Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De eerste is idd wat je zegt, de bal, het gezicht, de heupen De achtergrond vind ik ook niet super, had wel wat egalen gemogen. De 2de , ja super, kan er niets over zeggen (da's dus goed) -compo is ok, kleuren zijn goed, matriaal lekker, sfeervol! ![]() De 3de, oh god, Bij een ballerina denk ik aan sierlijkheid, en beweging, die bovenbenen zijn echt veel te recht, en door het rokje lijken de bovenbenen 2 keer zo kort, De depresieve "gothic" look op d'r gezicht, en dat kruisje, halen het laatste beetje sierlijkheid kompleet weg. ook de gestreste arcering past niet bij de voorstelling (kan natuurlijk als contrast gezien worden ![]() Zou ook wat meer lichtval gebruiken, 1 lichtbundel nemen en daar al je schaduwen op aanpassen [edit] haar lijf?? waar zitten haar benen aan vast?? aan de rechterkant loopt het gewoon over in de achtergrond, en aan de linkerkant kan ik er helemaal niets van maken, (stom dat ik dat nu pas zie. [/edit] Volgens haar borsten komt het licht van rechtsboven, maar in haar haar, van linksboven, bij haar rechterarm recht van boven, op haar spietze en rokje recht van voren, houd rekening met lichtval, zeker 4 lichtbronnen is echt veel te veel. tenzij het zo moest, maar dan klopt het nog niet. de 4de hou zelf niet van de voorstelling, maargoed, het haar van het vrouwelijke figuur is binnenin heel netjes, maar zodra het op de achtergrond komt is het afgeraffelt, De trui is echt gaaf, mooi getekent. En ja , dat handje he ![]() de 5de, mooi gebruik gemaakt van de lengte, (afgesneden), hou daar persoonlijk wel van. leuke tekening, erg illustratief, geen kritiek of commentaar. Vind dat je mooie dingen maakt, tekenen gaat je goed af, probeer jezelf niet vast te bijten in 1 stijl. probeer alles uit, anders blijf je erin vast zitten, en kan je je alleen nog maar van dezelfde kritiek voorzien. en daar leer je niets van, da's zonde. meer meer meer!
Laatst gewijzigd op 21-01-2005 om 23:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: