![]() |
||
Citaat:
"Hij is zo een goede jongen, hij doet geen vlieg kwaad." Ik zie de reacties al voor me. ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wie bedoel je met WE ? is Theo jou vader.. ? en met we bedoel je de familie Gogh?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar zo een redenering moeten we van iemand die pas 2 jaar in Nederland is niet kunnen verwachten, dat begrijp ik.
Laatst gewijzigd op 16-02-2005 om 19:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
P.S. Het is marokkaan en niet marrokaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() danke schon |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarom bestaat de politie ? en waarom de bestaat Regering? om ons te laten betalen als iemand iemand anders iets slecht heeft gedaan denk je zo..? We moeten hem een schadevergunning voor wat hij heeft gedaan? en nu wil je me uitleggen wat je met we bedoelt.. je goochelt hier en daar met je tekst wist je dat ? ..
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 16-02-2005 om 20:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ga toch weg man, net alsof men zich zo makkelijk laat brainwashen. Mohammed B. was een wat gestoorde puber, maar echt geen leider of wat dan ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: o, haha. |
![]() |
||
Citaat:
Kamerlid zijn is geen vetpot, ze krijgen iets meer dan 80.000 per jaar en werken zich daarvoor onvoorstelbaar uit de naad. Kamerlid zijn is geen 9-5 baan, ze werken altijd.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de autistische Nanahara: Ik vind dat Mohammed B de doodstraf moet krijgen o.a. zijn radicale ideeen spelen daar een rol in. Mijn uitspraak was een argument op de stelling dat Mohammed B levenslange gevangenisstraf moet krijgen. Iemand die in de gevangenis zit kan nog wel radicale ideeen naar buiten dragen, maar niet als ie dood is. Nee, ik vind niet dat iemand die alleen radicale ideeen heeft de doodstraf verdiend. Het is een combinatie van factoren. Citaat:
Citaat:
Iemand die een moord pleegt heeft geen rechten, alleen het recht op een advocaat, voor de rest niks. Dus pleur die t.v.'s en alle andere elektronica de gevangenissen uit en geef het aan de armen! Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik las het wel in de telegraaf ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Ik kon het niet laten:
Citaat:
Citaat:
Bed natuurlijk. Nee man, hij moet op de grond slapen, nou goed?! ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Borrelpraat, borrelpraat, borrelpraat! Cliché 's, onzin, nog meer cliché 's, onwaarheden, kortzichtigheid, bekrompenheid!!!!!!! ARGH!!!! Vragen mensen zich nog af waarom ik Wilders-stemmers niet uit kan staan!! ![]() ![]() ![]() *rustig, Mark, rustig* |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||