Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2005, 16:57
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
sonho schreef op 04-02-2005 @ 17:24 :
Juist.

Geen echte vreetbuien want we hebben geen vreetbui-eten, maar wel het gevoel van tijdens een vreetbui. En eig is dat gewoon kut. (sorry)
En ja; vandaag weer...
Terwijl het net goed ging en ik al beetje was afgevallen.

I can only cry now.
Vreetbuien zijn idd zwaar kut
Heb ik net een leuke dag gehad en voel ik me hartstikke goed, ga ik daarna eten eten eten Bah!
Advertentie
Oud 04-02-2005, 17:09
ilse
ilse is offline
hoe zwak kan je zijn.. tsjonge jonge...

en thnx voor de pm's.. lief..

liesje en arno.. thnx.. heb zoveel gehad aan die gesprekken...

en vandaag..
gehoord dat ik ga verhuizen.. naja, van me vader naar me moeder.. wat een gedoe wordt dat, ik zie er zo tegen op
Oud 04-02-2005, 17:22
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
sonho schreef op 04-02-2005 @ 17:24 :
Terwijl het net goed ging en ik al beetje was afgevallen.
Je hoeft niet meer af te vallen
Oud 04-02-2005, 17:46
Dolores
Dolores is offline
Waarom is het altijd zo dat als ik me een paar dagen goed voel dat ik me daarna gigantisch kut voel?
Straks eten.. niet dat ik honger heb. :/ Gaat m'n moeder weer zeuren dat ik te weinig eet.. pff, bemoei je es met je eigen zaken.
Oud 04-02-2005, 17:46
WolterB
WolterB is offline
Vandaag voor t eerst dut jaar mn moeder weer gezien, is gezellig. Ben nu bij mn opa en oma en ga zometeen naar een verjaardag toe. Blijf dan bij een andere oom en tante slapen en dan zie ik ook mn kleine nichtjes weer
Oud 04-02-2005, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Dolores schreef op 04-02-2005 @ 17:57 :
Vreetbuien zijn idd zwaar kut
Heb ik net een leuke dag gehad en voel ik me hartstikke goed, ga ik daarna eten eten eten Bah!
idd. Vreselijk.
Citaat:
Ruudje schreef op 04-02-2005 @ 18:22 :
Je hoeft niet meer af te vallen
Wel.

Tis zo stom. Ik maak elke dag plannen over wat ik mag eten, maar dan aan het eind van de dag verpest ik het, en ik zit ook steeds te denken van 'dinsdag moet ik daar en daar heen dus dan kan ik geen vreetbui hebben en HELP'. Of 'we hebben geen eetbui-eten, of mn ouders zijn thuis en dan kan ik niet eten'. Omg what is wrong with me???
Ik wil toch ook niet vreten, ik wil toch afvallen? Ik spoor echt niet.
Oud 04-02-2005, 21:26
Ruudje
Ruudje is offline
Oud 04-02-2005, 21:59
Arashi
Arashi is offline
Wel/niet bellen of ik mag blijven slapen bij haar?

.. Bang, zo bang.

Ik wil, kan, niet. Hier. Alleen.

Neem nou verantwoordelijkheid.

Het stopt niet. Wat als..

Fout.
Oud 04-02-2005, 23:49
bradio8
bradio8 is offline
hmm eigenlijk heb ik al dat spul wat ik nu krijg wel verdient, karma ofzo. hmm al dat spul moet ik ook maar is gaan opbiechten. en dan? hmm niks. dan ga ik weer spijt hebben dat ik het gezegd heb. net als al dat andere spul. jaar geleden 1e pm. het is afgelopen, maar waarom spookt ze dan nog in mn hoofd? krijg ik zo`n vleemde flash midden op straat. het slaat nergens op. maar dat is natuurlijk een van de leuke dingen van het leven, het slaat nergens op. haha wat leuk. of niet. ik moet gewoon dag zeggen, een eind gaan hardlopen en nooit meer terugkomen. waarom gaat het met iedereen die ik ken beter dan met mij?
"Believe me when I say that you'll be fine
Cause you're probably doing better than me
You're probably doing better than me "
Oud 05-02-2005, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 04-02-2005 @ 22:26 :
Tisser?({)
Oud 05-02-2005, 10:51
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
sonho schreef op 05-02-2005 @ 10:23 :
Tisser?({)
Het gaat alweer (})
Oud 05-02-2005, 10:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het gaat weer goed, geloof ik Vakantie..
Ik heb zelfs al huiswerk gemaakt
Oud 05-02-2005, 11:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik werd wakker vanmoregn (oké, oké, het was vanmiddag) en realiseerde me opeens wat ik had gedroomd. Ik droomde dat ik m'n beste vriendin begroette (we waren in de hal van m'n middelbare school), dat ik -zoals gebruikelijk- een knuffel kreeg, maar dat ze verder ging. Ze duwde me tegen de grond en begon me op m'n mond te zoenen. Waar iedereen overigens bijstond, inclusief haar vriendje. En toen sleurde ze me ergens anders heen en begon me écht te zoenen. En ze hield niet meer op. En ik vond het geweldig.

Kut.
Oud 05-02-2005, 11:55
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Oke moet ik mijn hart luchten?:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Zo.
Oud 05-02-2005, 15:53
marrel
marrel is offline
wat een keer goed carnaval vieren wel niet voor je humeur kan doen
Oud 05-02-2005, 16:37
leucomelas
leucomelas is offline
weer een keer goed zat, wordt het verneukt... godverdomme, laat me lekker even blij zijn ofsow... mijn mama;s kikkerkooi kapot gemaakt, was echt niet mijn bedoeling... grote barsten in de ramen.. die beesten hebben me nooit iets aangedaan, ipv dat ik hem dan ik elkaar mep... maak ik hun terrarium dood... goverdomme, zon trouwe beestjes... nooit iets fout doen en ik verpest hun bak... stel je voor dat een laticauda erop was gaan zitten, die zou heel zijn lijf open hebben geeneden... mama mij proberen te trossten, ben wel uur bezig geweest met haar vertellen dat het niet mijn bedoelihng was en dat ik het zo fucking kut vind. wil zelfs voor de bak betalen, maar dat laat zd niet toe. shit, kikkertjes, kei lief, kei mooi en ik doe ze weer iets aan... wat hebben zij mij gedaan?! volgende keer gewoon de persoon die hiervoor verantwoordelijk is in elkaar rammen, godverdomme

en ik heb last van me voet.. mnoet ik ook wel nergens tegenan schoppen idd... maar was even nodig... hij doet echt pijn...
Oud 05-02-2005, 17:01
Nona
Nona is offline
@ leucomelas: *knuf* Meis toch. Ongelukjes kunnen gebeuren, en als alleen het terrarium kapot is, is er toch niets aan de hand?

Ik heb een... BAAAAAAAAN!!!!! Maandag gaat hij me terugbellen, dan kunnen we afspreken wanneer hij me in gaat werken. . Ik ben zo blij, dit is nog de baan die ik wilde ook!!!! Yesyesyes!!!
Tentamen ging ook beter dan ik verwacht had. Ik had zó slecht gestudeerd, maar ik kon me toch een heleboel herinneren, terwijl het niet eens begrijpwerk was, maar gewoon leerwerk.
En maandag ga ik met Peter praten, hij zal het vast allemaal begrijpen. Komt goed, hij is lief en als ik hem uitleg waarom kan hij vast wel erop letten dat hij zo af en toe gewoon zegt wat hij denkt.

Ik ga voor mijn moeder strijken vanavond denk ik. Is zij ook weer blij.
Oud 05-02-2005, 17:23
Verwijderd
Zo, lange zware dag gehad. Ben moe, had eigenlijk veel te weinig geslapen vannacht, eigenlijk de hele week al. Maargoed. Op zich wel lekker gewerkt, alleen zoooo koud. Heb nu wel een knalrood hoofd en knalrode voeten.
Heb net een tennisafspraak gemaakt. Misschien wel weer leuk om dat op te pakken, lekker een uurtje in de week ofzo.
Zo, morgen dag weg. Vanavond naar vriendlief. Dus.
En nu ga ik eerst maar eens wat eten, want ik verga van de honger.

