perfectme
2. ABgirl
3. Cytherea
4. dutch gamer
5. ValliantWarrior
6. TheRedArrow
7. Hi
8. Lilith
11. Shortiej
12. RuuT
13. Eye of Sauron
14. Jolle
15. Sjoerd

blauw is verhangen
rood is opgegeten

En opnieuw hebben de weerwolven het voor het zeggen. Zij kunnen tot vanavond 20.00 uur doorgeven wie in de soep belandt.
Oud 24-01-2005, 19:22
Spelleider!
Spelleider! is offline
En als de dorpelingen net van deze schok zijn bekomen, merken ze dat ze iemand uit hen missen, Lilith is verdwenen, alweer een smakelijk hapje voor de weerwolven.....

1. Perfectme
2. ABgirl
3. Cytherea
4. dutch gamer
5. ValliantWarrior
6. TheRedArrow
7. Hi
8. Lilith
11. Shortiej
12. RuuT
13. Eye of Sauron
14. Jolle
15. Sjoerd

blauw is verhangen
rood is opgegeten

De dorpeling hebben tot Dinsdagavond 25 januari om 20:00 de tijd om hun stem uit te brengen...
Oud 24-01-2005, 19:35
Sjoerd
Sjoerd is offline
3 dorpelingen, 3 weerwolven.
dorpelingen hangen weerwolf, weerwolf eet dorpeling. dorpelingen hangen weerwolf, weerwolf eet dorpeling.
dorpeling hangt weerwolf. Dorpelingen winnen.

Dit moet het dus worden, als het gelijkspel een keer word. Dan hebben de weerwolven al gewonnen.
Oud 24-01-2005, 19:38
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 24-01-2005 @ 20:35 :
3 dorpelingen, 3 weerwolven.
dorpelingen hangen weerwolf, weerwolf eet dorpeling. dorpelingen hangen weerwolf, weerwolf eet dorpeling.
dorpeling hangt weerwolf. Dorpelingen winnen.

Dit moet het dus worden, als het gelijkspel een keer word. Dan hebben de weerwolven al gewonnen.
Het kan ook gelijkspel worden tussen weerwolven natuurlijk, maar laten we daar maar niet van uitgaan.
Oud 24-01-2005, 19:43
Scharfenberg
Scharfenberg is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 24-01-2005 @ 20:38 :
Het kan ook gelijkspel worden tussen weerwolven natuurlijk, maar laten we daar maar niet van uitgaan.
Dan is toch het gevolg dat de weerwolven weer uit degene moeten kiezen met wie het gelijk spel is?
Oud 24-01-2005, 19:48
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 24-01-2005 @ 20:38 :
Je bedoelt in Gelijkspel van de weerwolven? dat gebeurt ook maar zelden, mwnat meetsal is het gelijkspel tussen 2 personen, en met 3 weerwolven.. dan komt er geen gelijkspel tussne de wolfjes, met 2 is die kans er wel..
Oud 24-01-2005, 19:49
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Scharfenberg schreef op 24-01-2005 @ 20:43 :
Dan is toch het gevolg dat de weerwolven weer uit degene moeten kiezen met wie het gelijk spel is?
Ja, gewoon zoals dat altijd gaat met gelijkspel... (ik snap je punt/vraag niet )
Oud 24-01-2005, 19:51
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 24-01-2005 @ 20:48 :
Je bedoelt in Gelijkspel van de dorpelingen? dat gebeurt ook maar zelden, mwnat meetsal is het gelijkspel tussen 2 personen, en met 3 weerwolven.. dan komt er geen gelijkspel tussne de wolfjes, met 2 is die kans er wel..
De kans dat er gelijkspel is tussen twee of drie weerwolven is klein, maar het is wel een kans (groter dan 0 ).
Oud 24-01-2005, 19:54
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 24-01-2005 @ 20:51 :
De kans dat er gelijkspel is tussen twee of drie weerwolven is klein, maar het is wel een kans (groter dan 0 ).
Jup, we mogen niks uitsluiten he..
Oud 24-01-2005, 20:35
hi
hi is offline
Aangezien wij de dorpelingen gaan winnen: Hi zeker een dorpeling. Iedereen die dorpeling is zich hier melden
Oud 24-01-2005, 21:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 24-01-2005 @ 20:51 :
Bij de vorige ronde was het gelijkspel tussen mij en Jet: 2 weerwolven. En op dat moment waren er nog 3 weerwolven en heel wat meer dorpelingen!
Oud 24-01-2005, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 24-01-2005 @ 10:07 :
Niet, maar als je eens goed rondkijkt op dit forum kun je er zo al één weerwolf uit halen. Ik zou de aanwijzing zelfs kunnen linken, maar een beetje puzzelen kan geen kwaad voor jullie luie donders.

Waarom zou ik trouwens weerwolf zijn? Waarom jij niet?
en omdat jullie niet luisteren:

http://forum.scholieren.com/showthre...2#post15427042 (en als je goed kijkt naar de datum.. weet je meteen waar het over ging.. of moet ik dat ook uitleggen)
Oud 24-01-2005, 22:50
Verwijderd
Idd vrij duidelijk ja
Oud 24-01-2005, 23:01
Verwijderd
Ja.. maar niemand luistert naar mij, maar naar hi. Wat is de logica om mij op te hangen? Ik zie het niet hoor. Hi stookt jullie op door dorpelingen verdacht te maken en jullie trappen er met open ogen in.
Oud 25-01-2005, 07:47
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik denk ook niet dat Cytherea het is, die is vorig spel ook al weerwolf geweest, lijkt me raar.
Paris vind ik wel heel verdacht inderdaad, stom foutje in dat topic. En het lijkt me ook waarschijnlijker dat ze de weerwolf is omdat zij vorige keer geen weerwolf was.
Oud 25-01-2005, 09:37
MieX
MieX is offline
Citaat:
hi schreef op 24-01-2005 @ 21:35 :
Aangezien wij de dorpelingen gaan winnen: Hi zeker een dorpeling. Iedereen die dorpeling is zich hier melden
Pas maar op, zometeen zijn er nog 5 mensen die zichzelf als dorpeling melden
Oud 25-01-2005, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 25-01-2005 @ 08:47 :
Ik denk ook niet dat Cytherea het is, die is vorig spel ook al weerwolf geweest, lijkt me raar.
Paris vind ik wel heel verdacht inderdaad, stom foutje in dat topic. En het lijkt me ook waarschijnlijker dat ze de weerwolf is omdat zij vorige keer geen weerwolf was.
ohja, kansrekening krijg je pas in de derde he?
Oud 25-01-2005, 11:08
hi
hi is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 25-01-2005 @ 00:01 :
Ja.. maar niemand luistert naar mij, maar naar hi. Wat is de logica om mij op te hangen? Ik zie het niet hoor. Hi stookt jullie op door dorpelingen verdacht te maken en jullie trappen er met open ogen in.
Zodra jij mij openlijk gaat verdenken ga je de fout in ! Ik vroeg je je te verdedigen tegen mijn verdenking Dat betekent niet dat wanneer jij op wordt gegeten dat ik een weerwolf ben. De weerwolven laten mij nu nog leven omdat ik enigzins verdacht ben . Ik dacht eigenlijk Cytherea weer weerwolf
Oud 25-01-2005, 11:25
Verwijderd
Citaat:
hi schreef op 25-01-2005 @ 12:08 :
Zodra jij mij openlijk gaat verdenken ga je de fout in ! Ik vroeg je je te verdedigen tegen mijn verdenking Dat betekent niet dat wanneer jij op wordt gegeten dat ik een weerwolf ben. De weerwolven laten mij nu nog leven omdat ik enigzins verdacht ben . Ik dacht eigenlijk Cytherea weer weerwolf
maar ik ben niet opgegeten, maar opgehangen.. omdat jij de dorpelingen hebt laten denken dat ik de slechterik was. Ach ja. Ik had die ronde ook gewoon mee moeten doen, dan was Paris al opgehangen geweest.

mijn weerwolfverdachten zijn:
Jolle
Hi
Paris
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten