|
|
|
|
Naar aanleiding van dit topic:
Waar hebben jullie een tatoeage? Eventueel een foto'tje erbij ![]() Ik heb er geen, maar zou er later wel één willen in mijn lies... Een vlindertje ofzo, of een chinees teken... xxx |
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Godver, als er iets is wat iedere teringhoer heeft is het wel zo'n achterlijk lomp sterretje.. En nog erger: "<3" Jaaaaa, GEEN hartje, maar NEE echt een < en een 3 grmbladjflasldkj2o45uwaednmv93sdc ![]() Ga dan gewoon dood ofzo.. En het allerlelijkste blijft natuurlijk gewoon een doodshoofd met een strikje, want dan ben je vies en goor
|
|
||
|
Citaat:
maar hij was wel zo slim om het japanse teken gewoon mee te nemen.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik sta op zich niet afwijzend tegenover een tattoo, maar dan moet het wel iets heel typerends voor mij zijn, oid.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb het SOIA logo op mijn arm die vaak word gezien als het draakje van Mobb Deep ![]()
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
@Briseis: waarom vind je het verschrikkelijk dan? Ik vind een tattoo kut als of er geen betekenis achter zit of iedereen hem al heeft of hij.. lelijk is.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En voor een korte periode? Er zijn veel bands die ik ook 'voor een korte periode' heb beluisterd, maar dat is bij Bad Religion echt niet het geval. Ben nu zo'n 5 jaar fan van die band, verzamel bootlegs, heb een behoorlijk indrukwekkende cd/dvd/lp/single/shirts verzameling. Een band die nu al zo'n 25 jaar bezig is, kan je ook niet echt een bandje noemen. Maargoed, het komt er opneer dat ik, als ik die tattoage neem, ik echt iets heb waarvan ik helemaal gek ben, geen opwelling oid. Snappie?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
Profielwerkstuk over de samenstelling van tatoeage-inkt seriousB | 2 | 01-12-2014 07:37 | |
| Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Profielwerkstuk over de samenstelling van tatoeage-inkt seriousB | 0 | 30-11-2014 11:47 | |
| Lifestyle |
Meningen over piercings en tatoeages Pancakelover | 23 | 04-11-2014 08:22 | |
| Lichaam & Gezondheid |
tatoeage laten verwijderen Sveerz | 4 | 07-07-2007 16:00 | |
| De Kantine |
Tatoeage en Piercing RayMania | 75 | 17-03-2004 18:49 | |