![]() |
||
Citaat:
![]() Heb ik net een leuke dag gehad en voel ik me hartstikke goed, ga ik daarna eten eten eten ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Tis zo stom. Ik maak elke dag plannen over wat ik mag eten, maar dan aan het eind van de dag verpest ik het, en ik zit ook steeds te denken van 'dinsdag moet ik daar en daar heen dus dan kan ik geen vreetbui hebben en HELP'. Of 'we hebben geen eetbui-eten, of mn ouders zijn thuis en dan kan ik niet eten'. Omg what is wrong with me??? ![]() Ik wil toch ook niet vreten, ik wil toch afvallen? Ik spoor echt niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar je komt vanzelf de juiste jongen een keer tegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me btw af of dat van toepassing is op wat ik schreef: ik krijg nl niet de indruk dat het probleem daar ligt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: Wel weer een leuke week achter de rug. Maar weer te wienig nuttigs gedaan. Wel eindelijk wat dingen aan mijn kamer gedaan. Ziet er nu tenminste leefbaar uit. Ik geeft wel te veel uit aan van alles. Ik eet en drink ook veel te veel, en op idiote tijden vooral (eten dan). ik moet mijn P halen!
||
Citaat:
het is veel gemakkelijker om te kijken naar wat iemand anders verkeerd doet. en ze kijken duidelijk niet naar hun eigen persoon want dan zouden ze denken het is niet zo leuk wat we doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb weer zo'n verrotte klote pijn.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*hmmja heel voorzichtig knuffeltje * ![]() |
![]() |