Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oh wacht, jawel, met carnaval 2 jaar geleden heb ik de eerste stap gezet. Hij had al gelachen, en ik zei tegen mijn vriendin dattie wel leuk was enzo, toen zei ze tegen mij dak naar buiten moest gaan, zij zou hem halen. Hellup, stond ik daar tegenover hem!! "Ehm...ik ben Denise..." Maar was toch nog goed gekomen, hij was beetje dronken, dus.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
moest ik er echt echt echt hééééééééééééél verliefd op zijn dan zet ik die stap......maar bij ons gaat het meestal zo:
een jongen vind je leuk of jij vind een jongen leuk........je vrienden weten dat......zeggen het.......en dan moet jij of hij beslissen of je met hem wilt of nie... wat ik nie snap is.....hoe kun je in godsnaam verliefd worden op iemand die je amper kent??? ( dat voorkomt mij vaak! ![]() love is someting...... *beu* -xxx-
||
Citaat:
ps, hoe oud ben je, scheelt een hoop als je antwoord
|
![]() |
ik stap liever zelf op jongens af. ik weet niet waarom, zal wel met controle over de situatie te maken hebben. ben meestal zo met mijn hoofd ergens anders dat ik nogal verrast ben als er opeens een jongen tegen me aan staat te brabbelen hehe.....krijg je soms rare situaties van....pijnlijke stiltes ook....heb ik niet als ik zelf op iemand afstap.
|
Toch zijn de meeste koeien er al heel snel bij.
![]() Nee, maar ff serieus, het is een ongeschreven wet. De vrouw is de zwakke en de man de sterke en de sterke heeft een soort status om als eerste te moeten.
|
![]() |
Indeed, ik bijvoorbeeld! Ik vind dat het beide moet kunnen! Maar .. ik ben ook zo'n "bang geval", ik weet niet of het door de schrik is om een blauwtje te lopen is of omdat ik verlegen ben! Hoewel, verlegen kun je mij niet meteen noemen... maar toch moeten de jongens bij mij de moeite doen, .. en laat ik ze liever zwoegen!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
De Kantine |
Waarom heeft Machiavelli een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:54 | |
De Kantine |
Waarom heeft hasseltboy een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:49 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? misspretty | 0 | 06-11-2001 16:13 |