Love is touch,
touch is love.
Love is reaching,
reaching love.
Love is asking to be loved.
Oud 05-02-2005, 18:24
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
De zon is ondergegaan, de wereld is donker geworden,
de kleuren zijn verloren gegaan, opgeslokt door het donker.
Waar moet ik heen, wat doe ik hier nog?
Oud 05-02-2005, 18:30
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Ik word NU gek van mn moeder...waarom is ze zo onfare tijdens discussies en ruzies

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oud 05-02-2005, 20:25
snoopy
snoopy is offline
Aaaaah..... m'n vriendje is lief! Hij heeft een reisje naar Londen geregeld voor ons samen omdat we dan twee jaar samen zijn
Oud 05-02-2005, 20:26
Verwijderd
Ik vraag me af hoe sommige mensen het voor elkaar krijgen om alles zo te brengen dat je je er rot door gaat voelen... En hoe ze het voor elkaar krijgen om alles zo te draaien dat alles altijd aan anderen ligt. En bij anderen altijd overal (negatief) commentaar op hebben. En dat terwijl ze zelf ook lang niet alles goed doen. (Misschien juist wel daarom.) En zij zelf zijn zo zielige, want blablabla. Dat zal best, maar laat anderen dan iig met rust.

We hebben eindelijk weer eens een keer gewonnen. Het hield niet over, maar goed, winnen is winnen. Zelf niet echt heel geweldig gespeeld, maar ook niet heel slecht. En in het water was de meeste pijn iig wat minder.
Oud 05-02-2005, 21:06
Raven
Raven is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-02-2005 @ 13:09 :
Een afspraak is een afspraak. Hij heeft tot nu toe nog niets van zich laten horen.
Natuurlijk dat ik daar mee zit!

Kan mij die andere jongens wat schelen. Die staan ten eerste niet om me te springen en ten tweede moet er wel iemand zijn waar ik verliefd op ben.. Niet gewoon voor de fun..
ik snap het wel hoor
maar je komt vanzelf de juiste jongen een keer tegen
Oud 05-02-2005, 21:10
Raven
Raven is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-02-2005 @ 21:26 :
Ik vraag me af hoe sommige mensen het voor elkaar krijgen om alles zo te brengen dat je je er rot door gaat voelen... En hoe ze het voor elkaar krijgen om alles zo te draaien dat alles altijd aan anderen ligt. En bij anderen altijd overal (negatief) commentaar op hebben. En dat terwijl ze zelf ook lang niet alles goed doen. (Misschien juist wel daarom.) En zij zelf zijn zo zielige, want blablabla. Dat zal best, maar laat anderen dan iig met rust.

We hebben eindelijk weer eens een keer gewonnen. Het hield niet over, maar goed, winnen is winnen. Zelf niet echt heel geweldig gespeeld, maar ook niet heel slecht. En in het water was de meeste pijn iig wat minder.
Als er een spiegel zou bestaan, waarin je je eigen persoonlijkheid zou zien, zouden veel mensen daar niet in durven kijken
Oud 05-02-2005, 21:12
WolterB
WolterB is offline
Het is zaterdagavond, heb gisteren en vanmiddag een gezellige dag gehad, maar waarom wil ik vroeg mn bed in
Oud 05-02-2005, 21:14
justanothern00b
justanothern00b is offline
Citaat:
WolterB schreef op 05-02-2005 @ 22:12 :
Het is zaterdagavond, heb gisteren en vanmiddag een gezellige dag gehad, maar waarom wil ik vroeg mn bed in
Omdat je moe bent Waarschijnlijk heb je nog wat slaap in te halen
Oud 05-02-2005, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 05-02-2005 @ 22:10 :
Als er een spiegel zou bestaan, waarin je je eigen persoonlijkheid zou zien, zouden veel mensen daar niet in durven kijken
Als het zo erg is, dan moet je proberen er wat aan te veranderen. Of je moet jezelf realistischer zien.

