Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mensen denken nou eenmaal in hokjes. Soms is dat goed en soms is dat fout. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alsof ik nooit raar aangekeken wordt bij emo of punk/hardcore concertjes..ik zie er n.l. nie echt "alto" uit (bahlve misschien een wijde broek zo nu en dan ofzo en een bandshirtje) en ben ook nog eens buitenlands...tja ik heb er maar mee te leren leven, no big deal ofzo... Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 21:32. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb op zich ook niks tegen hokjes, is wel zo makkelijk als je eht over bepaalde mensen hebt enzo.
en alsof alto's het ècht zo erg vindenom in het hokje alto gepropt te worden, dat willen ze nog altijd 100 maal liever dan in het hokje normalo gepropt te worden... en helemaal geen hokjes is onmogelijk want ja je hebt nu eenmaal verschillen. en dus...waarom zou je je er zo'n zorgen over maken...het leven is heel wat leuker als je dat soort dingen gewoon accepteert en het laat gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Veel mensen zijn op zoek naar zichzelf ik denk dat weinig mensen écht zichzelf zijn, vaak zoeken ze via vrienden, idolen en denken zo een identiteit te vinden enzovoort.... |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat het met de jaren komt, eer dat je je zelf gevonden hebt. Je hebt tegenwoordig ook zoveel nep gothic mensen bijvoorbeeld die weten soms echt niet waar ze het over hebben en eindigen waarschijnlijk gewoon als blije huismoeder/vader die die fase zag als een zoektocht..... Maar goed voor dat ik alle boze Gothic mensen op me dak krijg, ik vind het cool dat ze geen meelopers zijn met de grote massa maar die gothic kindjes verpesten het de laatste tijd wel voor de "echte" met van die truitjes met teksten als "gothic" of "satan" erop
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat betreft die "nepdingesen", laat ze. De "echte" blijven uiteindelijk wel over. Denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed echt/nep bullshit allemaal. ALs je het leuk vindt prima toch. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik bedoel, ga je er van bloeden of sterf je een pijnlijke langzame dood als je dat ziet? Nee, zo erg is het toch niet?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|