Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hij bedoel Nelly niet Nelly Fortado toch? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
sinds wanneer is hij dan RnB? shit hier is echt een grote verdraaing van het begrip RnB, mensen denken altijd aan Destiny's child e.d. maar nu ook nelly als RnB wordt gezien gaat het helemaal de verkeerde kant op zonde Rat
||
Citaat:
|
![]() |
om ff op iedereen te reageren....
1: Je hoort iedereen WEER over het image van Nelly, ik zelf vind dat juist cewl zijn image maar oke daar kunnen meningen oververschillen, maar wat boeit dat image nou het gaat om de muziek die die maakt of niet dan... 2: nee hijs idd niet RnB maar Hiphop en om jullie voor te zijn misschien zelfs wel HipPop, maar wat boeit het nou wat voor stijl het is als het maar mooie muziek is. 3: nellyville is juist veel beter dan Contry Grammar, daar had je dr na 2 weken al genoeg van , maar hier is juist (bij mij tenminste) hoe vaker je em hoort hoe leuker de liedjes
||
Citaat:
![]() 2. Als het maar mooie muziek is ja.. en daar is het merendeel het niet echt mee eens blijkbaar 3. Hoe lang heb je die cd al? en btw JIJ vindt nellyville beter ![]() |
![]() |
|
kheb de helft van de posts gedelete.
als je je niet voor deze muziek interessert blijf dan weg uit deze topic anders hebbe we binnen de kortste keren weer et probleem dat andere muzieksmaken weer niet gerespecteerd worden. niet dat dat nu wel altijd et geval is maar ok. ik citeer uit de announcement: "Als je een band/artiest niet goed vind is daar niks mis mee, maar geef dan redenen waarom, en blijf niet steken bij lege argumenten als "omdat het klotemuziek is". Beter nog : als je geen reply hebt, reageer dan helemaal niet, en laat het topic links liggen. Heb respect voor andere stijlen!!!"
||
Citaat:
hadden hun niet zo die shit van POP ? RnB = rhytem and blues, en dat kom ik tegenwoordig echt niet meer tegen bij die schijtclipjes op tv Rat
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ja joh daarom zeg ik ook ARRENBIE en niet R&B, zit een groot verschil tussen die 2....
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Funk Disco G-Funk Gospel Soul 70s Soul Contemporary R&B Motown New Soul Quiet Storm arrenbie = Contemporary R&B oftewel, usher,nelly,sisqo arrenbie......
|
verschil maken tussen arrenbie en r&b vind ik eigenlijk belachelijk... nouja het verschil niet maar wel om het zo te noemen (arrenbie
![]() (tuurlijk is die shit uit de top 40 geen ECHTE rnb... er zit geen soul in enzo dat snap ik ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Concert Nelly in Ahoy (nelly haters hou je dr dit x alsjeblieft buiten) rickert | 94 | 15-01-2003 23:25 | |
Muziek |
Nelly B@RTOLI | 40 | 28-11-2002 19:53 | |
Muziek |
Laatste CD die je gekocht hebt? Rabbi Daniel | 105 | 18-11-2002 15:36 | |
Muziek |
Welke cd heb jij 'grijsgedraaid'... Shah of Blah | 74 | 14-08-2002 18:45 | |
Muziek |
Poepszzz who Like NELLY??? NellyWannaBee | 45 | 04-07-2002 20:27 |