Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en bedankt ![]()
||
Citaat:
![]() misschien is het idem goed hulp te zoeken..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() thx. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En thx Ruud. Omdat ik nog meer inspiratie had: ![]() (Ze zijn niet zo goed, maja, wilde ze toch even posten.) Het is een manier van uiten, Laten zien hoe ik me voel. Gevoel van woede, angst, verdriet. Kan je begrijpen wat ik bedoel? Het is geen schreeuw om hulp, Geen aandachttrekkerij. Dat is misschien wat jij denkt, Maar luister even naar mij. Ik weet nog een tijd geleden, Het kwam langzaam mijn leven binnen, Tegen de krassen op mijn armen, Moest ik steeds weer nieuwe smoezen verzinnen. Ik doe het niet express, Niet voor mijn plezier, of om een ander te pesten. Ik wil er wel mee stoppen, Want ja, dat is toch het beste. Maar opeens was ik verslaafd, En stoppen ging niet meer. Om mijn gevoel te onderdrukken, Moest ik me snijden, keer op keer. En al gaat het stukken beter, Ook al vergis ik me nog af en toe. De littekens zullen blijven, En mij herinneren aan dit gedoe. ********************************************* Al mijn hele leven lang, Ben ik bang om te falen. Al mijn hele leven lang, Voel ik me altijd minder waard. En al mijn hele leven lang, Loop ik van mezelf te balen. "Het hoort bij de leeftijd" "Het is de pubertijd" Dat is wat er word gezegd en; "Kom op nou meid!" Maar het heeft me nou lang genoeg geduurd, Ik heb het nou wel gehad. Mag het nou niet anders zijn? Want ik ben het meer dan zat! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En als ik wat nodig had, moest ik aan de socio's van de gesloten afdeling vragen of ze het aan de socio's van de open afdeling door wilden geven en ook dat werd regelmatig vergeten. Oftewel; ik ben blij dat ik weer thuis ben.
||
Citaat:
Je kwam op het 'verkeerde' moment, want je hebt gewoon een kamer nodig op de afdeling, dit is toch geen doen!!!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Op zoek Martine_meisje | 4 | 01-01-2005 15:07 |