Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2005, 19:15
Roodkopje
Roodkopje is offline
Wat moet je doen..
Als je al een tijdje met je huidige vriend gaat, zelf 15 bent, hij 17 is, en als je verplicht beneden moet zitten als hij langskomt?
Mijn ouders beweren dat ze hem zo beter willen leren kennen, maar vorige keer hebben we ook zeker 2 uur beneden bij hun moeten zitten en trokken ze hun mond niet open.
"Jamaar hij zegt ook niet veel" zeggen ze dan achteraf...
Hij krijgt er genoeg van, wil niet zijn tijd verdoen, want we mogen elkaar toch al niet veel zien (van mijn kant dus).

Ik heb al met mijn ouders erover gepraat maar word niet veel wijzer. Stel ik me aan?
Oud 12-03-2005, 19:21
Verwijderd
Moet je de hele avond beneden zitten, of gewoon niet metéén naar boven rennen? Dat laatste is logisch, idd omdat ze hem willen leren kennen; gewoon eerst rustig een kopje thee meedrinken en daarna naar je kamer gaan. Ze zeggen nu misschien niet veel tegen elkaar, maar daarom moeten ze elkaar ook leren kennen; zodat ze ongedwongen contact met elkaar kunnen hebben.
Als je de hele avond beneden moet zitten en toestemming moet vragen om naar je kamer te gaan enzo, vind ik wel dat je ouders overdrijven. Misschien kun je dan een compromis met ze sluiten; bijvoorbeeld dat jullie elke week 1 avondje beneden zitten en verder gewoon een halfuurtje en daarna niet meer. Da's alleen niet zo handig als hij maar 1 keer per week bij jou komt.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:21
2B!
2B! is offline
Is het voornamelijk vanuit je moeder of voornamelijk vanuit je vader?
Want dan is de tip af te spreken als alleen je vader of moeder er is en gewoon die die het niet zo erg vind om te praten
Ik vind het taktiek...maarja das ieder voor zich
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:39
Roodkopje
Roodkopje is offline
Sarah..
de hele avond bedoelen ze dan..
letterlijk: "ik vind het best dat hij komt, maar je blijft wel beneden"

nouja het komt van mn moeder en mn vader eigenlijk..
en tis ook wel zo omdat mn broer en zn vriendin (beiden 18) altijd beneden zitten.. vind k trouwens op zich best raar want privacy hebben ze zo nooit, maarja.. wie ben ik..

en we doen echt heus geen verkeerde dingen daarboven, kheb al gezegd dat k de deur open zal laten of dat ze zomaar mogen binnenvallen als ze t niet vertrouwen..
alles..

maar..
Oud 12-03-2005, 19:44
Lane
Lane is offline
Waarom spreken jullie dan niet gewoon bij hem thuis af, mag dat ook niet van je ouders?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:29
Roodkopje
Roodkopje is offline
Ze willen niet dat ik teveel bij hem rondhang...
"wat moeten zijn ouders wel niet denken" weet je wel..
en kben vrijdag nog bij hem geweest, dus mag k morgen al zeker niet
ze zijn nog zo ouderwets van het "om en om" gebeuren, ik naar hem, hij naar mij etc.

...
Oud 12-03-2005, 21:02
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik vind niet dat je je aanstelt...ik ga eerst wat drinken beneden en daarna gelijk naar boven.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 21:07
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Waar bemoeien ze zich mee. Mijn hemel. Kunnen ze niet even een goed onderbouwde reden geven waarom jij met hem beneden moet zitten? Je hebt toch recht op je privacy en ga anders ergens anders met hem naar toe. Zowel niet naar hem als naar je eigen huis. Jouw ouders zijn gewoon erg bang dat jullie stout gaan doen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 12:28
duivelaartje
duivelaartje is offline
Zelfs ik mag jongens mee naar boven nemen, zonder dat ze even komen kijken...

Gewoon zeggen dat jullie boven willen computeren, je kamer bekijken, ganzenborden op jouw kamer, harde muziek luisteren, blabla.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 12:37
Verwijderd
jezus zeg.... ga gwoon is tekeer tegen je ouders, zeg gewoon dat jij ook lol wilt hebben, en of hun nooit jong zijn gweest, of hun zo in hun vrijheid werden beperkt, en dat ze het daarom bij jou doen. en als ik jou was zou ik echt niet beneden gaan zitten, gewoon schijt hebben aan je ouders, dan komen ze toch gezellig boven zitten whaa
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 12:46
Verwijderd
Ik zou gewoon rustig tegen je ouders zeggen dat je het fijn zou vinden als je wel met hem naar je kamer toe mag, ookal vinden ze het niet zo prettig.
Verder willen ze je waarschijnlijk gewoon beschermen en het enige wat je kan doen is praten me ze hierover.
Een middenweg vinden tussen beneden zitten, en boven met hem?
Hebben jullie toevallig geen hond, anders kan je altijd nog samen de hond uit gaan laten
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Roodkopje schreef op 12-03-2005 @ 20:15 :
Stel ik me aan?
Nee, je ouders stellen zich aan.

Dit is wat ik zou doen: ga naar wikipedia, print het lijstje van drogredenen uit, vraag aan je ouders waarom je niet naar boven mag en bij iedere 'reden' die ze noemen wijs je aan welke drogreden het betreft.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 15:21
Roodkopje
Roodkopje is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 13-03-2005 @ 13:28 :
Zelfs ik mag jongens mee naar boven nemen, zonder dat ze even komen kijken...

Gewoon zeggen dat jullie boven willen computeren, je kamer bekijken, ganzenborden op jouw kamer, harde muziek luisteren, blabla.

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Hm.. mijn kamer heeft ie na al die maanden wel gezien hoor
en muziek luisteren doen we ook altijd al..
Ik vind het ook niet echt een probleem hoor als ze eens binnenvallen, maar ja zelfs daar gaan ze niet mee akkoord.

Helaas heb ik geen hond in mijn bezit nee

Zegt mn moeder vanmiddag tot overmaat van ramp:
"als je niet wil dat wij er steeds bij zijn, kunnen jullie ook in de keuken een spelletje gaan doen"
(uhh.. mam..?)

Vanavond ist zover
Oud 13-03-2005, 15:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roodkopje schreef op 13-03-2005 @ 16:21 :
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Hm.. mijn kamer heeft ie na al die maanden wel gezien hoor
en muziek luisteren doen we ook altijd al..
Ik vind het ook niet echt een probleem hoor als ze eens binnenvallen, maar ja zelfs daar gaan ze niet mee akkoord.

Helaas heb ik geen hond in mijn bezit nee

Zegt mn moeder vanmiddag tot overmaat van ramp:
"als je niet wil dat wij er steeds bij zijn, kunnen jullie ook in de keuken een spelletje gaan doen"
(uhh.. mam..?)

Vanavond ist zover
Ik ben 15, maar ik mocht het ook toen ik 14 was. Eerst waren het jongens van school, die voor een project ofzo kwamen. Soms kwam m'n moeder controleren en zag ze ons braaf achter de computer zitten, maar toen er eens een jongen kwam die toch echt voor mij kwam was het eerst een beetje geruzie. Maar goed, toen hij mocht komen gingen ze gewoon buiten in de tuin zitten en konden we gewoon lekker op m'n kamer zitten enzo.
Ik heb voordat hij kwam gezegd dat we m'n boeken gingen bekijken, verhaaltje schrijven, muziek gingen luisteren, praten.

Maar mijn ouders zijn best bezorgd en houden mij liever nog dat kleine, onschuldige meisje. Dus ik vond het echt een wonder dat ze dat zomaar toelieten.

Het is wel vervelend als ze steeds langskomen. Je wilt toch een beetje privacy, zonder dat ze steeds binnenkomen. Misschien moet je dat gewoon eens een keer voorzichtig zeggen, dat je het wat vervelend vindt dat ze steeds plotseling de deur open doen. Dat je er van schrikt ofzo.

Hm... Ik denk dat je tegen je moeder moet zeggen dat jullie eigenlijk helemaal geen spelletje willen doen en eens samen gezellig willen praten. Op je kamer vindt je dat veel fijner, want dat doe je ook met je vriendinnen. (Nou ja, neem ik aan.) Zeg er desnoods bij dat ze wel af en toe mogen kijken, zolang ze eerst maar kloppen. Je kunt gewoon niet zo goed praten met hem als er andere mensen bij zijn...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 15:39
Roodkopje
Roodkopje is offline
Hm... Ik denk dat je tegen je moeder moet zeggen dat jullie eigenlijk helemaal geen spelletje willen doen en eens samen gezellig willen praten. Op je kamer vindt je dat veel fijner, want dat doe je ook met je vriendinnen. (Nou ja, neem ik aan.) Zeg er desnoods bij dat ze wel af en toe mogen kijken, zolang ze eerst maar kloppen. Je kunt gewoon niet zo goed praten met hem als er andere mensen bij zijn... [/B][/QUOTE]

Deze heb k ook al gebruikt
Zegt ze doodleuk dat er dan toch iets niet goed zit in onze relatie als we alleen maar goed kunnen communiceren als we met zn tweetjes zijn.. zucht
Vriendinnen vindt ze niet het zelfde
Nee heeft ze ook wel gelijk in, maar het is hetzelfde principe, precies zoals jij t bedoelt

Ik heb trouwens zojuist eff bedacht dat we vanavond maar gewoon eff stuk gaan lopen ofzo.. romantisch onder de sterren
Dan zijn we niet boven.. maar wel alleen...
Oud 13-03-2005, 15:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roodkopje schreef op 13-03-2005 @ 16:39 :
Deze heb k ook al gebruikt
Zegt ze doodleuk dat er dan toch iets niet goed zit in onze relatie als we alleen maar goed kunnen communiceren als we met zn tweetjes zijn.. zucht
Vriendinnen vindt ze niet het zelfde
Nee heeft ze ook wel gelijk in, maar het is hetzelfde principe, precies zoals jij t bedoelt

Ik heb trouwens zojuist eff bedacht dat we vanavond maar gewoon eff stuk gaan lopen ofzo.. romantisch onder de sterren
Dan zijn we niet boven.. maar wel alleen... [/B]
Ja ok, daar zit wat in. Maar je wil het misschien over dingen die niet iedereen mag horen en altijd tussen andere mensen zitten praat natuurlijk ook niet lekker. Tussen vrienden en vriendinnen is het wat anders in de buurt van je ouders.

Ja, en ik mocht dus niet alleen met hem wandelen. Want dan kunnen er enge dingen gebeuren. In huis zou ik altijd m'n moeder kunnen roepen als een jongen eng doet ofzo. Zoiets doms. Ik weet heus wel wat voor jongens ik uitzoek. Maar goed.

Maar dat is wel een slimme, als je dat mag. Alleen en romantisch. Alleen wat kouder dan een slaapkamertje.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 15:53
Roodkopje
Roodkopje is offline
O jee ik zal maar niet vragen of het mag dan
Mijn moeder heeft ook zo'n "foute-jongens"gedachten ...
Zeg gewoon: ga je mee wandelen?
Hehe..

Ja ze vond ook dat we bijvoorbeeld maar moesten kleffen enzo als we uit waren. Maar ik mag bijvoorbeeld maximaal om de week uit, en ik ben van mening dat het lullig is om dan al je vrienden en vriendinnen in de steek te laten en buiten wat gaan staan te rotzooien...
Oud 13-03-2005, 15:53
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 13-03-2005 @ 16:48 :

Maar dat is wel een slimme, als je dat mag. Alleen en romantisch. Alleen wat kouder dan een slaapkamertje.
je kan niet alles hebben en als het zo werkt
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 15:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roodkopje schreef op 13-03-2005 @ 16:53 :
O jee ik zal maar niet vragen of het mag dan
Mijn moeder heeft ook zo'n "foute-jongens"gedachten ...
Zeg gewoon: ga je mee wandelen?
Hehe..

Ja ze vond ook dat we bijvoorbeeld maar moesten kleffen enzo als we uit waren. Maar ik mag bijvoorbeeld maximaal om de week uit, en ik ben van mening dat het lullig is om dan al je vrienden en vriendinnen in de steek te laten en buiten wat gaan staan te rotzooien...
Maar m'n moeder raakt die gedachten steeds wat meer kwijt. Want er bestaan ook een hoop goede jongens.
Dat is wel slim ja! Kan ze ook niet zeggen: "Nee, dat mag niet." Tenminste... of ze wil ruzie gaan maken waar je vriendje bij is...

Ik mag nog niet echt uit. Alleen als een hele groep gaat. Maar wel een beetje apart dat je daar wel klef mag doen en bijvoorbleed thuis niet. Uitgaan is om uit te gaan en gezellig met een groep te dansen enzo. Thuis kun je samen met je vriendje zijn.

Ouders... (moeders)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 16:01
Roodkopje
Roodkopje is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 13-03-2005 @ 16:56 :
Maar m'n moeder raakt die gedachten steeds wat meer kwijt. Want er bestaan ook een hoop goede jongens.
Dat is wel slim ja! Kan ze ook niet zeggen: "Nee, dat mag niet." Tenminste... of ze wil ruzie gaan maken waar je vriendje bij is...

Ik mag nog niet echt uit. Alleen als een hele groep gaat. Maar wel een beetje apart dat je daar wel klef mag doen en bijvoorbleed thuis niet. Uitgaan is om uit te gaan en gezellig met een groep te dansen enzo. Thuis kun je samen met je vriendje zijn.

Ouders... (moeders)
Wat een begrip hier
Nog iets! Aangezien we toch al niet zoveel samen zijn lopen we op school wel eens hand in hand. Mijn broer van 18 lult dit thuis altijd door, en een preek dat ik dan krijg
Is dit zo raar?
Bedoel we staan heus niet uitgebreid te kussen ofzo..
En dan zeg ik in een discussie van ja waar moete we t anders doen? Thuis niet, op school niet..?
Vermoeiend
Oud 13-03-2005, 16:26
jettje
jettje is offline
WHHAHAHAHAAHAH!!!!
Jou ouders zuigen!!!
kijk, ik ben 14, mn ouders vonden t ook niet leuk dat we altijd zo lang op mn kamer of in de filmkamer boven zaten dus wou ze dat we ff een uurtje beneden kwamen zitten en met hun tv keken, nou oke dachten we dus.
hebben leuk een film gekeken en toen zijn we weer naar boven gegaan.
volgende keer dat ie kwam wilde ze weer dat we beneden kwamen zitten, en dat deden we dus. maar toen wilden ze t elke keer dat ie kwam dus heb ik er wat van gezegd maar ze wou niet luidteren en zei dat ie anders niet meer mocht komen! nou volgende keer gingen we weer 'gezellig' beneden zitten en op een gegeven moment heb ik m gewoon gezoend, lang en met heel veel tong. En daar schrokken ze wel van. toen ie weg wasvroegen e waarom ik dat had gedaan en ik zei zo van nou we kunnen t hier doen of boven, wat heb je liever?! en toen was ze stil.
dus, ga beneden gewoon heel erg klef doen als ze t niet erg vinden dan blijf je gewoon nog beneden, kan je tog klef doen. als ze t niet goed vinden zeg je gewoon: nou dan doen we t boven wel" ofzo, of wat ik zei, je vat m wel tog.
succes
Jet
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 16:29
Verwijderd
Citaat:
jettje schreef op 13-03-2005 @ 17:26 :

volgende keer dat ie kwam wilde ze weer dat we beneden kwamen zitten, en dat deden we dus. maar toen wilden ze t elke keer dat ie kwam dus heb ik er wat van gezegd maar ze wou niet luidteren en zei dat ie anders niet meer mocht komen! nou volgende keer gingen we weer 'gezellig' beneden zitten en op een gegeven moment heb ik m gewoon gezoend, lang en met heel veel tong. En daar schrokken ze wel van. toen ie weg wasvroegen e waarom ik dat had gedaan en ik zei zo van nou we kunnen t hier doen of boven, wat heb je liever?! en toen was ze stil.
dus, ga beneden gewoon heel erg klef doen als ze t niet erg vinden dan blijf je gewoon nog beneden, kan je tog klef doen. als ze t niet goed vinden zeg je gewoon: nou dan doen we t boven wel" ofzo, of wat ik zei, je vat m wel tog.
succes
Jet
sorry hoor maar ik vind dat zeer respectloos....... oke ouders kunnen koppig e.d. zijn maar dit vind ik ook niet kunnen. Bovendien zou ik dat zelf niet doen, maar goed....

