Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Iedereen bedankt voor alle replies enzo...
En ja, ik ga maar volgend jaar proberen op het KIM te komen (marine).
Dan zijn ook meteen alle problemen opgelost, en het kost me niets...
|
ja.. das een mooi idee dat dat al je problemen oplost, maar daar op komen wist niet je verleden uit, tenzij je ermee dealt.. zal dat je blijven achtervolgen.. Misschien is het probleem ouders uit de weg, maar niet opgelost, want dat is het pas als je normaal met hen om zal kunnen gaan..
Je bent dan ms heel erg slecht behandeld door de hulp daar, maar inderdaad.. Ga es op zoek naar een particuliere psycholoog, zo is mn moeder bijv. ook geholpen.. De hulp die jij 'hebt gehad' is echt niet de enige hulp die er is, er zijn meerdere mogelijkheden.. je moet ze alleen wel willen zien..
Er zijn zoveel dingen die je zou kunnen uitzoeken die je nu al op de been zouden kunnen houden, maar als jij al je geluk richt op die ene gebeurtenis zul je nog es zwaar teleurgesteld worden..
Iedereen geeft je allerlei adviezen en raad je allerlei dingen aan maar je verwerpt het of gaat er niet om in, dan gaat het op aandacht vragen lijken.. Nu wil ik niet zeggen dat ik geloof dat dat is wat je doet, maar waarom post je dit topic als je niks doet met alle adviezen? Dan kun je het topic net zo goed laten want je wil het toch niet weten..
Je kan je helemaal afsluiten voor al het mogelijke, maar dan zul je niet uit je situatie komen en moet je die dus maar gewoon accepteren.. Als ie zo vreselijk is, moet je er wat aan doen, net zo lang proberen tot ie niet zo vreselijk meer is.. Als je er niets aan wil doen, zal het ook wel niet zo vreselijk zijn, en hoef je ook niet om advies te vragen..
maar kvind het gewoon een beetje frustrerend allemaal zo door te lezen..