![]() |
||
Citaat:
![]() Verder denk ik dat je je niet teveel zorgen moet maken. Iedereen heeft wel wat op z'n lichaam aan te merken. In topics over ongelijke borsten zeggen jongens misschien wel van "liever niet" of "alleen als het verschil heel klein is" maar dat is allemaal in een perfecte situatie. Net als sommige jongens liever grote borsten willen en sommige liever kleine. Of meisjes die juist wel of niet borsthaar willen. Als degene op wie iemand verliefd is dan toevallig niet aan alle (uiterlijke) eisen voldoet, dan gaat deze persoon het meestal niet zomaar uitmaken of zo...zo ontzettend veel maakt het ze meestal niet uit. Tenzij je net de verkeerde getroffen hebt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en verder.. helemaal gelijk in wat je zegt..een jongen die om je geeft accepteert het gewoon.. en zal dr echt gene drama van maken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
PS. ik zou dan niet top-less over 't strand gaan lopen als ik jou was ![]() (helemaal niet met dit weer ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik sluit me verder aan bij de rest (de meesten althans..) |
![]() |
||
Citaat:
1) nee, ik ben niet geheel symetrisch ( zoals iedere vrouw zonder siliconen dat is) maar geen cupmaat verschil 2: "goed" praten? je doet net alsof we het hier hebben over een 'slecht' iets, of iets waarvoor je verantwoording af moet leggen. NIET dus. Een vrouw kan er niets aan doen als ze niet symetirshc is, net zoals een man daar niets aan kan doen. Wat jij in feite zegt, is dat dit meisje zich er TERECHT voor schaamt. En dat soort opvattingen horen niet thuis op een seksualiteitforum, waar tochwel verwacht wordt dat er VOLWASSEN reacties gegeven worden.
||
Citaat:
![]() maar ik vind zijn opmerking wel erg lomp en ongeplaatst beetje jammer
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weet je zeker dat die leeftijd die bij je naam staat klopt? Leer eens volwassen reageren, jou posts zijn allesbehalve tactisch en volwassen. Grow Up and get a life ! En als je niets anders dan dit kan posten, post dan liever niet ! Hier heeft niemand wat aan en al helemaal de TS niet ! Ontopic : Voor het schoonheids-ideaal, ja dan zou het uitmaken. Mannen willen als het ze gevraagd word altijd de perfecte vrouw, zoals de dames fotomodellen. In het echte leven en in de echte liefde is er denk ik geen man die zich druk gaat maken over een cupmaat verschil, als hij daarom al afknapt op jou is hij jou ook niet waard. Natuurlijk zitten er mannen tussen die er over beginnen te zeiken en er kutopmerkingen over gaat plaatsen tegenover de vrouw in kwestie zoals eerder in dit topic vermeld ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-02-2005 om 09:51. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast zeg ik er uitdrukkelijk bij dat het ''mijn'' mening is. En daar gaan topics, forums om dacht ik.... En volwassen zijn, betekent niet dat je alleen maar beleefd zou moeten zijn en een ander zo min mogelijk zou moeten kwetsen. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-02-2005 om 11:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |