Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wil je t alsjeblieft proberen? ![]() Probeer btje bij btje wat dingen tegen iemand die je vertrouwt te vertellen, je hoeft niet je complete gedachtengang bloot te leggen, maar praat er dan een klein beetje over... Anders gaat t echt niet goed.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kan mezelf niet accepteren, zit te klooien met eten, minderwaardigheidsgevoelens, onzeker, dingen opkroppen..etc..
Ook maar evn wat positiefs ![]() Wat beter gaat ![]() *Ik heb mij voor genomen géén pogingen meer te doen mn eten er uit te gooien>ik denk dat het wel aardig gaat lukken *Ik ga voor de zoveelste keer hulp zoeken en dit keer echt eerlijk zijn wat betreft mijn problemen, ze niet wegstoppen... *In het contact met anderen ben ik veel losser geworden en ben ik niet meer zo bang om af te gaan of compleet voor gek te staan
|
geen zelfvertrouwen, eenzaam gevoel zonder dat het nodig is. niet alleen kunnen zijn. depressiviteit. teveel aan mensen hechten.
gelukkig ben ik van mijn grootste problemen af. dit is dus wat er overgebleven is. (en toch schijn ik op sommige anderen arrogant over te komen, maar mensen die mij een beetje bter kennen weten dat het nie zo is)
|
ben bang af te gaan, waarbij voorkomt dat ik raar ga praten en de meest domme dingen uithaal wat juist het tegenovergestelde als uitkomst heeft dan ik eigenlijk wil. (mensen die me uitlachen)
verder heb ik last van faalangst, loop liever geen risico's en wil ik nooit dingen voor het eerst doen voordat het door iemand is voorgedaan , dit heeft ook te maken met het niet af willen gaan
|
![]() |
ik weet nog niet precies de goede woorden maar ik zal het proberen...
ik kan niet omgaan met tegenslag, en een tegenslag is voor mij al een mislukte pannenkoek, met als gevolg automutilatie. ik wil altijd beter zijn dan anderen, ik kan gewoon op de een of andere manier niet accepteren dat ik gelijk ben aan iemand anders ik moet gewoon beter zijn, maar dat laat ik verder niet merken.dat krop ik op, alhoewel ik dit zou kunnen zetten bij tegenslag...gelijkheid niet kunnen accepteren dit is niet alles, maar dit was het eerste wat er in mij op kwam oja, en alles moeilijker maken dan het is, ik heb een prima leven geen problemen gehad, maar ik maak mezelf depri, omdat mijn leven te saai is ofzo
|
Ik hou niet van mezelf, ik wor gek vanmezelf, daardoor denk oik dat andere ook egk van me worden, ik word erg onzeker als andere mensen gek van me worden en me dus niet mogen, ik word gek als ik onzeker word en daardoor stoot ik dan weer mensen af, als ik mensen af stoot vind ik mezelf nog afschuwelijker en dan begint alles weer opnieuw..
Ik ben een alles verprutser en ik heb geen vertrouwen meer...
|
![]() |
Hoi Luitjes!
nou, door een stel komma's heb ik het toch voor elkaar gekregen!!! ![]() Bijna vermoord (houd liever voor mezelf waarom), ouders die me niet begrijpen, mensen die me haten en bovenal, een wereld die niet de mijne is.De wereld is mijn ogen veel te gewelddadig en ik voel dat door mijn lichaam, als er teveel gevaar is, dat ik verstijf en ik wordt koud…
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zie jij God als: Verwijderd | 86 | 24-01-2011 18:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |