![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: ze zouden eens wat meer dingen moeten verbieden hier in Nederland (overal eigenlijk). ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: heb ik al gereageerd maar dit moest even gezegd worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meer echt sociaal onaanvaardbare dingen, zoals dit soort pedofiele praktijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige dingen zijn wel verboden maar daar staat dan weer een lage straf op, of er zijn ineens verzachtende omstandigheden of weet ik wat. Er kunnen zoveel dingen gebeuren zonder dat er ooit eens iemand gestraft wordt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sommige dingen. Bijv.:....................... Er kunnen zoveel dingen gebeuren. Bijv.:............... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2/3: Weet ik dat, verkrachtingszaken, waarin de dader nooit gestraft wordt omdat er gewoon te weinig aan gedaan wordt óf er zijn op de één of andere manier verzachtende omstandigheden, óf er staat wel een straf op, maar na een jaar of 2 kan de dader vrolijk weer verder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Martijn beschouwt dergelijke relaties als aanvaardbaar. Martijn strijdt dus voor acceptatie of in elk geval een gedoodbeleid. Het is aan de politiek om daar iets mee te doen. Elke belangenorganisatie is vrij om te strijden voor wat zij wil, zolang ze zich daarbij maar niet van onwettige middelen bedient. En trouwens, ikkeleerlinge, je moet eens niet mijn woorden zo uit hun verband rukken. Ik bedoel niet te zeggen dat kind-volwassene-relaties maatschappelijk aanvaardbaar zijn, maar dat de manier die Martijn gebruikt (dialoog en internet) aanvaardbaar is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus zolang Martijn zich houdt aan de wet (en dat doen ze) is er helemaal niets aan de hand. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk mag iedereen denken wat hij wil. Ik ben alleen bang dat zoiets de verkeerde kant op zal gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik het feit dat een kansloze xenofoob als Geert Wilders boven de twintig zetels in peilingen uit kan komen beangstigender dan een keurige belangengroepering, die bovendien ook zelf echt wel weet dat alle ogen op haar gericht zijn en zich daarom koest houdt. En ikkeleerlinge: jij moet nog veel leren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pedofilie vind ik gewoon verschrikkelijk, dat ik daarbij doorsla naar een niet-meer-vrijheid-van-meningsuiting-idee, is misschien wat overdreven. Dat tweede vind ik trouwens ook, maar dat heeft hier niets mee te maken. ![]() Over arrogantie gesproken, die laatste opmerking is ook niet bepaald aardig, wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Het uitgangspunt is dat een mening nooit verboden kan worden. Misschien wel het uiten van die mening (wat in mijn ogen ook belachelijk is en een smet op het Nederlandse rechtssysteem) maar het hebben van een mening kun je nooit verbieden. Gedachtenpolitie is walgelijk en abject. Citaat:
Trouwens, de kans dat anderen zich door Martijn aangespoord voelen lijkt me vrijwel denkbeeldig. De meeste pedofielen weten zelf ook wel dat ze dingen willen die niet mogen, maar ze hebben een geestelijke stoornis. Ze willen het niet, maar ze doen het toch. Daarom zie ik ze meer als patiënten. In elk geval is er nog nooit iemand geweest die de site van Martijn heeft bezocht en daarna dacht: 'hee, laat ik vanmiddag eens de pedofiel gaan uithangen'. Je kiest er niet voor. Die mensen zijn doodongelukkig en alleen voor die reden is het al goed dat er een vereniging voor hun belangen strijdt. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat mij betreft wordt het verbod op naaktlopen (als dat er is, ik heb er geen weet van) afgeschaft hoor, maar ik probeerde alleen duidelijk te maken waarom zo'n verbod er zou kunnen zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als de leden van Martijn van mening zijn dat kind-volwassene-relaties niet ongezond zijn, dan is dat hun goed recht. Misschien zijn we het daar niet mee eens, maar het gaat veel te ver om te zeggen dat er niets goeds van komt. Zij zien dat anders en het zou nogal arrogant zijn om daar tegenin te gaan. Moeten wij gaan treden in hun feitelijke waardering? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij verkrachters valt er eventueel nog over te twisten of ze door anderen of door de televisie getriggerd worden (die smerige rap- en r&b-troep draagt in elk geval niet veel bij aan het respect voor vrouwen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maaaarr, ( zwaar offtopic), die gekozen partij behartigt niet de mening van iedereen in een land, maar alleen van de mensen die op die partij hebben gestemd. Bij de laatste verkiezingen werdt de stem van links nederland niet vertegenwoordigt in het parlement, alhoewel de PvdA de eennaar grootste partij was, en bjna evengrot als de partij die de meeste stemmen heeft gekregen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|