Citaat:
andersom schreef op 05-03-2005 @ 01:28 :
Maar ok, je hebt gelijk. Al vind ik het een nogal een rare uitspraak over een schilderij.
Ben nu ook wel benieuwd of Ninnoc dat zo bedoeld heeft, en waarom ze daar dan voor gekozen heeft.
Bij de 2de ziet het gezicht er wel ok uit, maar bij de eerste lijkt het alsof het expres niet geschilderd is om fouten te voorkomen.
Kan er helemaal naast zitten hoor, maar je ziet vaak dat mensen dingen verbergen of wegschilderen, omdat ze bang zijn dat het fout is/gaat.
|
nee niet express bedoelt, de tweede heb ik overheen geragt met droge waaierkwast dus ik wist wel dat ie zo wazig zou worden.
ik wilde dus niet perse dat ze anonimiteit uitstraalden maar ik ben totaal niet bezig geweest t karakter ofzo erin te verwerken (ze hadden ook foto-ref dus gaat ook moeilijk) ik heb t lichaam namelijk nog niet eens helemaal onder de knie, misschien dat ik over n jaar ofzo eens personen ipv lichamen maak.
dat t eerste t hoofd zo lijkt komt misschien omdat er nog n hoofd onder zat die helemaal verkeerd zat en ik er dus beetje grof overheen heb gekwakt. ik heb de tweede inmiddels overigens totaal verneukt

wilde t hoofd en armen en nog wat dingetjes verbeteren, heb er iets meer kleur in gegooit(blauw en violet)
en dat was geen slim plan