Ik vraag me btw af of dat van toepassing is op wat ik schreef: ik krijg nl niet de indruk dat het probleem daar ligt.
Oud 05-02-2005, 21:28
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Mushu schreef op 05-02-2005 @ 18:23 :

Love is touch,
touch is love.
Love is reaching,
reaching love.
Love is asking to be loved.
John Lennon

ontopic: Wel weer een leuke week achter de rug. Maar weer te wienig nuttigs gedaan. Wel eindelijk wat dingen aan mijn kamer gedaan. Ziet er nu tenminste leefbaar uit. Ik geeft wel te veel uit aan van alles. Ik eet en drink ook veel te veel, en op idiote tijden vooral (eten dan).

ik moet mijn P halen!
Oud 05-02-2005, 21:51
Verwijderd
Ik zit met rare gedachten in mn hoofd.
Nee niet raar want ik heb ze eerder gehad, maar ze horen er gewoon niet.
En het zijn foute gedachten, ik wil ze niet.
So pleeeease, VERDWIJN!
Want dit maakt het allemaal niet makkelijker...
Oud 05-02-2005, 21:56
Raven
Raven is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-02-2005 @ 22:18 :
Als het zo erg is, dan moet je proberen er wat aan te veranderen. Of je moet jezelf realistischer zien.

Ik vraag me btw af of dat van toepassing is op wat ik schreef: ik krijg nl niet de indruk dat het probleem daar ligt.
natuurlijk wel.
het is veel gemakkelijker om te kijken naar wat iemand anders verkeerd doet.
en ze kijken duidelijk niet naar hun eigen persoon want dan zouden ze denken het is niet zo leuk wat we doen
Oud 05-02-2005, 22:48
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben weer een klein beetje blijer
Oud 05-02-2005, 23:52
Verwijderd
Ga ergens anders kloten, stelletje eikels!
Oud 06-02-2005, 00:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
We gingen uit vanavond. Ik had er best wel veel zin in. Speciaal een leuk nieuw carnavalskostuum gekocht. 'We kunnen', dacht ik nog. Dus ik zou met een vriend samen fietsen. Kom ik daar aan,z egt-ie dat zijn vriendin, waar ik ook heel goed mee bevriend ben, niet meer meegaat. Nou ja, oké, dan gaan we wel met ééntje minder. Maar die en die gaan opeens ook niet mee. Nou ja, genoeg mensen over, dus we gaan. We komen de kroeg in. M'n beste vriendin is daar al. In haar nieuwste jurk. Wow. Wat is ze mooi. Knuffel? Oké, knuffel. 'Niet te veel bij voelen, Mark'. We zijn een half uurtje binnen en ik probeer niet te veel met haar bezig te zijn. Opeens gaat die vriend van me een biertje halen. Na tien minuten is hij nog niet terug. 'Zeg, waar is W. heen?' vraag ik. 'Ow, die is naar huis'. Ik stomverbaasd. 'Ja, er scheen iets aan de hand te zijn'. Dus ik naar buiten, bellen: 'Wat is er aan de hand? Is e riets met je vriendin?' Hij liet doorschemeren van wel en zei dat zijn hoofd niet meer stond naar feestvieren. Toen stond ik alleen in de kroeg met m'n beste vriendin en een paar vrienden van haar en haar vriendje. Met hen heb ik dus absoluut niks. Opeens neem ik haar hand, pak m'n jas en neem d'r mee naar buiten. Ik leg uit wat W. aan de telefoon heeft uitgelegd enw at hij ahd gezegd. Ik verontschuldig me en zeg dat ik ook maar naar huis ga. Mijn hoofd staat nu ook niet meer naar feestvieren. Ik voel me schuldig dat ik haar nu óók al in de steek laat. 'Geen verontschuldigingen', zegt ze. Het is niet erg. 'Kom eens hier'. Knuffel. Niet wéér een knuffel, he. En zo láng. En zo close. En dan nog een kus op m'n linkerwang. Ik ben verliefd. Ik kan het niemand zeggen. Ik zit hiermee. En dan gaat hij óók nog eens opeens weg. Nu zit ik thuis. Wat voel ik me klote. En nu?
Oud 06-02-2005, 01:28
ilse
ilse is offline
auw auw auw...

