Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit is wat ik zou doen: ga naar wikipedia, print het lijstje van drogredenen uit, vraag aan je ouders waarom je niet naar boven mag en bij iedere 'reden' die ze noemen wijs je aan welke drogreden het betreft. |
![]() |
||
Citaat:
Mag ik vragen hoe oud je bent? Hm.. mijn kamer heeft ie na al die maanden wel gezien hoor ![]() en muziek luisteren doen we ook altijd al.. Ik vind het ook niet echt een probleem hoor als ze eens binnenvallen, maar ja zelfs daar gaan ze niet mee akkoord. ![]() Helaas heb ik geen hond in mijn bezit nee ![]() Zegt mn moeder vanmiddag tot overmaat van ramp: "als je niet wil dat wij er steeds bij zijn, kunnen jullie ook in de keuken een spelletje gaan doen" (uhh.. mam..?) Vanavond ist zover ![]()
||
Citaat:
Ik heb voordat hij kwam gezegd dat we m'n boeken gingen bekijken, verhaaltje schrijven, muziek gingen luisteren, praten. Maar mijn ouders zijn best bezorgd en houden mij liever nog dat kleine, onschuldige meisje. ![]() Het is wel vervelend als ze steeds langskomen. Je wilt toch een beetje privacy, zonder dat ze steeds binnenkomen. Misschien moet je dat gewoon eens een keer voorzichtig zeggen, dat je het wat vervelend vindt dat ze steeds plotseling de deur open doen. Dat je er van schrikt ofzo. ![]() Hm... Ik denk dat je tegen je moeder moet zeggen dat jullie eigenlijk helemaal geen spelletje willen doen en eens samen gezellig willen praten. Op je kamer vindt je dat veel fijner, want dat doe je ook met je vriendinnen. (Nou ja, neem ik aan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, en ik mocht dus niet alleen met hem wandelen. Want dan kunnen er enge dingen gebeuren. In huis zou ik altijd m'n moeder kunnen roepen als een jongen eng doet ofzo. Zoiets doms. ![]() Maar dat is wel een slimme, als je dat mag. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is wel slim ja! Kan ze ook niet zeggen: "Nee, dat mag niet." ![]() Ik mag nog niet echt uit. Alleen als een hele groep gaat. Maar wel een beetje apart dat je daar wel klef mag doen en bijvoorbleed thuis niet. ![]() Ouders... (moeders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog iets! Aangezien we toch al niet zoveel samen zijn lopen we op school wel eens hand in hand. Mijn broer van 18 lult dit thuis altijd door, en een preek dat ik dan krijg ![]() Is dit zo raar? Bedoel we staan heus niet uitgebreid te kussen ofzo.. En dan zeg ik in een discussie van ja waar moete we t anders doen? Thuis niet, op school niet..? Vermoeiend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
bovendien hoef je iemand anders zijn ouders niet uit te schelden of wat dan ook, leer je normen en waarden kind. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 1) al triest dat je broer dat doorvertelt.. 2) hoe kunnen je ouders nou een preek geven als je alleen maar hand in hand loopt ![]() Naja.. probeer gewoon langzaam aan wat dingen te veranderen.. Zijn je ouders altijd thuis dan? Kan hij niet een keer langskomen als ze er niet zijn.. 's middags ofzo.. ![]() |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
lullig voor hem, want ze zullen hem er ook op aan kijken... OT: 'gezellig' beneden zitten is bij mij vaak met zn allen naar de TV staren, dus zeg ik altijd maar iets van 'laten we mn ouders maar met rust laten en ff naar boven gaan'. Zowiezo doen ze er niet moeilijk over, het lijkt me heel sterk dat je ouders vroeger ook alleen maar netjes beneden gingen zitten. En weet je het cker dat je broer en z'n vriendin alleen maar beneden zitten? Op een gegeven moment sterf je dan toch gewoon van irritatie? ![]() Achja, ik denk dat je het er het beste ff met je ouders over moet hebben en dan gewoon zeggen dat ze zelf vroeger vast ook niet zo netjes zijn geweest. Ik begrijp dat ze niet willen dat je gelijk boven als een dolle te keer gaat (i.v.m. je leeftijd), maar ze mogen je ook wel vertrouwen dat je je gedraagt ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Ach.. mijn vriend begrijpt het al bijna 4 maanden.. maar ondertussen word hij er wel een beetje gek van. Kan ik me voorstellen, hij heeft heel relaxte ouders, zij zijn blij als k kom en laten ons die paar uurtjes dat we elkaar mogen zien per week, lekker met zn 2en boven zitten. Ik denk dat het hem gewoon een beetje frustreert. Over t algemeen steunt hij me wel ontzettend ![]() Wat je tweede gedeelte betreft; mijn ouders waren het er niet mee eens dat ze ons die avond zo weinig hadden gezien. (effe samengevat) Er komt binnenkort een gesprek tussen de leerlingenbegeleider op school, mn ouders, en mij... Ben benieuwd of het wat oplevert ![]()
||
Citaat:
Mag je helemaal niet boven zitten? Wat is bij jou de reden dan? Zijn ze soms ook bang dat je stoute dingen gaat doen? ![]() Het ligt ook wel een beetje aan de ouders hoe je er mee om gaat vind ik. Mijn ouders zijn nogal van het ouderwetse soort. Als je dan kijkt naar die van hem, ze zijn echt een beetje bij de tijd en voeren geen domme discussies en hebben normale regels in huis. Daar kan k wel een filmpje mee kijken ![]() Maar bij ons thuis... hij verveelt zich erbij, en ik ook ![]() Koken.. ik kan niet koken eigelijk ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
Psychologie |
mijn ouders maken me gek... evanescence | 4 | 21-10-2004 09:49 | |
Psychologie |
Ouders en hulpverlening ~~dolce~~ | 11 | 03-03-2004 13:42 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend vanwege zijn ouders?! groovy | 14 | 29-09-2003 18:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 |