Het gaat goed, we komen steeds dichter bij elkaar.
Afgelopen donderdag wel geschrokken. De woensdag daarvoor was hij geopereerd aan zijn knie en er was iets misgegaan met het inbrengen van een katheter (

) dus die had nog een week langer moeten blijven zitten. Donderdag mocht het er eindelijk uit en daar hadden we ons allebei op verheugd

. Maar toen ik bij hem kwam, was hij niet lekker en al snel voelde hij ontzettend warm aan. Ben snel een thermometer gaan kopen en hij bleek 40.3 graden koorts te hebben! Na wat rondgebel uiteindelijk op de eerste hulp terecht gekomen en toen is hij weer voor 2 dagen opgenomen in het ziekenhuis. Waarschijnlijk had hij een bacterie opgelopen. Ze hebben er een paardenmiddel tegenaan gegooid dus hij is vrij snel opgeknapt.
Het was niet heel ernstig maar ik was toch wel geschrokken en in het ziekenhuis zijn we veel bij elkaar geweest en heb echt het gevoel dat we weer wat dichter bij elkaar gekomen zijn. Ik heb nu echt voor hem gekozen. Vrijdag kwamen zijn ouders hem ophalen dus die heb ik toen ook gezien

. Wel snel maar het was niet erg gepland ofzo, en eigenlijk wel leuk

.
En nu ben ik alleen thuis in het huis van mijn ouders en ik mis hem alweer. Hij zou eerst vrijdag naar me toekomen maar ik heb hem net aan de telefoon gehad en hij komt woensdag al! Ik heb ontzettende zin om met hem hier het rijk alleen te hebben en lekker te luieren en te doen waar we zin in hebben. Ik heb wel een idee

.
Woensdagnacht nog degene gezien die altijd maar in mijn hoofd blijft zitten en hij doet me nog steeds veel. Maar ik heb nu besloten dat dat niets hoeft te betekenen, het is gewoon oude liefde en hij is nu niet meer goed voor me. Ik ben gelukkig nu en van hem raak ik alleen maar in de war en word ik onzeker. Dus ik kies voor mijn vriendje

. En nu echt, zonder twijfel of sabotage.
Ja, het gaat goed

.