die pm kwam hard aan. alles wat er in stond heeft me zo emt me beide benen op de grond gezet. dat er gewoon iemand is die alles wist, en dan ook echt alles. en niets gezegd heeft...

thnx..
Oud 06-02-2005, 02:14
professor2
professor2 is offline
ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen ik kan niet slapen
Oud 06-02-2005, 02:26
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Ik voel me eenzaam en alleen, en bovenal ik voel me zwaar KUT. Waarom kan het nu nooit eens meezitten in het leven.
Oud 06-02-2005, 03:10
Redhair
Redhair is offline
Godver hij maakt me kapot. zegt hij gister nog dat hij totaaaaaaaa geen geld had en echt niet uitkon. vraagt hij waar uik dan heen ga. ik zeg dus waar ik altijd heen ga, waar hij ook atijd heen gaat. doet ie vaag. maarja, hij kan eeeecht niet uit want heeft heemaaaaaal geen geld. zit ik toevallig even in een andere kroeg, komt hij daaar binnen! najaaa, hij zag mij, liep naar me toe, vertelde iets vaags over geld van zijn huismaat en dattie nu geen boodschapen meer kon doen. de rest van de tijd doet hij hee afstandelijk en ijna negerend. hij schaamt zich waarschijnlijk dood omdat hij de hele tijd loopt te liegen. ga ik weg, loop ik langs hem heen, zeg ik doei. houd ie me tegen. legt duidelijk uit hoe die aan t geld komt. zegt dat hij volgende week ook gaat, of ik dan ook kom. ik zeg misschien en vraag op de man af of hij nou nog wat wilde doen in de vakantie. begint ie weer over geld en werken. ik zeg dus dat niet alles geld kost. is t even stil, zegt hij dat hij 'echt waar' iets met me wilt doen, dat ik morgen online moet komen. vaaaaaaag. ik snap hem niet en word er helemaal gek van. altijd die vermoedens dat ie loog. toen we in de andere kroeg zaten zat ik al te denken, wedden dat hij zo meteen hier binnenkomt, en jaa hoor. godverdomme al die klote jongens ook godver zat er weer zon vent aan me daar. ik haat t allemaal.ik heb al helemaal geen vertrouwen in gozers, ewijst hij ff lekker dat ie zit te liegen. KLOOOTZAAAK!

I hate everything about you. Why do I love you?
Oud 06-02-2005, 10:06
moon
moon is offline
Borderline ik haat je! Heb je enig idee hoeveel mensen je al kapot hebt gemaakt?!

Vandaag gaat het gelukkig weer goed met me maar dat maakt het juist wel zo ingewikkeld en verwarrend. Ik geniet van het moment, zie later wel weer verder.
Oud 06-02-2005, 12:33
Raven
Raven is offline
het zonnetje schijnt

