Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder, als je denkt dat die pubertjes van de Hofstadgroep een 'ernstige bedreiging' van de democratie vormen, dan mis je gewoon realiteitszin. Het spijt me echt. |
![]() |
|||
Citaat:
Dat moslims altijd kwaad worden bij kritiek op hun religie, heeft niets te maken met het feit dat ze beledigd zouden worden. Veel moslims hebben nauwelijks zelfreflectie. Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hirsi Ali komt op voor de rechten van een bepaalde groep vrouwen die lang is onderdrukt. Daar komt verzet tegen, maar dat kan geen reden zijn om dan maar niets te doen voor die vrouwen. De tijd van het negeren van serieuze problemen onder het mom van godsdienstvrijheid en tolerantie tegenover buitenlanders is gewoon voorbij. Jammer dat er nog steeds mensen zijn die de mentaliteit van voor Pim Fortuyn blijven volgen van: geen kritiek leveren op buitenlanders, want dan provoceer en discrimineer je. Zou jij geen goede opvolger zijn van Marcel van Dam? Je bent walgelijk politiek correct, constant overtuigd van je gelijk en je haalt heel wat mensen het bloed onder de nagels vandaan. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 12:17. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry, ik moet nou eenmaal af en toe mijn ergernis even kwijt over de arrogante en betweterige manier van communiceren van Nare Man Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 12:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Of heb je soms de waarheid in pacht? Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb de waarheid niet in pacht, maar ik acht mijzelf zeker een beter mens dan Gèrtje Wèlders. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Daarnaast is pleiten voor belastingverlagingen en het verkleinen van de overheid helemaal niet immoreel. Belastingen zijn in principe immoreel. Het is namelijk dwang. Natuurlijk, een overheid is noodzakelijk, maar zoals wij dat in Nederland kennen gaat te ver. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En belastingverlaging voorstellen deden ze in Donald Duck ook altijd in de strijd om de verkiezingen. Dat Geert Wilders zich hier ook van bediend is typerend, want belastingverlaging is op het moment irreëel te noemen. Ik ben daarom ook benieuwd naar zijn begroting.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 13:18. |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Voor de rest mogen moslims zich uiteraard verenigen of zelfs afscheiden van de samenleving, mits men zich houdt aan de wet en bepaalde kernwaarden en -normen van onze westerse samenleving accepteert en uitdraagt. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En volgens mij ben jij (voor zover ik gelezen heb) juist het tegenovergestelde van een verharde vrije markt econoom, je grijpt elke kans om te beweren dat de vrije markt veel imperfecties heeft die moeten worden gecorrigeerd door de overheid...
Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 14:33. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() De meerderheid van wat Nare zegt is naar mijn mening niet politiek correct, maar goed. Ben het eens met Meph en Nare..
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn mening hierover: Wilders gaat erg ver, hoe meer hij zegt hoe onbeschofter hij wordt. Het lijkt wel een spelletje te worden. Als landvertegenwoordiger hoor je op je woorden te letten en niet hele bevolkingsgroepen voor gek te verklaren of als iets minderwaardigs. Mensen als Wilders wakkeren zelf extremisme aan. Hoe wilt hij extremisme stoppen als hij zelf een van de oorzaken is. Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Helaas is Marcel iets te links voor nare, dunkt me. Mocht dat niet zo zijn, dan heeft nare er een fan bij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een kopvod? Wat moet ik me daarbij voorstellen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zou je wat voor me willen doen? |
![]() |
||
Citaat:
Sterf! En ik hoop van harte dat die ban die voor jou is aangevraagd er héél snel komt! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|