bovendien hoef je iemand anders zijn ouders niet uit te schelden of wat dan ook, leer je normen en waarden kind.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 16:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
WHHAHAHAHAAHAH!!!!
Jou ouders zuigen!!!
kijk, ik ben 14, mn ouders vonden t ook niet leuk dat we altijd zo lang op mn kamer of in de filmkamer boven zaten dus wou ze dat we ff een uurtje beneden kwamen zitten en met hun tv keken, nou oke dachten we dus.
hebben leuk een film gekeken en toen zijn we weer naar boven gegaan.
succes
Jet
Omg, wat ben ik blij dat ik op mijn 14e niet zo was. Kind, leer manieren.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Roodkopje schreef op 13-03-2005 @ 17:01 :
Wat een begrip hier
Nog iets! Aangezien we toch al niet zoveel samen zijn lopen we op school wel eens hand in hand. Mijn broer van 18 lult dit thuis altijd door, en een preek dat ik dan krijg
Is dit zo raar?
Bedoel we staan heus niet uitgebreid te kussen ofzo..
En dan zeg ik in een discussie van ja waar moete we t anders doen? Thuis niet, op school niet..?
Vermoeiend

1) al triest dat je broer dat doorvertelt..
2) hoe kunnen je ouders nou een preek geven als je alleen maar hand in hand loopt

Naja.. probeer gewoon langzaam aan wat dingen te veranderen..
Zijn je ouders altijd thuis dan? Kan hij niet een keer langskomen als ze er niet zijn.. 's middags ofzo..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 12:52
Smobbo
Smobbo is offline
Offtopic:
Citaat:
nou volgende keer gingen we weer 'gezellig' beneden zitten en op een gegeven moment heb ik m gewoon gezoend, lang en met heel veel tong. En daar schrokken ze wel van. toen
Respectloos tegenover je ouders.
lullig voor hem, want ze zullen hem er ook op aan kijken...

OT:

'gezellig' beneden zitten is bij mij vaak met zn allen naar de TV staren, dus zeg ik altijd maar iets van 'laten we mn ouders maar met rust laten en ff naar boven gaan'. Zowiezo doen ze er niet moeilijk over, het lijkt me heel sterk dat je ouders vroeger ook alleen maar netjes beneden gingen zitten.
En weet je het cker dat je broer en z'n vriendin alleen maar beneden zitten? Op een gegeven moment sterf je dan toch gewoon van irritatie? ...
Achja, ik denk dat je het er het beste ff met je ouders over moet hebben en dan gewoon zeggen dat ze zelf vroeger vast ook niet zo netjes zijn geweest. Ik begrijp dat ze niet willen dat je gelijk boven als een dolle te keer gaat (i.v.m. je leeftijd), maar ze mogen je ook wel vertrouwen dat je je gedraagt
Oud 14-03-2005, 13:15
Multilot
Multilot is offline
Ik vind het al heel wat dat je op je 15e vriendjes mee naar huis druft te nemen... Dat zouden ze niet op prijs stellen bij mij toen
Oud 14-03-2005, 18:30
Roodkopje
Roodkopje is offline
Jettje, jij bent echt onbeschoft
Ten eerste zou ik niet eens uitgebreid WILLEN zoenen waar mijn ouders bij zijn, en ten tweede zou ik er ook niks mee opschieten maar me alleen maar ongemakkelijk voelen...

Al met al is het nog wel meegevallen gisteravond.
Hij kwam, mijn vader had net van te voren gezegd tegen mij dat we wel een uurtje naar boven mochten om dat hij sport wou kijken op tv. Dat uurtje werden er 2..
Dus om 9 uur waren we weer beneden... hebben even tv gekeken en gepraat met mn ouders, wat gedronken...
en toen zei ik heel onsubtiel: late we gaan wandelen!
en toen zijn we gaan wandelen, kwamen rond 10 uur weer binnen, en toen moest hij naar huis.

ik heb er wel nog het nodige commentaar op gehad, maar onze avond was leuk

en ja mn broer is idd zielig, en zeker voor zijn 18 jarige leeftijd ja ja mijn ouders vinden dat iedereen me uitlacht omdat ik hand in hand loop.. en dat zelfs mn broer erop aangesproken wordt
(sorry maar ik vind dat dat meer over zijn vrienden zegt dan over mij )

thx voor jullie adviezen
Oud 15-03-2005, 18:21
Roodkopje
Roodkopje is offline
Hmm.. damn it
Ik zet het hier nog maar even onder, omdat het toch nog redelijk over hetzelfde onderwerp gaat.
Ik heb momenteel behoorlijk ruzie met mijn vriend over dit alles.
Mijn ouders hebben namelijk zojuist liggen te dreige dat ik hem niet meer mag zien ( hebbe ze al eens 2 weken volgehouden ) ...
En ja.. mijn vriend wordt er dus gek van.
Ik ook, uiteraard.. Praten helpt niet meer, ze zijn zo onredelijk.