en ik ben in een happy happy joy joy stemming
Oud 06-02-2005, 14:36
Verwijderd
Ziek persoon! Mijn vermoedens zijn bevestigd, gore leugenaar... Mooie woorden, mooie ideeën maar geen daden. Ik snap het wel hoor, dat ze zo tegen je doen. Ik snap het ineens helemaal! Ik was blind en iedereen die iets vervelends over jou zei vond ik belachelijk. Jij was onschuldig, jij was een eerlijke lieve jongen... rot op. Niets is minder waar. Nooit maar dan ook nooit meer wil ik je tegen komen, want dan sta ik niet voor mezelf in. Je vind het ook nog allemaal grappig en voelt je er geweldig bij. Nou jongen, als jij het wilt, ga zo door, geniet er van... maar zo zal je geen vrienden (meer) maken. Iig niet met mij!
En meer tijd zal ik niet aan je besteden (voorlopig)...
Oud 06-02-2005, 14:53
Xonzo
Xonzo is offline
ik weet echt niet wat ik moet doen. al die maanden, bijna een jaar dat we elkaar kennen, elkaar de hele tijd gesteund hebben, elkaar alles konden vertellen, elkaar wel nooit zagen maar de grootste band in mijn leven was die met jou.
WAS was was???
Ik wil niet dat ze het doet, ik heb haar echt nodig. Zij heeft mij der uit gehaald, en nu wil ze zichzelf naar beneden storten. zo heb ik ze nog nooit gehoord, ben zo bang, zo gvd verschrikkelijk bang.
En ik, klein kind dattek ben
Oud 06-02-2005, 16:40
Verwijderd
ik word alleen maar bozer en bozer, verdrietiger en verdrietiger...
Oud 06-02-2005, 16:52
Verwijderd
Ik heb weer zo'n verrotte klote pijn. En naar de dokter gaan zal weinig zin hebben, want hij kan er toch ook weinig aan doen, denk ik...

Citaat:
Nattigheid schreef op 06-02-2005 @ 17:40 :
ik word alleen maar bozer en bozer, verdrietiger en verdrietiger...
*overhandigt een beetje rust en vrolijkheid aan Nattigheid*
Oud 06-02-2005, 17:12
Dolores
Dolores is offline
Na een aantal kutdagen eindelijk ook weer eens een leuke dag.. Zo gaat het de laatste tijd wel vaker, een paar stomme dagen en dan weer een leuke.. best jammer dat er meer stomme dan leuke dagen zijn, maar goed. Vandaag is leuk en ik ben vrolijk!
Oud 06-02-2005, 18:06
Mennuz
Mennuz is offline
Minder piekeren, meer genieten
Oud 06-02-2005, 18:20
Redhair
Redhair is offline
Waarom komt hij niet online? Waarom kon ik gisternacht niet snijden? Waarom heb ik het gevoel dat ik veel te veel heb gegeten, terwijl het juist wel goed was? Waarom wil ik hem zograag geloven, terwijl het eigenlijk wel duidelijk is dat hij alles bij elkaar liegt?
Dat laatste weet ik. Ik lieg ook alles bij elkaar, alleen ik doe het zo makkelijk dat niemand het door heeft. Hij doet vaag en krampachtig, dat het duidelijk word. Maar ik weet hoe het voelt om niet gelooft te worden, dus geloof ik hem graag.

Mijn hele leven is een leugen. Waar blijft die klotedood?
Oud 06-02-2005, 18:21
WolterB
WolterB is offline
Vanmiddag 3 uur lang een film gekeken

Echt boeiend en even wat anders dan de afgelopen dagen
Oud 06-02-2005, 19:40
Verwijderd
Whiej verliefd..

(Maar toch een raar gevoel over m'n ex )
Oud 06-02-2005, 19:57
Raven
Raven is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-02-2005 @ 17:52 :
Ik heb weer zo'n verrotte klote pijn. En naar de dokter gaan zal weinig zin hebben, want hij kan er toch ook weinig aan doen, denk ik...

*overhandigt een beetje rust en vrolijkheid aan Nattigheid*
heb je nu zo'n infrarood lamp of nog niet ?

*hmmja heel voorzichtig knuffeltje *
Oud 06-02-2005, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Raven schreef op 06-02-2005 @ 20:57 :
heb je nu zo'n infrarood lamp of nog niet?
Nee...ik geloof ook niet dat dat hierbij zou helpen...'t was min of meer over, maar dan moet ik steeds niezen en dan is het weer terug... Nu probeer ik dus het niezen steeds tegen te houden, anders wordt het nog erger, maar goed, dat lukt ook niet altijd...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten