Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
De overheid kan wel met allerlei pleisterjes proberen de wonden te dichten maar uiteindelijk zal de oorzaak van de wond moeten worden aangepakt: Discriminatie. Zonder discriminatie heb je ook geen positieve discriminatie meer nodig, en laten we eerlijk zijn: een werknemer neem je om zijn capaciteiten en niet om zijn huidskleur geslacht afkomst of wat dan ook. (Dit neemt natuurlijk niet weg dat het een zeer schrijnende situatie is dat Marokkaanse jongeren slecht aan de bak komen om het feit dat ze Marokkaans zijn). |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat de overheid de arbeidsparticipatie onder allochtonen wil verhogen, is zeer begrijpelijk. Maar de overheid dient eerst in haar eigen buidel te tasten. Zij moet eerst een aantal belemmeringen op de arbeidsmarkt weghalen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk is het wel zo dat er wrijving ontstaat als iemand zomaar in dienst wordt genomen terwijl het niet botert tussen hem en zijn baas. Dat moet natuurlijk ook niet gebeuren. Ik pleit ook niet voor het dwingen van werkgevers, dat is hakken met de botte bijl. Ik zie meer heil in de dialoog. Je kunt een werkgever niet dwingen iemand aan te nemen, maar je kunt wel proberen niet ter zake doende elementen uit de besluitvorming weg te laten. Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is het een goed iets dat iemand beschermd wordt op zijn arbeidsplaats, of zullen we eens gaan terugdenken aan de arbeidssituatie zoals vroeger?
||||
Citaat:
Citaat:
Een goed voorbeeld is de segregatie. De overheid wenst dit met alle kracht tegen te houden, maar de vraag is of dat mogelijk is. Citaat:
Hoe denk je een probleem dat door overheidsinterventie is veroorzaakt op te lossen, door nog meer overheidsinterventie in te voeren? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als een bedrijf een bepaald percentage aan moet nemen, en ze moeten eigenlijk een allochtoon nemen ipv een autochtoon. Ook al is de autochtoon beter dan kies je dus niet voor kwaliteit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1. Bron? 2. Leer statistiek begrijpen. 3. Je maakt jezelf belachelijk met die sig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
In Europa hebben verschillende landen de maatregel al doorgevoerd, en daar is het niet afgeschaft.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik kan niet ontkennen dat discriminatie voor zal komen, de arbeidsmarkt is te groot om zinnige uitspraken te kunnen doen daarover. Aan de andere kant gaat het weer te ver om te zeggen dat deze vermeende discriminatie zo stelselmatig is dat het een soort tegendiscriminatie, wat in mijn ogen net zo fout is, zou moeten rechtvaardigen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Overigens maak je jezelf nog steeds belachelijk met die sig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Stel dat er per jaar 100duizend arbeidsconflicten zijn. Verder zijn er bijna 300duizend marokkanen in Nederland. Voor het gemak rekenen we 3/4 als beroepsbevolking. Dan zouden volgens jou 225duizend marokkanen 96duizend conflicten veroorzaken, 11000duizend mensen(3/4 deel van rest) 4000 arbeidsconflicten veroorzaken. Wel kan ik me voorstellen dat een ondernemer op zo'n vergadering heeft geroept, maar meer in de trant van, het zijn altijd weer die Marokkanen. 96% moet je niet serieus nemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, nee, nee er wordt daarin zelfs onderwezen! Het is een bijeenkomst/vergadering. Dat vindt 1x/2x per jaar plaats. Dat is om ondernemers de nieuwe wetten van dat jaar te onderwijzen.
Goed lezen. Rechtzaken over arbeidsconflicten worden bij de rechter uitgevochten (hoeveel dat er zijn weet ik niet). 96% van die rechtzaken (bij de rechter) is aangespannen door een Marokkaan. |
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik al eerder uitlegde kan het onmogelijk zo zijn dat van de plus minus 11 miljoen nederlanders dat werkt/wil werken er 4000 betrokken zijn bij een conflict, en er van de pakweg 25000die tot de marokkaanse beroepsbevolking behoort er 96000 in een conflict verzeild raken. Dat zie jij toch ook wel in? En ik zou wel eens willen weten hoe jij dat percentage te weten bent gekomen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er heeft er zeker eentje last van dyslexie.
Voor de laatste keer. Er zijn x aantal arbeidconflicten in ons land. Een x aantal wordt opgelost zonder hulp van de rechter en een x aantal wordt opgelost door naar de rechter te stappen. Van de conflicten die bij de rechter wordt uitgevochten, daarvan is 96% aangespannen door een Marokkaan. Hoe ik eraan kom? Woon zelf ook eens zo'n bijeenkomst bij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
die niet in de tas van een medelander zitten |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Migrantenquota in bedrijven afrutado | 61 | 08-06-2005 08:52 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 |