Op het moment is mn vriend offline gegaan, met de mededeling dat hij het nu ook even niet meer weet.
Ik weet niet meer wat ik moet. Ik wil hem niet kwijt, en zie het wel degelijk gebeuren als mijn ouders zo doorgaan..

Please, help..
Oud 15-03-2005, 18:25
Verwijderd
Waarom krijg je er ruzie met je vriend over? Jij kan het toch ook niet helpen.. Het is juist belangrijk dat jullie elkaar nu steunen!

En waarom mag je je vriend ineens niet meer zien? Na je vorige reply kreeg ik het idee dat het weer wat beter ging.. jullie hadden ff boven gezeten, jullie waren nog wat gaan wandelen.. Wat is er dan ineens misgegaan?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 19:11
~*kar*~
~*kar*~ is offline
ik mag ook vanmijn ouders niet boven zitten, ik ben 16 hij is 18... maar hij doet daar ook niet moeilijk over, maken alleen maar rare grapjes en lachen erom... ik vind dat wel en beetje lullig van je vriend... ik heb 5weken, maar ik heb echt al 80 films gezien ofzo omdat we niet boven mogen zitten... is toch ook gezellig? ga een keermet je vriend koken voor je ouders, doet ook wonderen! *een klein beetje dan*
Oud 15-03-2005, 19:45
Roodkopje
Roodkopje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 15-03-2005 @ 19:25 :
Waarom krijg je er ruzie met je vriend over? Jij kan het toch ook niet helpen.. Het is juist belangrijk dat jullie elkaar nu steunen!

En waarom mag je je vriend ineens niet meer zien? Na je vorige reply kreeg ik het idee dat het weer wat beter ging.. jullie hadden ff boven gezeten, jullie waren nog wat gaan wandelen.. Wat is er dan ineens misgegaan?

Ach.. mijn vriend begrijpt het al bijna 4 maanden.. maar ondertussen word hij er wel een beetje gek van.
Kan ik me voorstellen, hij heeft heel relaxte ouders, zij zijn blij als k kom en laten ons die paar uurtjes dat we elkaar mogen zien per week, lekker met zn 2en boven zitten.
Ik denk dat het hem gewoon een beetje frustreert.
Over t algemeen steunt hij me wel ontzettend

Wat je tweede gedeelte betreft; mijn ouders waren het er niet mee eens dat ze ons die avond zo weinig hadden gezien. (effe samengevat)

Er komt binnenkort een gesprek tussen de leerlingenbegeleider op school, mn ouders, en mij...
Ben benieuwd of het wat oplevert
Oud 15-03-2005, 19:48
Roodkopje
Roodkopje is offline
Citaat:
~*kar*~ schreef op 15-03-2005 @ 20:11 :
ik mag ook vanmijn ouders niet boven zitten, ik ben 16 hij is 18... maar hij doet daar ook niet moeilijk over, maken alleen maar rare grapjes en lachen erom... ik vind dat wel en beetje lullig van je vriend... ik heb 5weken, maar ik heb echt al 80 films gezien ofzo omdat we niet boven mogen zitten... is toch ook gezellig? ga een keermet je vriend koken voor je ouders, doet ook wonderen! *een klein beetje dan*

Mag je helemaal niet boven zitten? Wat is bij jou de reden dan? Zijn ze soms ook bang dat je stoute dingen gaat doen?
Het ligt ook wel een beetje aan de ouders hoe je er mee om gaat vind ik. Mijn ouders zijn nogal van het ouderwetse soort. Als je dan kijkt naar die van hem, ze zijn echt een beetje bij de tijd en voeren geen domme discussies en hebben normale regels in huis.
Daar kan k wel een filmpje mee kijken dat maakt me dan op zich weinig uit.
Maar bij ons thuis... hij verveelt zich erbij, en ik ook
Koken.. ik kan niet koken eigelijk
Reageren

Regels voor berichten