![]() |
|
Ik heb vanmiddag een blok ongekruide tofu gekocht en nu vraag ik me af hoe ik dat moet kruiden. Ik had hier op het forum al gelezen dat je het moet marineren met bijvoorbeeld sojasaus, uitje en knoflook maar nou staat op het pak dat je het eerst vijf minuten in water moet koken dus nu snap ik het niet meer.
Kan iemand me vertellen hoe het moet? Goede recepten zijn ook nog welkom ![]() Ik heb ervoor gekozen om het niet in dit topic te vragen omdat dan waarschijnlijk dat hele topic een chaos wordt. Als ik het toch daar had moeten vragen, sorry. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als op de verpakking staat dat je het eerst vijf minuten in water moet koken dan lijkt me dat iig goed, toch? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Eye of Saairon #494 TopDrop | 501 | 12-01-2009 19:52 | |
Eten & Drinken |
Tips voor lekker, bijzonder maar toch makkelijk doordeweeketen Daantje_0705 | 32 | 18-06-2006 09:40 | |
Eten & Drinken |
Wat eet jij als vegetariër? ikkuh15 | 126 | 01-03-2006 18:03 | |
Eten & Drinken |
Vega recepten Stevill | 73 | 01-08-2005 19:37 | |
Eten & Drinken |
Tofu Verwijderd | 45 | 25-03-2005 23:11 | |
Eten & Drinken |
Recepten met tofu Daantje_0705 | 24 | 14-05-2004 17:52 |